Voorpagina is veranderd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:08

love_western schreef:
Ik vind die advertenties onderaan maar vervelend. Gewend om op mobiel om telkens helemaal naar onder te scrollen, om bij eigen berichten te kijken.

Dat heb ik ook. Ik scrollde standaard helemaal omlaag omdat daar de interessante info (eigen berichten en daarboven actieve topics) stond. Met de nieuwe indeling staan die wel boven alle uitgelicht en nieuwspaginameuk, maar ook ergens onder de advertentie bovenaan. Op een klein scherm moet je dus omlaag scrollen, maar je moet nu wel opletten hoever.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:10

love_western schreef:
Ik vind die advertenties onderaan maar vervelend. Gewend om op mobiel om telkens helemaal naar onder te scrollen, om bij eigen berichten te kijken.

Even wennen ;) Ik ben wel blij dat ik niet meer helemaal naar beneden hoef te scrollen.

_Celess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:11

Ik heb geen uitgelicht in mijn microsoft edge, maar verder vind ik het wel ok
Op mijn telefoon (lg spirit) is alles prima, behalve dat de advertenties onder elkaar staan

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:57

oomens schreef:
Om de negativiteit weer terug te brengen, zou het misschien ook kunnen dat die mensen nog geen lid zijn van BoktTV daar ook helemaal geen behoefte aan hebben en het dus geen 'leuke' aandachttrekker vinden?

Natuurlijk kan dat, maar de kans dat we alle tig duizend bezoekers van Bokt.nl altijd tevreden maken met een verandering is bijzonder klein.

Het NH/Bokt project vind ik erg leuk, leuke videos geworden, wat mij betreft heeft dat zeker een (tijdelijke) plaats op de voorpagina verdiend.

Wat betreft het naar beneden scrollen voor Eigen Berichten, is het niet logischer/makkelijker om op:

Afbeelding

te klikken rechtsboven?

Internet Explorer 11 en Microsoft Edge zouden het ook weer behoorlijk goed moeten doen. Vooral nog wat ruzie met IE11, maar de pagina is in ieder geval weer functioneel. Nu hopen dat die veranderingen er niet voor gezorgd hebben dat alles in de soep loop in de standaard Android browser (die heb ik vandaag nog niet getest).

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 15:01

BartVB schreef:
@BeSen; gaat er bij jou nog iets mis? In je laatste bericht in dit topic geef je aan dat alles weer goed staat?
@Anoeska27; Internet Explorer geeft nog (flinke -O-) problemen.

ja, als ik sommige topics aanklik gaat hij er niet eens naar toe en het nieuws doet het weer niet :)

Ohana_91

Re: Voorpagina is veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:06

Ik heb nu ook problemen. Zodra ik ingelogd ben, is het enige wat ik te zien krijg "Laatste berichten".
De rest is allemaal weg. Als ik uitgelogd ben, zie ik ineens wel alles.
Cookies verwijderen heeft geen zin, het probleem blijft bestaan.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:07

Whaaa bij mij gaat het nu helemaal mis (firefox)

Dit is de pagina welke ik direct te zien krijg:

Afbeelding

Iets verder scrollen:

Afbeelding

En nog iets verder:
Afbeelding

Enz. Je snapt m'n probleem :+

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:09

Dit bovenstaande probleem heb ik ook! Ik was er alleen nog niet achter dat je naar beneden kon scrollen voor de rest :') Ik gebruik inderdaad ook Firefox.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:12

@BeSen; Kan je een linkje copy/pasten van een topiclink die het niet goed dat?
@Just_Sannee & Nicolien; Dat is wel heeeeel bijzonder? Helpt een keer reload? Welke versie van Firefox heb je? Versie kan je o.a. hier zien: http://supportdetails.com/ Hier werkt Firefox prima namelijk :?

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:16

Ik gebruik Firefox 46.0. Herladen helpt niet, cookies verwijderen ook niet, geschiedenis verwijderen ook niet :')

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:17

Ik heb bovenstaand probleem ook .... ik werk onder Linux / Firefox . En als ik herlaad blijft het probleem.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:18

Hmm, ik heb hier Firefox 47. Ik ga eens een oude versie installeren.

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:20

Firefox 46.0.1 op windows 10 ziet er bij mij zo uit:

Afbeelding

Afbeelding

Maar sinds ik de versienummer ben gaan opzoeken is ie zichzelf gaan updaten naar 47.0 en nu is Bokt tv weer boven uitgelicht (geen fouten meer dus). Chrome is verder prima. ;)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:22

Hier staat Bokt TV ook buiten Uitgelicht. Vind het er in principe netjes uit zien, alleen is het kader van Bokt TV groter dan dat van Uitgelicht. Zou wel zorgen dat ze allemaal even groot zijn.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:22

Ik gebruik mijn Firefox op de Mac, misschien dat dat nog verschil maakt?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:23

BartVB schreef:
Natuurlijk kan dat, maar de kans dat we alle tig duizend bezoekers van Bokt.nl altijd tevreden maken met een verandering is bijzonder klein.
Klopt, dus is het misschien een idee om niet steeds de voorpagina en algemene 'look' te veranderen (zoals laatst ook al gebeurde toen er werd overgestapt op bokt5) maar om bijvoorbeeld iets te doen aan dingen waar mensen zich wél overduidelijk aan storen. Denk bijvoorbeeld aan de spammende webshops, die vroeger netjes stonden weggestopt op EA-commercieel, maar die nu de 'normale' markt naar hartelust mogen verpesten.

