Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Oh, wacht ik snap het. TS kan/wil niet op haar eerste account, maar haar tweede heeft een ban en heeft daarom een derde aangemaakt. Oei, hier ga je flinke problemen mee krijgen. Geen goede keuze van je TS!
chanel1985 schreef:Is inderdaad niet correct, maar hoe kan ze het oplossen als je niet meer op je oude account geraakt, het andere is geblokkeerd en je niet in contact kan komen met mods omdat ze naar mekaar verwijzen?
Toydoll schreef:Nayomie schreef:Oh, wacht ik snap het. TS kan/wil niet op haar eerste account, maar haar tweede heeft een ban en heeft daarom een derde aangemaakt. Oei, hier ga je flinke problemen mee krijgen. Geen goede keuze van je TS!
Wat had ze anders moeten doen volgens jou?
Als jij al die accounts niet meer op kan, is er maar 1 oplossing, nieuwe maken toch?
Lalidan schreef:Blijkbaar heeft het team een reden om te willen dat je doorgaat op je eerste account. Daar kan je het niet mee eens zijn, daar kan je het gesprek over aangaan, maar als ze daar bij blijven, is dat uiteindelijk hun beslissing en niet die van jou. Dan gewoon een tweede account aanmaken en, als die geblokkeerd wordt, nog een derde, maar dat gaat je niet helpen. Evenals toekomstig account vier, vijf, zes en achthondervierenvijftig. Je bent hier te gast en hebt je aan de regels te houden, of je het daar mee eens bent of niet.
Technisch er niet meer bij kunnen is volgens mij geen probleem, het enige probleem hier is dat TS niet wil wat het team wil en op alle mogelijke manieren haar zin probeert te behalen.
Lalidan schreef:Als zij aangeeft dat ze daar niet meer op kan, wordt dat echt wel voor haar geregeld. Zo blonT is het team nu ook weer niet hoor. Alleen, TS wil niet.
Nayomie schreef:Lalidan schreef:Als zij aangeeft dat ze daar niet meer op kan, wordt dat echt wel voor haar geregeld. Zo blonT is het team nu ook weer niet hoor. Alleen, TS wil niet.
Waar zeurt TS dan om? Ik bedoel, ze maakt door dit account een tweede en zelfde fout.
Je kunt koppig blijven maar niet iedereen maakt een perfecte start.
Lalidan schreef:Natuurlijk wordt er met twee maten gemeten. Ik denk zelfs wel met 100. Want de ene situatie is de andere niet. Weet jij waarom zij wel mocht en deze TS niet? Ik niet, maar ik heb er wel vertrouwen in dat er redenen voor zijn. In tegenstelling tot wat sommige gebruikers schijnen te denken, zitten mods er niet om de gebruikers te pesten en tot last te zijn.
Om de een of andere reden is het hier wel een probleem. Ik weet niet waarom, maar ik neem aan dat er redenen voor zijn. Dan heeft TS twee keuzes: of wegblijven, of op haar oude account verder gaan zoals het team dat blijkbaar wil. Een derde account aanmaken is uiteraard ook een optie, maar zal zeker niet maken dat men bereidwilliger word te kijken wat er mogelijk is. De regels maar gaan breken spreekt niet echt voor iemand die zich kan gedragen.