_San87_ schreef:Dat houd je altijd. Geen reden om een topic op slot te gooien imo.
als de TS het vraagt kan er toch een slotje op?Of werkt dat niet zo?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:lifeofmarit schreef:Ik heb het topic gevolgd en ben het met jullie eens. Vond het een nette discussie, soms wat overtrokken reacties maar niet dat er gescholden werd. Jammer dat het opslot moest, ben benieuwd wat de moderators hier op hebben te zeggen.
er werd wel heeeel veeeel van het zelfde geschreven...soort kopie gedrag.Sommige posten waren zeker waar,maar als er dan mensen gaan reageren die gewoon hetzelfde gaan roepen en er zelf geen bal van afweten...tja.
Larissajulia schreef:Ik vond dat er in dat topic nog wel netjes gereageerd werd. Natuurlijk, over het zadel was al een hoop gezegd, maar voor de rest onderbouwde iedereen zijn/haar mening goed. Je kan natuurlijk ook niet bij elk topic 'wauw', 'mooie combinatie', 'netjes gereden' etc verwachten. Je moet ook eerlijk blijven
geerke schreef:Larissajulia schreef:Ik vond dat er in dat topic nog wel netjes gereageerd werd. Natuurlijk, over het zadel was al een hoop gezegd, maar voor de rest onderbouwde iedereen zijn/haar mening goed. Je kan natuurlijk ook niet bij elk topic 'wauw', 'mooie combinatie', 'netjes gereden' etc verwachten. Je moet ook eerlijk blijven
zeker...maar je moet ook realistisch blijven,ervaring komt nou eenmaal met de jaren.Zijn we niet allemaal zo begonnen?Maar dan als 8 jarige?Dan word het wel geaccepteerd en als je pas op je 28 ste begint is iedereen in ene een stuk minder mild.Maar wat is het verschil?
geerke schreef:Larissajulia schreef:Ik vond dat er in dat topic nog wel netjes gereageerd werd. Natuurlijk, over het zadel was al een hoop gezegd, maar voor de rest onderbouwde iedereen zijn/haar mening goed. Je kan natuurlijk ook niet bij elk topic 'wauw', 'mooie combinatie', 'netjes gereden' etc verwachten. Je moet ook eerlijk blijven
zeker...maar je moet ook realistisch blijven,ervaring komt nou eenmaal met de jaren.Zijn we niet allemaal zo begonnen?Maar dan als 8 jarige?Dan word het wel geaccepteerd en als je pas op je 28 ste begint is iedereen in ene een stuk minder mild.Maar wat is het verschil?
Snorlex schreef:Exact ingedebruijn.
En de 0 respons heeft flinke uitwerking gehad op herhaalgedrag.
Overigens heb ik getemt op het galspuwen in een HK topic. Wil ik hier best "openbaar" voor uitkomen.
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn maar ergens anders en buiten het topic "opruien" vind ik niet netjes
love_western schreef:En maar zeggen dat ze niet met 2 maten meten. Terwijl dit geval gewoon duidelijk is.
Ik juist veel posts die netjes zijn onderbouwd. Heb ook zat topics die er erger aan toe zijn gegaan. En niks aan word gedaan.
Zelfs had ik laatst ook topic waar ik zelf op had getemd. Omdat het off topic ging etc. Is niks aan gedaan.
En hier grijpen ze wel snel in? Als ts om slotje vraagt. Dan staat er ook vaak in overleg samen met ts. Of op verzoek van.
_San87_ schreef:love_western schreef:En maar zeggen dat ze niet met 2 maten meten. Terwijl dit geval gewoon duidelijk is.
Ik juist veel posts die netjes zijn onderbouwd. Heb ook zat topics die er erger aan toe zijn gegaan. En niks aan word gedaan.
Zelfs had ik laatst ook topic waar ik zelf op had getemd. Omdat het off topic ging etc. Is niks aan gedaan.
En hier grijpen ze wel snel in? Als ts om slotje vraagt. Dan staat er ook vaak in overleg samen met ts. Of op verzoek van.
Dit is gewoon kusjekroel-politiek.