Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:28

Ik ben benieuwd welke personen jij bedoeld Grit

Vero

het is ook nooit goed op bokt :P

secricible schreef:
EvelijnS schreef:
Vanuit het HM-team wil ik laten weten dat we met deze kwestie bezig zijn. Ik kan er verder niets over kwijt, maar dan weten jullie in ieder geval dat het niet stil ligt. :)

Iets met spuit 11... Komen de andere mods dat ook nog omstebeurt melden?

waar slaat dat op? als ze het niet kwamen melden was het zeker ook niet goed?

Geryon schreef:
Amandavd, al lang geen seks gehad ofzo? Wat ben je onaardig in dit topic. Ook al tegen diablo, die het misschien helemaal niet zo bedoelde.

en dit slaat ook helemaal nergens op. plaats iets normaals of plaats niets

miss_lizje

:') ik was het topic al kwijt bij mijn stipjes. Vond het interessant om te lezen.
We horen vanzelf wel hoe of wat, of we horen niks. Maar kunnen we het alsjeblieft hier een beetje rustig houden? Dan kunnen de modjes het verhaal gaan uit zoeken voordat ze dadelijk al hun tijd kwijt zijn aan dit topic.

Selena

Re: Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:30

Wees blij dat er zoveel mods mee bezig zijn ;)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:30

Kom op meiden, er is nu vaak genoeg gezegd dat het nooit goed is op Bokt. Dat hoeft niet iedereen nogmaals te verwoorden.

Laten we nu gewoon wachten op een bericht van de moderators in plaats van elkaar aan te gaan vallen, dan zal het alleen nog maar langer gaan duren.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:31

Vond de discussie eigenlijk wel interessant. Vreemd dat het weg is, is het wel.
Ben toch wel benieuwd :j

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:33

Wat ben ik toch blij dat ik geen mod ben.
:O hier ga ik me echt niet druk om maken. Ik lees de uitslag wel een keer.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:34

Ik lees hier veel over een massa ontslag, zou iemand kunnen vertellen waar dat precies over gaat/ging?

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:37

xRaisin schreef:
Ik lees hier veel over een massa ontslag, zou iemand kunnen vertellen waar dat precies over gaat/ging?

Die was ook nieuw voor mij, "massa ontslag", klinkt nogal dramatisch. Vermoed dat dat in de praktijk wel wat meeviel?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:39

Kuggur schreef:
xRaisin schreef:

Die was ook nieuw voor mij, "massa ontslag", klinkt nogal dramatisch. Vermoed dat dat in de praktijk wel wat meeviel?

Ik heb inderdaad dat woord in dit topic gebracht en kon er zo even geen ander woord voor vinden. Ik ging er eigenlijk vanuit dat de meerderheid wel zou weten waar ik het over had. Ik heb er op dat moment weinig van meegekregen maar later hoorde ik dat er een grote groep mods wat ont-mod om een heel onbenullige reden. Maar ook dat topic is nadien op de Mesthoop gegooid.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:40

Amandavd schreef:
Geryon schreef:
Amandavd, al lang geen seks gehad ofzo? Wat ben je onaardig in dit topic. Ook al tegen diablo, die het misschien helemaal niet zo bedoelde.

Als je het wilt weten, mijn sexleven is prima hoor ;)

Ik stoor mij er enorm aan dat mensen steeds blijven pushen, waarom duurt het zo lang? Waarom zo geheimzinnig? Waarom schiet het niet op?

Echt, mods zijn ook mensen, en die zijn er mee bezig, en nadere informatie volgt vanzelf. De mods zijn niemand verantwoording schuldig, Bokt lijkt wel een kindercreche met dat gemekker over informatie en die nieuwsgierigheid naar alles. Er is meerdere keren gemeld dat ze er mee bezig zijn.

En ik reageer nogal geprikkeld op de reactie van Diablo omdat in het vorige topic van de fout die begaan werd door een aantal modjes, ook dit soort kinderachtige opmerkingen werden gemaakt, alleen omdat iemand niet achter de kudde aan rent en moord en brand schreeuwt.

Das fijn :D

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Je had het beter meteen kunnen uitleggen zoals in deze post. Dan vallen er minder mensen over ipv dat ze het van je aannemen.

Diablo

Kuggur schreef:
xRaisin schreef:

Ging dat er niet over dat er een paar mods waren die dingen gelezen hadden die ze niet hadden mogen lezen? Dat ze door een foutje ergens konden komen waar ze niet mochten komen? Toen zijn er geloof ik een aantal 'ontslagen'. Als ik me niet vergis werd toen het ontslag en de reden van ontslag op bokt gemeld.

Zoe_97

Dat ging erover dat de beheerders een fout hadden gemaakt waardoor mods in zen prive gedeelte konden meelezen. Deze hebben dat niet gemeld. Al die mods zijn toen met een grote openbare schandpaal ontslagen, terwijl het toch een ander zijn fout was.

