Hahahaha Yv

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Sja ppg, het probleem is natuurlijk zo groot als dat je het zelf maakt
Ik ook niet hoor San87
Hahahaha Nel ik heb die discussie echt minimaal elke dag met chaufs! Wij hebben de naam, maar ondertussen...![]()
Yonker schreef:Maar hoezo gaan er mensen jou baas mailen? Sorry hoor maar dan moet je wel wat gedaan hebben ofzoOf waren het pubers die je afgewezen hebt?
Hahahaha YvEcht soms.......
secricible schreef:Weet je, opzich ben ik tegen. Je zit op een openbaar forum, waar iedereen gewoon welkom is en kliekjesvorming imo niet gestimuleerd moet worden.
Maar tegelijkertijd, toen ik de post las over sekte-achtige dingen wist ik direct over wie we het hadden en op dat punt vind ik het ook zorgelijk dat bepaalde personen op het randje van fatsoen mogen mogen balanceren en mensen daar echt mee lastig mag vallen.
Ik zou eerder voor zijn dat je een goed onderbouwde mail mag sturen naar een speciale mod als je een specifiek persoon of doelgroep (voorbeeld wat hier genoemd werd over hoefijzers) wil weren met een duidelijke omschrijving en visie. Dit wordt dan door een groep beoordeeld en in het geval van toekenning krijgt iemand een pb om te vertrekken (in het geval van 1 persoon) of een melding voorin het topic (bij een bepaalde groep) en een correctie en verwijdering van de post(s) in dat topic wanneer er alsnog gepost wordt.
Hiermee voorkom je kliekjesvorming en daarmee het afsluiten van een topic voor nieuwkomers (die anders direct door ts geweerd kunnen worden), aangezien dat iets is dat bokt niet wil (en terecht imo), maar kun je topics wel beschermen tegen mensen die constant komen schoppen.
Als laatste ben ik van mening dat deze persoon om wie dit topic gaat al veel langer op de randen van fatsoen balanceert en dat er toch eens overwogen moet worden of hier geen ban aan te pas kan komen...
nuvel schreef:*komt hier binnen vallen maar wil niet lastig zijn*
Wat als er gewoon 1 iemand word aan gesteld per hk topic die dan voor dat topic die functie mag beheren.
Dus minder gezeur, minder werk voor de modjes en gezelligere topics en tijd over voor mods/bart/oscar/etc.. om achter de schermen grotere projecten aan te pakken.
Dan is er in ieder geval een tijdelijke oplossing om onrustzaaiers te weren.
De mod kan die persoon zelf uitzoeken en aanstellen?
nuvel schreef:Dan ga ik er vanuit dat de mods een betrouwbare en juiste persoon hebben uitgezocht, die daar mee om kan gaan. is dat niet zo kunnen ze ten alle tijden de functie weer afnemen en het stokje aan een ander doorgeven. Net als een mod weer op zwart gezet kan worden. Meestal is er in een hk topic een groep gebruikers die al een tijdje de harde kern is, dus lijkt me dan niet zo moeilijk kiezen. Bovendien is dit misschien in een jong hk topic nog niet nodig maar enkel vanaf bv deel 2?