Ik vind de 1 april grap geen succes, and let me tell you why

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:22

Je zal nooit een grap hebben die echt iedereen leuk vind.....daarvoor zijn we allemaal verschillende mensen.
So be it!!
Aan alles wat je doet op bokt of irl hangt een prijskaartje.
That`s life.

Ah Rachelle....fijn te zien dat je toch nog over een beetje humor beschikt.

Nou, dan kunnen we nu weer vrolijk verder.........
Laatst bijgewerkt door quartel op 01-04-15 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

1 dag in het jaar, het is een website en geen eerste levensbehoefte, nee ik zie echt het probleem niet. Ieder zijn ding zo denk ik, morgen is het 2 april :D

Ayasha
Blogger

Amandavd schreef:
De meeste die normaal geen ruk geven om de gevoelens van een ander schreeuwen nu het hardst moord en brand.. ;)

en degene die anders hypocriet beweren zo empatisch te zijn gillen nu het hardst dat als je het niet leuk vindt je maar moet opflikkeren.
Ziet er naar uit dat beide groepen beetje uit hun doen zijn he.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:23

Jammer dat sommige mensen nu persoonlijk gaan worden, dat is nu ook weer niet nodig.
Deze 1 april grap heeft één groot voordeel: Je hoeft er niets van te merken. Even naar Bokt 4 gaan (wat zeker op een tablet ook nog een stuk fijner leest) en je hebt nergens last van.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:23

Iris82 schreef:
Vorig jaar waren er ook mensen boos. Het jaar daarvoor ook. Het jaar daarvoor heeeeel veel. Ik denk dat er altijd wel iets is waardoor iemand er niet blij mee is.

Inderdaad. 100% tevredenheid ga je nooit halen.

Voor mensen die 1 april sowieso al niet waarderen meld je volgend jaar ziek en zet zoals eerder gezegd internet uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:24

Ayasha schreef:
Wat was het vorig jaar weer?

Gast3289; over zuur gesproken. Gaat ie lekker, zo persoonlijk worden?

Och.. Wie de bal kaatst.. :+

Ik vind het een leuke 1 april grap, zij vond het een leuke plattepaddenfoto. Ieder zijn humor :+

Wat ik al zei; het is zo weer over, het is immers al bijna half 3, dus 4 uur cup-a-soup en daarna relax, take it easy, take a sisi en dan kunnen we morgen weer over naar de orde van de dag.

Enne Quartel; ik bezit over genoeg humor, maar gelukkig ben je daar zelf nu ook achter. Top. Kunnen we nu weer verder met de sleur.

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:25

TS: Als je je stoort aan het feit dat deze grap onbedoelde bijwerkingen kan hebben, zoals blijkt uit de openingspost meld je dan dáár waar je moet zijn, n.l. bij de moderators zodat jullie als volwassen mensen een oplossing kunnen bedenken. In plaats van een topic te openen om je mening rond te bazuinen. Who cares wat jij ervan vindt?
:roll:
Laatst bijgewerkt door estja op 01-04-15 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:25

Ayasha schreef:
Amandavd schreef:
De meeste die normaal geen ruk geven om de gevoelens van een ander schreeuwen nu het hardst moord en brand.. ;)

en degene die anders hypocriet beweren zo empatisch te zijn gillen nu het hardst dat als je het niet leuk vindt je maar moet opflikkeren.
Ziet er naar uit dat beide groepen beetje uit hun doen zijn he.

Kon je niks beters verzinnen dan deze comeback? {:}

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:26

estja schreef:
Als je je stoort aan het feit dat deze grap onbedoelde bijwerkingen kan hebben, zoals blijkt uit de openingspost meld je dan dáár waar je moet zijn, n.l. bij de moderators zodat jullie als volwassen mensen een oplossing kunnen bedenken. In plaats van een topic te openen om je mening rond te bazuinen. Who cares wat jij ervan vindt?

Wat doe je in vredesnaam op een forum waar per definitie gediscussieerd wordt (dus meningen uiten) als het je niet interesseert wat anderen vinden als ik vragen mag?

amandavd; hij's kennelijk goed genoeg dat jij niks anders kan verzinnen dan die opmerking dus lijkt me niet nodig.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 01-04-15 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:26

Jammer dat mensen totaal voorbij gaan aan de post van pien_2010.

Ik vind het jammer dat er gepist wordt over iets waar veel mensen een hoop moeite voor gedaan hebben. Iets wat ze niet voor hunzelf hebben gedaan, maar om gebruikers zoals jij en ik een leukere dag te geven dan normaal.

Je hoeft de grap niet leuk te vinden, maar zeik er niet zo over }:) (vind dit echt de leukste smiley)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:28

pien_2010 schreef:
Het is altijd lastig om het iedereen naar de zin te maken. IM is gelukkig opgelost, want dat was wel schrikken dat niemand daar aan gedacht had.

Als de humor niet de humor is van iemand, dat mag en dat kan. Niets aan de hand lijkt me. Voor het eerst in mijn 56 jarige leven vier ik 1 april en zie dus achter de schermen (ben nog niet zo lang moderator) de voorbereidingen die hierbij komen kijken.

Mijn god wat hebben die meiden van 1 april voorbereiding een werk verricht. Diep respect heb ik daarvoor. Een aantal zijn tot 12.00 uur opgebleven, een aantal vanochtend er om 5.00 uur eruit. En waarom? Om te proberen mensen plezier te geven. Niet om rot te doen, of te vervelen. Integendeel. Gewoon om met elkaar te lachen, te geinen, ons te vermaken. Niets meer en niets minder.

