hypocreet gedrag door forums mods

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:51

Maar ik kan wel begrijpen als je van t kastje naar de muur wordt gespeeld, je geduld ook soms even opgeraakt, het moet natuurlijk van 2 kanten komen.

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:51

Misschien is het probleem gewoon opgelost door ts het schaduwaccount te laten behouden. Misschien is het oude account gewoon gedeactiveerd? Ts kan het niet meer checken zonder het emailadres en wachtwoord. Ik snap eerlijk gezegd niet wat haar probleem is? Wil ze excuses van de moderators of wat?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:52

chanel1985 schreef:
Maar ik kan wel begrijpen als je van t kastje naar de muur wordt gespeeld, je geduld ook soms even opgeraakt, het moet natuurlijk van 2 kanten komen.

dan nog, met stroop van je meer vliegen dan met azijn (niet persoonlijk naar de modjes ) :o

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:53

Nee, maar misschien helpt het wel dat een mod dit aan haar meld, dat haar oude account is opgeheven en het nu in orde is. Want zij kan dat inderdaad niet weten.

rucamor: Misschien wel, maar niet iedereen is weggelegd om bij wijze van spreken jezelf helemaal weg te cijferen en voor de zoveelste keer alles mooi te verpakken, in de hoop dat er nu wel reactie op komt.
Je kan niet blijven stroop smeren hé
Laatst bijgewerkt door dromertje2 op 26-03-15 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Saskia345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 19:54

Nee, mijn 2de account is juist op slot gegooid en heb nu een 3de maar aangemaakt omdat via mail maar steeds werd door verwezen van de ene naar de ander.
Maar als ze nu willen dat ik maar met dit account veder ga dan is dat ook wel goed.

HorseTopShop,
Als dat zouden willen doen dan zou dat helemaal top zijn!
Ik heb ondertussen email gestuurd naar support en naar bezwaar commissie. Waar zou ik nog meer kunnen proberen?
Laatst bijgewerkt door Saskia345 op 26-03-15 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Jennifuur

Re: hypocreet gedrag door forums mods

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:55

Maar, dit is toch je tweede account?

Blue_Eyes

Je post nu met je tweede account, dus iets klopt er niet.

Rocamor

Als ik het goed lees, is dit het tweede SA en dan snap ik niet dat het account nog niet geblokkeerd is.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:56

Oh, wacht ik snap het. TS kan/wil niet op haar eerste account, maar haar tweede heeft een ban en heeft daarom een derde aangemaakt. Oei, hier ga je flinke problemen mee krijgen. Geen goede keuze van je TS!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:56

Oh ja, zo kan je het ook lezen. En dan nog zeggen dat je niets tegen de regels doet? Heus, ik begrijp je frustratie. Maar dit kan ook niet.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:58

Is inderdaad niet correct, maar hoe kan ze het oplossen als je niet meer op je oude account geraakt, het andere is geblokkeerd en je niet in contact kan komen met mods omdat ze naar mekaar verwijzen?

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:00

Mja ik ben ook al tegen die muur op gelopen van MODS die niet meewerken.

Maja, het zijn ook maar mensen he. Het is een gratis forum; ze doen het vrijwillig. En tja dat het bij de een wel lukt en de ander niet is ook wel weer begrijpelijk, mag aannemen dat niet elke keer dezelfde antwoordt ;-)

Maar goed de algemene sfeer op bokt is ook poedersuiker, het lijkt wel alsof iedereen vanachter een beeldscherm ineens alles durft te roepen, er wordt weinig met respect geantwoord. Kijk alleen al naar de reacties hier.

Volgende keer springt er een keer iemand voor de trein door zulke reacties, vraag me af of de posters zich dat soort dingen realiseren.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:00

Het opstellen van een nette, vriendelijke en duidelijke mail waarin je alles van top tot teen uitlegt (desnoods waarbij je in herhaling valt), daar schiet je al veel meer mee op.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:01

Nayomie schreef:
Oh, wacht ik snap het. TS kan/wil niet op haar eerste account, maar haar tweede heeft een ban en heeft daarom een derde aangemaakt. Oei, hier ga je flinke problemen mee krijgen. Geen goede keuze van je TS!

Wat had ze anders moeten doen volgens jou?

Als jij al die accounts niet meer op kan, is er maar 1 oplossing, nieuwe maken toch?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Blijkbaar heeft het team een reden om te willen dat je doorgaat op je eerste account. Daar kan je het niet mee eens zijn, daar kan je het gesprek over aangaan, maar als ze daar bij blijven, is dat uiteindelijk hun beslissing en niet die van jou. Dan gewoon een tweede account aanmaken en, als die geblokkeerd wordt, nog een derde, maar dat gaat je niet helpen. Evenals toekomstig account vier, vijf, zes en achthondervierenvijftig. Je bent hier te gast en hebt je aan de regels te houden, of je het daar mee eens bent of niet.

Technisch er niet meer bij kunnen is volgens mij geen probleem, het enige probleem hier is dat TS niet wil wat het team wil en op alle mogelijke manieren haar zin probeert te behalen.

Rocamor

chanel1985 schreef:
Is inderdaad niet correct, maar hoe kan ze het oplossen als je niet meer op je oude account geraakt, het andere is geblokkeerd en je niet in contact kan komen met mods omdat ze naar mekaar verwijzen?

