Sneller intreden bij bekendere bokkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:46

_San87_ schreef:
Dat houd je altijd. Geen reden om een topic op slot te gooien imo :).

als de TS het vraagt kan er toch een slotje op?Of werkt dat niet zo?

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:46

geerke schreef:
lifeofmarit schreef:
Ik heb het topic gevolgd en ben het met jullie eens. Vond het een nette discussie, soms wat overtrokken reacties maar niet dat er gescholden werd. Jammer dat het opslot moest, ben benieuwd wat de moderators hier op hebben te zeggen.

er werd wel heeeel veeeel van het zelfde geschreven...soort kopie gedrag.Sommige posten waren zeker waar,maar als er dan mensen gaan reageren die gewoon hetzelfde gaan roepen en er zelf geen bal van afweten...tja.

Zolang discussie netjes is hoeft een topic niet opslot.. Tja...

Edit; hierboven was min voor.

Daarnaast wordt er zovaak om een slotje gevraagd bv bij topics die echt uir de hand liepen. Deze werden ook niet gegeven :n
Laatst bijgewerkt door lifeofmarit op 23-08-15 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:47

Ik vond dat er in dat topic nog wel netjes gereageerd werd. Natuurlijk, over het zadel was al een hoop gezegd, maar voor de rest onderbouwde iedereen zijn/haar mening goed. Je kan natuurlijk ook niet bij elk topic 'wauw', 'mooie combinatie', 'netjes gereden' etc verwachten. Je moet ook eerlijk blijven

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:47

geerke schreef:
_San87_ schreef:
Dat houd je altijd. Geen reden om een topic op slot te gooien imo :).

als de TS het vraagt kan er toch een slotje op?Of werkt dat niet zo?

Vroeg de TS om een slotje, dan?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Sneller intreden bij bekendere bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:48

Als er 10 pagina's aan 'Wow, wat gaaf' berichten had gestaan was er niets aan de hand geweest :). Ook al is dat herkauwen wat al gezegd is.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:49

_San87_ schreef:
Als er 10 pagina's aan 'Wow, wat gaaf' berichten had gestaan was er niets aan de hand geweest :). Ook al is dat herkauwen wat al gezegd is.

Amen!

Jennifuur

En de vragen die aan TS en KBK werden gesteld, waren oprecht en goed onderbouwd. Toch werd hier zorgvuldig omheen gepraat, en in een HKtopic werd gal gespuwd over de situatie. Tja, dat is natuurlijk niet heel slim.

Ik ben ook zeker benieuwd naar de reden om het topic nu definitief te sluiten, zonder een goed zichtbare aanleiding.

geerke

Larissajulia schreef:
Ik vond dat er in dat topic nog wel netjes gereageerd werd. Natuurlijk, over het zadel was al een hoop gezegd, maar voor de rest onderbouwde iedereen zijn/haar mening goed. Je kan natuurlijk ook niet bij elk topic 'wauw', 'mooie combinatie', 'netjes gereden' etc verwachten. Je moet ook eerlijk blijven

zeker...maar je moet ook realistisch blijven,ervaring komt nou eenmaal met de jaren.Zijn we niet allemaal zo begonnen?Maar dan als 8 jarige?Dan word het wel geaccepteerd en als je pas op je 28 ste begint is iedereen in ene een stuk minder mild.Maar wat is het verschil? ;)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:50

En zeker niet zo snel al. Ik vermoed een verzoek tot slotje achter de schermen anders kun je als mod nooit weten of iemand niet meer gaat reageren binnen een dag. Dan zouden meer dan de helft van de topics al dicht moeten. Heb alleen al regelmatig voorbij zien komen dat er veel herhaald werd, de TS om een slotje vroeg maar deze kwam er niet. Simpelweg omdat je topics niet kan sluiten omdat de reacties je niet bevallen. Dat is in mijn ogen hier gebeurd.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:52

geerke schreef:
Larissajulia schreef:

zeker...maar je moet ook realistisch blijven,ervaring komt nou eenmaal met de jaren.Zijn we niet allemaal zo begonnen?Maar dan als 8 jarige?Dan word het wel geaccepteerd en als je pas op je 28 ste begint is iedereen in ene een stuk minder mild.Maar wat is het verschil? ;)

Het gaat vooral over het niet passende zadel. Spanning heeft iedereen begrip voor, zeker een eerste keer op wedstrijd. Gaat er meer om dat ongeveer heel Bokt iets constateerd, meerdere topics en dat daar 0 respons op komt. Daar kun je toch juist als beginner van leren?

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:54

geerke schreef:
Larissajulia schreef:

Klopt! Ik bedoel meer dat je ook wel tips hoort te kunnen geven, zonder dat dat gelijk als kritiek gezien hoeft te worden. Natuurlijk had je er ook een paar tussen zitten die niet goed onderbouwden en gewoon wat 'meegingen' met de rest. Maar er waren ook genoeg die de moeite namen om een goed onderbouwde reactie te plaatsen :)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:56

Dat er nu een slotje is begrijp ik wel, de eerste keer niet.
Daarnaast mag TS en co welaangesproken worden op hun flauwe gedrag.
Altijd volop aanwezig en nu totaal afwezig omdat het niet in het straatje past. Terwijl het bijzonder netjes verwoord werd. Zo netjes gaat het nooit bij minder bekende bokkers.
Geeft wel aan dat de OP in dit topic dus wel een punt heeft.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:56

Exact ingedebruijn.
En de 0 respons heeft flinke uitwerking gehad op herhaalgedrag.

