Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:zo als je zo eens bent met die spoortjes waarom gebruik je ze dan.... en je zwegt dat je niet aan het prikken bent met je sporen?? sorry maar als je je tenen houd zoals op de foto's duidelijk is te zien, dan prik je wel degelijk! (en zo niet dan vraag ik me af hoe sterk jouw beenspieren zijn want dan zou je je benen van het paard af moeten houden... en dat de hele tijd... knap hoor!!!)
Citaat:ik zou dan anoli heten en mn paard aknurb!!
hahahaha lekkere combinatie zeg!!!
Hikarii schreef:Gebruik maandverband - heb ik zelf ook gedaan met Nederlands kampioenschap carrousel, omdat die caps van de manege mij niet paste. & Het absobeert het zweet. Dat is het beste was je kan proberen!
leschevaux schreef:Als hij bokt, moet je proberen zijn kont naar beneden te drukken
leschevaux schreef:Ik denk een niet al te gladde bodem
dus van dat zeil lijkt me niet zo handig, en modder is ook glad.
maar steen, als ie daar op valt kan hij iets breken.
ik denk ong. als de grond van een bospad :}
oke, ik heb geen idee
Britta31 schreef:Dat ik niet wist wat nummer 69 betekende.
Citaat:mijn verzorgpony is altijd vervelend.
maar sins ze een veulen heeft is het erger.
aan het halster mee lopen wil ze niet.
ze gaat bijten en schoppen.
poetsen lukt niet.
wat kan ik er aan doen?
ik ben al gebeten en getrapt
Citaat:egt lol diej fillum
kussiesj sasj en biertje:P
Citaat:typisch shetlanders,je kan wel boos op ze worden maar dat heeft meestal toch niet zo veel zin.
Ik weet dat het je er heel gefrustreerd van kan worden... Soms is het zo irri. Maar probeer de grappige kant er van in te zien. En probeer 'm weer te vangen. Mijn shettieprobeert het ook elke keer weer...
Succes nog ermee!!
xZiva_ schreef:Mijn pony heeft gewoon geen neusriem!
Wil wel graag iets van een engelse neusriem, want bitje schuift heel erg ( is wel de goede maat! Heeft een profecioneel iemand naar gekeken)
Ik denk dat ik voorlopig toch maar zonder neusriem doe..
louka69 schreef:Britta31 schreef:Dat ik niet wist wat nummer 69 betekende.
Precies, hahahahaha
Ik wilde op hyves gewoon als gebruikersnaam Louka, maarja dat ging natuurlijk niet. Hyves gaf me een aantal suggesties en dacht dat ik hier uit MOEST kiezen.
Louka69 leek me wel goed te onthouden, want ja die 69 leek wel een beetje op een ying-yang teken, of niet toch?
[url]m/N4hBn9.jpg[/url]
Nu ik 18 jaar ben, word ik vaak erg raar aangekeken als ik mijn gebruikersnaam louka69 intyp, die ondertussen bij zo'n beetje iedere website als mijn accountnaam dient. (omdat, wanneer ik een nieuwe verzin, ik niet meer kan onthouden bij welke site ik nou welke inlognaam heb)
Stumper_ schreef:mooi paardje, mooie foto's.... of de fotograaf ook mooi is kan ik niet zien
Citaat:...
Commentaar mag natuurlijk, maar maak het niet té erg! Gewoon rustig zeggen wat je ervan vind, en me er niet mee aanvallen ofzo. Daar kan ik niet tegen.
...