Dus ja, je mag van deze humor niet houden, maar verwijten uiten vind ik absoluut niet op zijn plaats. Daarbij begrijp ik wel heel erg goed dat bij sommige verdrietige zaken, het lastig is om die smileys te zien, want die horen daar ook niet. Ik weet zeker als het om oude geplaatste smileys gaat, die jullie niet meer kunnen verwijderen uit de berichten, dat moderators dat wel voor jullie willen doen als je eventjes een pb stuurt naar diegene die online zijn. Ik zal veel online zijn vandaag, dus ieder pb, over je eigen bericht zal ik in behandeling nemen en smileys verwijderen. Ik kan geen berichten gaan veranderen die niet van jullie zelf zijn. Dat is niet toegestaan.

Uit respect voor die mensen die niet van de smileys houden zal ik ze dus ook niet plaatsen in dit bericht.

Mooi gezegd Pien, want ik denk dat dit hele gezemel misschien wel net zo kwetsend overkomt voor de meiden die hier zo veel moeite voor hebben gedaan.
En ik blijf het zeggen;
waarom in godsnaam smileys gebruiken in zo een triest topic als waar ts het over had. Want waarom mag dat dan wel en het "vertalen" van de reeds geplaatste smiley niet?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:28

Ayasha schreef:
Wat doe je in vredesnaam op een forum waar per definitie gediscussieerd wordt (dus meningen uiten) als het je niet interesseert wat anderen vinden als ik vragen mag?

amandavd; hij's kennelijk goed genoeg dat jij niks anders kan verzinnen dan die opmerking dus lijkt me niet nodig.

Kom op, niet zo zuur joh. Jij bent degene die in haar onderschrift duidelijk maakt dat het je geen reet uitmaakt want andere van je mening vindt, maar als je dan toch commentaar krijgt komen de gifangels naar buiten... -O-

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:29

Amandavd schreef:
Ayasha schreef:

Kom op, niet zo zuur joh. Jij bent degene die in haar onderschrift duidelijk maakt dat het je geen reet uitmaakt want andere van je mening vindt, maar als je dan toch commentaar krijgt komen de gifangels naar buiten... -O-

Dat dus..... :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:30

Ja, dat geldt voor mij en nog zoveel meer mensen op bokt (waarvan een heel aantal in dit topic verzameld lijken te zijn.)
Het maakt me niet uit wat een ander vindt van hoe ik mijn mening breng. Er staat niet dat andermans mening me per definitie niet interesseert. :+ Ze interesseert me niet als ze gaat over hóe ik mijn mening breng. :') Niet eens over of je het met me eens bent of niet.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 01-04-15 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:32

Ayasha schreef:
Ja, dat geldt voor mij en nog zoveel meer mensen op bokt (waarvan een heel aantal in dit topic verzameld lijken te zijn.)
Het maakt me niet uit wat een ander van MIJN mening vindt, er staat niet dat andermans mening me per definitie niet interesseert, ze interesseert me enkel niet als die over mij persoonlijk gaat. :+

:x Waarom heb je dan wel commentaar op hoe anderen iets brengen? Zoals deze 1 april grap? Of is dat jouw alleenrecht?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 14:33

estja schreef:
TS: Als je je stoort aan het feit dat deze grap onbedoelde bijwerkingen kan hebben, zoals blijkt uit de openingspost meld je dan dáár waar je moet zijn, n.l. bij de moderators zodat jullie als volwassen mensen een oplossing kunnen bedenken. In plaats van een topic te openen om je mening rond te bazuinen. Who cares wat jij ervan vindt?

Is Forumzaken niet de plek waar je je ei kwijt kunt over al wat het forum aangaat? En op een discussieforum mag je toch je mening uiten?

Als ik het mis heb moet je het zeggen hoor.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:33

Oh jongens, ga lekker pb'en :')

Ik heb namelijk goed nieuws.

IK BEN ZWANGER

1 april

Oftewel, houden we het nog leuk of blijven we doorgaan met vingertjes wijzen, ik zou namelijk allang verrekte kramp in mijn vinger hebben gehad :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:35

Is er nou echt een discussie gaande over een 1 april grap? Of zijn dat ook weer grapjes?
Ik weet niet wat ik zie joh..

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:36

Jennifuur schreef:
Oh jongens, ga lekker pb'en :')

Ik heb namelijk goed nieuws.

IK BEN ZWANGER

1 april

Oftewel, houden we het nog leuk of blijven we doorgaan met vingertjes wijzen, ik zou namelijk allang verrekte kramp in mijn vinger hebben gehad :')

HAHAHA :')

Collie2008

Niobe schreef:
Is er nou echt een discussie gaande over een 1 april grap? Of zijn dat ook weer grapjes?
Ik weet niet wat ik zie joh..

Grappig he :+

Ayasha
Blogger

Nee de discussie over 1 april is een uitvlucht om effe de persoonlijke frustraties te uiten. :D

Sammie

Nou de sfeer is hier wel behoorlijk omgeslagen :=

Junia

"Goh wat fijn dat jullie naar mij hebben geluisterd en het direct hebben aangepast op IM. Bedankt hiervoor!" :+

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:37

Gaan jullie allemaal eens wat nuttigs doen ipv elkaar én 1 april te lopen afzeiken. :')

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:39

Ik vermaak mij meer met de discussie hier *haalt popcorn erbij* dan de hele 1 april grap. Wat een stelletje dramaqueens. Eens kijken wie het hardst schreeuwt dat ze vooral dan toch niet beledigd is en zich niet druk maakt om wat de ander zegt.

En tof dat de modjes direct IM hebben aangepast! Netjes!