Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ohjajoh6 schreef:En ik mag dan wel geen mening hebben over de hele kwestie gebande bokster, maar als mijn paard dood ligt, zijn de regeltjes van bokt toch echt het laatste waar ik mij zorgen over maken zal hoor.
Als dit, als dat, wij kunnen toch niet in haar hoofd kijken zeker, ver-oordeel er dan ook niet zo gemakkelijk over.
Citaat:Omdat dit je 5e OW betreft binnen twee jaar tijd, volgt er na het lezen van deze pb een Ban voor Onbepaalde Tijd (BOT) van minimaal 1 jaar, oftewel een permanente ban. Na 1 jaar na het ingaan van deze ban kun je bij de bezwaarcommissie ( bezwaarcommissie@bokt.nl ) een verzoek tot terugkomst op Bokt indienen. Hierin kun je verwoorden waarom je graag weer terug op Bokt wilt, wat jij aan Bokt kan toevoegen en dat het duidelijk is dat je geleerd hebt van je ban. Het aanmaken of gebruiken van een schaduwaccount, of het posten onder andermans account tijdens de ban zal er voor zorgen dat de datum waarop je eventueel terug mag keren uitgesteld wordt.
wendyenbram schreef:Ik vraag me af, of als ze niet zelf al in haar topic had gezet "ik mag dit eigenlijk niet plaatsen" Dit opgevallen was, en dat het topic dan nog bestaan had?
Dus ze wist heel goed dat het niet mocht, maar toch was haar drang om ook het eind van het paardenleven hier te vermelden.. Juist omdat bijna heel bokt ook het begin mee heeft gemaakt.
Ze had er ook voor kunnen kiezen, om het vanuit haar moeder te schrijven, dan was er geen haan die er naar kraaide, Maar ze koos ervoor om "eerlijk" te zijn. Misschien was het beter om eerst te vragen of ze het mocht plaatsen, maar he als je verdrietig bent, denk jij dan altijd goed na?
Dat ze daarna nog 2 maal reageerde snap ik ook nog wel. ze kreeg me een berg stront over haar heen zeg (bokt bedankt) Dan is het heel moeilijk om op je vingers te blijven zitten.
Hiermee zeg ik niet dat het goed is wat ze deed, want ze heeft de regels overtreden, echter snap ik het wel.
slimmerik schreef:Punz schreef:Kan me niet voorstellen dat je wereld vergaat omdat je je ellende / eerbetoon/ whatever niet op bokt mag zetten....
het verdriet lijkt imo ook niet zo groot. Beetje mondjes pesten. Ik snap trouwens niet dat degene die haar account uitleende verder mag/kan bokken....
ohjajoh6 schreef:Ik word hier anders ook knap onpasselijk van sommige reacties.
Toch ietwat beter lezen Brainless, want er zijn hier idd rake klappen uitgedeeld, waar onder andere opmerkingen over niet moeten gaan zitten janken en weet ik al niet wat.
En Selina, een gniffelende opmerking maken? Heb je het verhaal wel gelezen eigenlijk?
Ik mag toch hopen dat jullie meer compassie voor jullie eigen dieren zullen opbrengen, dan dat jullie voor jullie medemens doen hoor, allemachtig...
ohjajoh6 schreef:Oh ik zeg ook niets over Bokt zelf en dat zij de regels naleven hoor.
Ik begrijp alleen werkelijk waar niet waar al die moralistische nep modjes toch vandaan komen, jullie zijn veel erger...