Wanneer mensen zich hierover beklagen wordt het topic gesloten met een modopmerking dat kritiek op het beleid niet gewenst is en dat er andere zaken zijn die hoger op het prioriteitenlijstje van het beheer staan. Prima, maar het valt mij toch een beetje tegen dat die 'belangrijke' zaken uiteindelijk de zoveelste cosmetische wijziging met een nieuw lettertypetje en een groot tv-reclameblok blijken te zijn.
Citaat:
Wat betreft het naar beneden scrollen voor Eigen Berichten, is het niet logischer/makkelijker om op:

[ Afbeelding ]

te klikken rechtsboven?

Dank voor de tip. Ik heb altijd gedacht dat dat de knop was om een stipje mee te plaatsen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:29

Firefox 45 geinstalleerd en daar werkt de voorpagina bij mij ook gewoon goed? Vreemd dit, ik gebruik ook een Mac overigens.

@oomens; de aanpassing van de voorpagina is alles behalve cosmetisch. De grote verandering zit in hoe de voorpagina wordt opgebouwd, welke software we daarvoor gebruiken. Dat werkt allemaal compleet anders en doordat we hier een nieuw systeem gebruiken kunnen we makkelijker b.v. verbeteringen aanbrengen op de Markt. Bijvoorbeeld om iets doen aan het gebruik van de Markt door commerciële partijen. Maar los van dat met je eens dat de Markt zeker het e.e.a. aan liefde en aandacht nodig heeft. Het probleem is alleen dat tijd en geld altijd maar beperkt aanwezig zijn, we kunnen dus niet alles tegelijkertijd oppakken. Zouden we wel graag willen :)

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:33

BartVB schreef:
@BeSen; Kan je een linkje copy/pasten van een topiclink die het niet goed dat?
@Just_Sannee & Nicolien; Dat is wel heeeeel bijzonder? Helpt een keer reload? Welke versie van Firefox heb je? Versie kan je o.a. hier zien: http://supportdetails.com/ Hier werkt Firefox prima namelijk :?

Versie 39.0, op Windows 7.
Op het werk zijn we een beetje verouderd :+ Maar vanochtend/vanmiddag werkte alles nog zoals het hoorde.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:51

Oei, Versie 39 is ronduit gevaarlijk :o Maar goed...

Ik heb nog wat zaken aangepast voor de Firefox gebruikers. Werkt de pagina nu wel bij jullie?

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:56

Hier nog steeds niet, ik zal even proberen of ik de browser kan updaten. (Ik moet eigenlijk "upgraden" naar een nieuwere versie van Ubuntu maar ik stel dat steeds uit := )

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:57

BartVB schreef:
Firefox 45 geinstalleerd en daar werkt de voorpagina bij mij ook gewoon goed? Vreemd dit, ik gebruik ook een Mac overigens.

@oomens; de aanpassing van de voorpagina is alles behalve cosmetisch. De grote verandering zit in hoe de voorpagina wordt opgebouwd, welke software we daarvoor gebruiken. Dat werkt allemaal compleet anders en doordat we hier een nieuw systeem gebruiken kunnen we makkelijker b.v. verbeteringen aanbrengen op de Markt. Bijvoorbeeld om iets doen aan het gebruik van de Markt door commerciële partijen. Maar los van dat met je eens dat de Markt zeker het e.e.a. aan liefde en aandacht nodig heeft. Het probleem is alleen dat tijd en geld altijd maar beperkt aanwezig zijn, we kunnen dus niet alles tegelijkertijd oppakken. Zouden we wel graag willen :)

Dank voor de uitleg. Dat was vanuit de 'voorkant' niet direct te zien, maar ik geloof zo dat daar heel veel werk in is gaan zitten.

Als een oude Firefox al gevaarlijk is, dan ben ik het afgelopen weekend in levensgevaar geweest. Kwam op een school waar alle pc's nog op Windows XP draaiden. Dat bestaat dus nog!

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 15:58

Ja, ik weet het. Niets aan te doen helaas, het is al een heel stuk verbeterd, eerst werkte we op Windows XP...

Er zijn verbeteringen:
Afbeelding

Iets verder gescrolld:
Afbeelding

missfalki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 16:01

missfalki schreef:
Zodra ik ben ingelogd is uitgelicht helemaal verdwenen en ook niet terug te vinden

Laptop met windows, weet even niet meer welke versie....

Veel succes met alle veranderingen en oplossen van de ontstane problemen +:)+

Groet Karin.

Helaas nog steeds zo... :(

Groet Karin.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 16:01

Hihihi, nu is mijn nieuws onder mn berichten gekomen in de linkerkolom. En Bokt TV onderaan in de middelste kolom. En Uitgelicht staat bovenaan.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 16:17

Ik vind hem heel fijn zo ! En over de negativiteit : Wees blij joh dat Bart zoveel moeite doet om het zo aangenaam mogelijk voor ons te maken en zeur niet over mini veranderingen , maar dat is mijn mening :o