Ze kan toch mailen? En in de tussentijd als gast bokken (dus zonder schrijfrechten)?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:03

Toydoll schreef:
Nayomie schreef:

Wat had ze anders moeten doen volgens jou?

Als jij al die accounts niet meer op kan, is er maar 1 oplossing, nieuwe maken toch?

Dat is niet waar. Het is best simpel lijkt mij. Team wil dat TS op haar eerste account gaat. TS zegt dat ze daar niet meer op kan ivm e-mail waar zij niet op kan. Team kan op aanvraag (neem ik aan) het e-mail adres wijzigen en dan kan TS een nieuw wachtwoord aanvragen. Overal is een oplossing voor, als je maar wilt.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:05

ja, maar dan moet het team dat ook willen doen, als zu'n enkel zeggen dat ze op haar oude account moet verder gaan maar ze geraakt daar niet meer op dan zit het vast en creëren de mods eigenlijk zelf de situatie dat mensen een 2de account aanmaken om zo contact e kunnen maken op een andere manier.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:06

Als zij aangeeft dat ze daar niet meer op kan, wordt dat echt wel voor haar geregeld. Zo blonT is het team nu ook weer niet hoor. Alleen, TS wil niet.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:07

hoe weet jij dat ts niet wil? Als het niet zou willen, zou ze dan de moeite doen om een 2de account aan te maken?

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:08

Lalidan schreef:
Blijkbaar heeft het team een reden om te willen dat je doorgaat op je eerste account. Daar kan je het niet mee eens zijn, daar kan je het gesprek over aangaan, maar als ze daar bij blijven, is dat uiteindelijk hun beslissing en niet die van jou. Dan gewoon een tweede account aanmaken en, als die geblokkeerd wordt, nog een derde, maar dat gaat je niet helpen. Evenals toekomstig account vier, vijf, zes en achthondervierenvijftig. Je bent hier te gast en hebt je aan de regels te houden, of je het daar mee eens bent of niet.

Technisch er niet meer bij kunnen is volgens mij geen probleem, het enige probleem hier is dat TS niet wil wat het team wil en op alle mogelijke manieren haar zin probeert te behalen.

Dan wordt er wel met twee maten gemeten. Bij iemand die terug komt van een permanente ban is het blijkbaar geen probleem om een nieuw account te geven dus ik ga er vanuit dat dit bij deze gebruiker ook geen enkel probleem hoeft te zijn.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:09

Lalidan schreef:
Als zij aangeeft dat ze daar niet meer op kan, wordt dat echt wel voor haar geregeld. Zo blonT is het team nu ook weer niet hoor. Alleen, TS wil niet.

Waar zeurt TS dan om? Ik bedoel, ze maakt door dit account een tweede en zelfde fout.
Je kunt koppig blijven maar niet iedereen maakt een perfecte start.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:11

Nayomie schreef:
Lalidan schreef:

Waar zeurt TS dan om? Ik bedoel, ze maakt door dit account een tweede en zelfde fout.
Je kunt koppig blijven maar niet iedereen maakt een perfecte start.

En daarnaast, geen idee hoe lang dat eerste account niet gebruikt is, maar als ze daar problemen mee had, had ze daar ook een naamsverandering op kunnen maken. Ben je ook minder herkenbaar.

maar zoals Nayomie reeds in een eerdere reactive schreef, je moet wel willen.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:12

Natuurlijk wordt er met twee maten gemeten. Ik denk zelfs wel met 100. Want de ene situatie is de andere niet. Weet jij waarom zij wel mocht en deze TS niet? Ik niet, maar ik heb er wel vertrouwen in dat er redenen voor zijn. In tegenstelling tot wat sommige gebruikers schijnen te denken, zitten mods er niet om de gebruikers te pesten en tot last te zijn.

Om de een of andere reden is het hier wel een probleem. Ik weet niet waarom, maar ik neem aan dat er redenen voor zijn. Dan heeft TS twee keuzes: of wegblijven, of op haar oude account verder gaan zoals het team dat blijkbaar wil. Een derde account aanmaken is uiteraard ook een optie, maar zal zeker niet maken dat men bereidwilliger word te kijken wat er mogelijk is. De regels maar gaan breken spreekt niet echt voor iemand die zich kan gedragen.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:14

Lalidan schreef:
Natuurlijk wordt er met twee maten gemeten. Ik denk zelfs wel met 100. Want de ene situatie is de andere niet. Weet jij waarom zij wel mocht en deze TS niet? Ik niet, maar ik heb er wel vertrouwen in dat er redenen voor zijn. In tegenstelling tot wat sommige gebruikers schijnen te denken, zitten mods er niet om de gebruikers te pesten en tot last te zijn.

Om de een of andere reden is het hier wel een probleem. Ik weet niet waarom, maar ik neem aan dat er redenen voor zijn. Dan heeft TS twee keuzes: of wegblijven, of op haar oude account verder gaan zoals het team dat blijkbaar wil. Een derde account aanmaken is uiteraard ook een optie, maar zal zeker niet maken dat men bereidwilliger word te kijken wat er mogelijk is. De regels maar gaan breken spreekt niet echt voor iemand die zich kan gedragen.

Nee dat weet ik niet. Maar als deze gebruiker nooit een permanente ban heeft gehad lijkt mij dat zij enorm in het voordeel is. Als je zelfs na een permanente ban een nieuw account kan krijgen kan ik geen redenen meer bedenken waarin je geen nieuw account zou krijgen.