Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:In je context vraag ik me heel erg af hoe jij die mensen herkent. Echt pure interesse hoor, want je schrijft het zo leuk.
Overigens zitten er genoeg bekende ruiters op Bokt
Ersina schreef:Het antwoord is erg offtopic...ik hoop dat de moderators het door de vingers zien. Een paardenmens is meestal heel gefixeerd over alles wat over paarden gaat. Als je een hele brede belangstelling hebt voor vele zaken en open staat voor meningen, leer je te selecteren en wonderlijk genoeg,vaak goed. Een paardenmens steekt zelden de liefde voor het paard onder stoelen of banken. Waar het hart vol van is loopt de mond van over...
Genoeg bekende ruiters op Bokt... ja, in mijn post heb ik gezegd dat ik denk dat 90 % paardenmens is.
Maar zelf zou ik hoogst verbaasd zijn als de mensen die ik noemde erbij zitten. Een paardenmens hoeft niet persé een ruiter te zijn.
Maar om terug te komen op de vraag van TS. Is het waar dat er niet veel paardenmensen zijn op Bokt?
liekensancho schreef:Hoe lang kan ook alles nog besproken worden? Bokt is een bizar groot naslagwerk voor paardeneigenaren![]()
Ik snap ook nooit de reacties.. ik vraag advies tips iets nieuw te bouwen wat ingestort is, krijg ik tig reacties hoe slecht datgene wel niet was wat ingestort is hahaha... bokt... je moet het durven, fasten your seatbelts etc
Ibbel schreef:Ik denk dat je geen paardenkennisdrempel moet gaan opwerpen. (Jonge) mensen komen hier juist om die kennis op te doen.
Het enige dat zinvol kan zijn is de drempel voor ééndagsvliegen/mensen zonder affiniteit met paarden die via google bij toeval op bokt stuiten zo hoog te maken dat ze zich niet registreren. Of bij registratie het zó duidelijk maken dat je niet bij de niet-paardentopics kunt komen zonder veel moeite te doen, dat mensen het nalaten.
Dat is, in dit topic/dit kader, het probleem dat speelt. Toevallige voorbijgangers die geen fluit met paarden hebben die zich toch registreren en dan op verkeerde plekken niet-paardgerelateerde topics gaan openen.
Lau schreef:Maar als je het meerkeuze doet gaan ze gewoon googlen.
Dus kan je beter openvragen doen. Of meerkeuzevragen met een timer van 10 seconden ofz.