Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:De meeste die normaal geen ruk geven om de gevoelens van een ander schreeuwen nu het hardst moord en brand..
Iris82 schreef:Vorig jaar waren er ook mensen boos. Het jaar daarvoor ook. Het jaar daarvoor heeeeel veel. Ik denk dat er altijd wel iets is waardoor iemand er niet blij mee is.
Ayasha schreef:Wat was het vorig jaar weer?
Gast3289; over zuur gesproken. Gaat ie lekker, zo persoonlijk worden?
Ayasha schreef:Amandavd schreef:De meeste die normaal geen ruk geven om de gevoelens van een ander schreeuwen nu het hardst moord en brand..
en degene die anders hypocriet beweren zo empatisch te zijn gillen nu het hardst dat als je het niet leuk vindt je maar moet opflikkeren.
Ziet er naar uit dat beide groepen beetje uit hun doen zijn he.
estja schreef:Als je je stoort aan het feit dat deze grap onbedoelde bijwerkingen kan hebben, zoals blijkt uit de openingspost meld je dan dáár waar je moet zijn, n.l. bij de moderators zodat jullie als volwassen mensen een oplossing kunnen bedenken. In plaats van een topic te openen om je mening rond te bazuinen. Who cares wat jij ervan vindt?
pien_2010 schreef:Het is altijd lastig om het iedereen naar de zin te maken. IM is gelukkig opgelost, want dat was wel schrikken dat niemand daar aan gedacht had.
Als de humor niet de humor is van iemand, dat mag en dat kan. Niets aan de hand lijkt me. Voor het eerst in mijn 56 jarige leven vier ik 1 april en zie dus achter de schermen (ben nog niet zo lang moderator) de voorbereidingen die hierbij komen kijken.
Mijn god wat hebben die meiden van 1 april voorbereiding een werk verricht. Diep respect heb ik daarvoor. Een aantal zijn tot 12.00 uur opgebleven, een aantal vanochtend er om 5.00 uur eruit. En waarom? Om te proberen mensen plezier te geven. Niet om rot te doen, of te vervelen. Integendeel. Gewoon om met elkaar te lachen, te geinen, ons te vermaken. Niets meer en niets minder.
Dus ja, je mag van deze humor niet houden, maar verwijten uiten vind ik absoluut niet op zijn plaats. Daarbij begrijp ik wel heel erg goed dat bij sommige verdrietige zaken, het lastig is om die smileys te zien, want die horen daar ook niet. Ik weet zeker als het om oude geplaatste smileys gaat, die jullie niet meer kunnen verwijderen uit de berichten, dat moderators dat wel voor jullie willen doen als je eventjes een pb stuurt naar diegene die online zijn. Ik zal veel online zijn vandaag, dus ieder pb, over je eigen bericht zal ik in behandeling nemen en smileys verwijderen. Ik kan geen berichten gaan veranderen die niet van jullie zelf zijn. Dat is niet toegestaan.
Uit respect voor die mensen die niet van de smileys houden zal ik ze dus ook niet plaatsen in dit bericht.
Ayasha schreef:Wat doe je in vredesnaam op een forum waar per definitie gediscussieerd wordt (dus meningen uiten) als het je niet interesseert wat anderen vinden als ik vragen mag?
amandavd; hij's kennelijk goed genoeg dat jij niks anders kan verzinnen dan die opmerking dus lijkt me niet nodig.
Amandavd schreef:Ayasha schreef:Wat doe je in vredesnaam op een forum waar per definitie gediscussieerd wordt (dus meningen uiten) als het je niet interesseert wat anderen vinden als ik vragen mag?
amandavd; hij's kennelijk goed genoeg dat jij niks anders kan verzinnen dan die opmerking dus lijkt me niet nodig.
Kom op, niet zo zuur joh. Jij bent degene die in haar onderschrift duidelijk maakt dat het je geen reet uitmaakt want andere van je mening vindt, maar als je dan toch commentaar krijgt komen de gifangels naar buiten...
Ayasha schreef:Ja, dat geldt voor mij en nog zoveel meer mensen op bokt (waarvan een heel aantal in dit topic verzameld lijken te zijn.)
Het maakt me niet uit wat een ander van MIJN mening vindt, er staat niet dat andermans mening me per definitie niet interesseert, ze interesseert me enkel niet als die over mij persoonlijk gaat.
estja schreef:TS: Als je je stoort aan het feit dat deze grap onbedoelde bijwerkingen kan hebben, zoals blijkt uit de openingspost meld je dan dáár waar je moet zijn, n.l. bij de moderators zodat jullie als volwassen mensen een oplossing kunnen bedenken. In plaats van een topic te openen om je mening rond te bazuinen. Who cares wat jij ervan vindt?