Overigens heb ik getemt op het galspuwen in een HK topic. Wil ik hier best "openbaar" voor uitkomen.
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn maar ergens anders en buiten het topic "opruien" vind ik niet netjes :n

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:57

Snorlex schreef:
Exact ingedebruijn.
En de 0 respons heeft flinke uitwerking gehad op herhaalgedrag.

Overigens heb ik getemt op het galspuwen in een HK topic. Wil ik hier best "openbaar" voor uitkomen.
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn maar ergens anders en buiten het topic "opruien" vind ik niet netjes :n

Waar gaat dit over :oo?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:58

Zat er ook aan te denken hoor Snorlex, vind het erg ondoordacht om dan ergens anders erover te zeuren, je weet toch dat alle Bokkers dat kunnen lezen..

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:59

dit stel,wat nu hier ter sprake komt opent wel vaker topics...wat mij opvalt is dat er toch een paar posters zijn die de pik op hun hebben.In ene over de financiele toestand gaan praten :7
Maar goed...daarom heb ik nog nooit een topic geopend en ga dat ook niet doen. :+

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:01

Jaa, klopt dat was ook nergens voor nodig. Maar ik heb ook het topic gelezen waarin zij dit uitgebreid besproken (was geloof ik niet eens een topic van henzelf) en ja dan kan je het misschien toch wel verwachten, omdat iedereen er dan over weet. Aan de andere kant zou er juist ook eerder milder tegen hen worden gedaan vanwege bekende achtergrondinformatie.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:04

Dat was ook nergens voor nodig Geerke.
Maar ze kiezen natuurlijk zelf voor een "openbaar-forum-leven".
Inderdaad, dat kan positief werken (achtergrond info) maar soms ook negatief.

Overigens heeft een van beide mij eens heel erg fijn geholpen! Ik reageer puur en alleen op foto's niet op de personen. En ik zie veel bokkers hetzelfde doen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:07

Ik wilde met mijn reacties inderdaad ook puur behulpzaam zijn door te laten zien wat ik zie op de foto's. En dat deed het gros van de Bokkers inderdaad ook :).

Jammer dat het topic dicht is, had een leerzaam topic kunnen worden ook nog. Niet iedereen weet hoe je een slecht zittend zadel ziet. Deze foto's waren een mooi voorbeeld van hoe het zadel in een snelle blik goed ligt, maar wanneer je beter bestudeert, toch blijkt van niet.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:12

Cayenne schreef:
Misschien voor zowel M als KBK een wijze les dat hoge bomen veel wind vangen en dat er wellicht toch iets niet schort.

Hoge bomen krijgen juist de meest opbouwende en constructieve reacties van heel het subforum. :D

Er staat echt heel veel waardevols in.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:13

Ik vind het ook wat apart dat dit topic, waarin de discussie er imo netjes aan toe is gegaan op slot is gegaan. Naar mijn mening mag dit kliekje wel eens aangesproken worden op hun eigen gedrag in topics, er wordt vanuit hen ook genoeg commentaar geleverd en dan is het niet nodig om zo onvolwassen te reageren als er opbouwende kritiek wordt gegeven en oprechte vragen worden gesteld. Ik vermijd deze topics expres omdat er een ronduit irritant patroon is in hoe die topics verlopen en heb inderdaad ook getemd op het huiskamertopic waarin gal gespuwd wordt over 'jaloerse mutsen'. Ik vind 9 van de 10 keer het beleid op Bokt prima, maar dit begrijp ik echt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:14

En maar zeggen dat ze niet met 2 maten meten. Terwijl dit geval gewoon duidelijk is.

Ik juist veel posts die netjes zijn onderbouwd. Heb ook zat topics die er erger aan toe zijn gegaan. En niks aan word gedaan.

Zelfs had ik laatst ook topic waar ik zelf op had getemd. Omdat het off topic ging etc. Is niks aan gedaan.

En hier grijpen ze wel snel in? Als ts om slotje vraagt. Dan staat er ook vaak in overleg samen met ts. Of op verzoek van.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:16

love_western schreef:
En maar zeggen dat ze niet met 2 maten meten. Terwijl dit geval gewoon duidelijk is.

Ik juist veel posts die netjes zijn onderbouwd. Heb ook zat topics die er erger aan toe zijn gegaan. En niks aan word gedaan.

Zelfs had ik laatst ook topic waar ik zelf op had getemd. Omdat het off topic ging etc. Is niks aan gedaan.

En hier grijpen ze wel snel in? Als ts om slotje vraagt. Dan staat er ook vaak in overleg samen met ts. Of op verzoek van.

Dit is gewoon kusjekroel-politiek :).

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:17

Eens die zeurreacties over teveel negativiteit in het topic werden bar slecht onderbouwd en hadden heel sterk de schijn van vriendjespolitiek (of gewoon echte blindheid), want in vele andere topics gaat het er veel vervelender aan toe.

Zijn gewoon offtopicreacties die een constructieve discussie niet ten goede komen. Terwijl dat potdorie juist de bedoeling is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:18

_San87_ schreef:
love_western schreef:

Dit is gewoon kusjekroel-politiek :).

Dat is gewoon duidelijk :\