Ik ben erg benieuwd naar de gevolgen en uitkom van deze situatie!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:41

Er waren een aantal (6 of 8 pin me er niet op vast) mods die achter de schermen op een plek terecht gekomen zijn waar ze niet hadden mogen komen.
Die zijn allemaal met aankondiging van het beheer in een open topic ontslagen als mod.
Dat topic heeft een aantal dagen open gestaan....is toen een paar dagen op slot gegaan en daarna weg gegumt door het beheer.

Verbeter me maar waar ik het fout heb maar dit is in het kort gezegd het verhaal van het massa ontslag
Laatst bijgewerkt door quartel op 23-11-14 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:41

Geryon schreef:
Amandavd schreef:
Als je het wilt weten, mijn sexleven is prima hoor ;)

Ik stoor mij er enorm aan dat mensen steeds blijven pushen, waarom duurt het zo lang? Waarom zo geheimzinnig? Waarom schiet het niet op?

Echt, mods zijn ook mensen, en die zijn er mee bezig, en nadere informatie volgt vanzelf. De mods zijn niemand verantwoording schuldig, Bokt lijkt wel een kindercreche met dat gemekker over informatie en die nieuwsgierigheid naar alles. Er is meerdere keren gemeld dat ze er mee bezig zijn.

En ik reageer nogal geprikkeld op de reactie van Diablo omdat in het vorige topic van de fout die begaan werd door een aantal modjes, ook dit soort kinderachtige opmerkingen werden gemaakt, alleen omdat iemand niet achter de kudde aan rent en moord en brand schreeuwt.

Das fijn :D

Ik begrijp wel wat je bedoelt. Je had het beter meteen kunnen uitleggen zoals in deze post. Dan vallen er minder mensen over ipv dat ze het van je aannemen.

:D

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:44

Er is een tijd geleden een hele berg mods op zwart gezet waarnaar het beheer een topic geopend had onder het mom van "voor de oplettende bokker, er is inderdaad een groep op zwart gezet; dit topic wordt over een paar dagen verwijderd" (volgens mij zeker iets van 6/7 mods) waarbij de mods min of meer aan de schandpaal genageld werden nog voor de meeste wisten dat ze überhaupt ontmod waren en sommige er via dat topic achter moesten komen.
Daarna is er vanuit hun kant een topic gekomen met hun kant van het verhaal en volgens mij is deze toen na een paar dagen tesamen met dat andere topic verwijderd.

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:45

@geryon
Begrijp ik dat het jou echt gerust stelt, nu je weet dat het seksleven van Amandavd prima is :D :D _O-

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:46

Blacky94 schreef:
Er is een tijd geleden een hele berg mods op zwart gezet waarnaar het beheer een topic geopend had onder het mom van "voor de oplettende bokker, er is inderdaad een groep op zwart gezet; dit topic wordt over een paar dagen verwijderd" (volgens mij zeker iets van 6/7 mods) waarbij de mods min of meer aan de schandpaal genageld werden nog voor de meeste wisten dat ze überhaupt ontmod waren en sommige er via dat topic achter moesten komen.
Daarna is er vanuit hun kant een topic gekomen met hun kant van het verhaal en volgens mij is deze toen na een paar dagen tesamen met dat andere topic verwijderd.

Hé, zijn die topics verwijderd? Wist ik niet...
Ik dacht gewoon dat er eentje op slot was gezet en dat je in het ander mocht verder discussiëren. Had ik ook goed fout xD

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:46

Kwanyin schreef:
onpaard schreef:
Kan het verdwenen topic weer terug geplaatst worden als het onterecht verwijdert is? Of is het voor altijd kwijt?

Dat hangt er vanaf, als het echt verwijdert verwijdert is gaat dit niet zomaar in één twee drie. Althans is het wel eens voorgevallen dat een topic per ongeluk verwijdert werd bij het verplaatsen, en dan was het nooit mogelijk om het terug te toveren.

Ik hoop dat het terug komt, had het betreffende topic aangestipt :(

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:47

Aha, bedankt voor jullie uitleg!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:47

Ik weet niet zeker hoe het zat met het topic van de ex mods maar ik dacht dat die ook verwijderd werd (hebben ze zelf toen aangegeven dat dat mocht) maar heb het ook niet meer terug gezocht dus helemaal zeker weten doe ik het niet.
Die van het beheer is wel verwijderd voor zover ik weet.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:52

janouk schreef:
@geryon
Begrijp ik dat het jou echt gerust stelt, nu je weet dat het seksleven van Amandavd prima is :D :D _O-

Nou, ik slaakte ook een zucht van verlichting hoor :D .

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:55

Haha janouk het is toch gewoon fijn voor iemand? :P Vind ik wel in ieder geval _O-

liesjecryos

Re: Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:01

En het leukste was van die massa ontslag dat een aantal mods het via dat topic erachter moesten komen.
Ze werden niet eens netjes van te voren op de hoogte gesteld...nee hup nagelen die hap ~~}>

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:01

janouk schreef:
Wat ben ik toch blij dat ik geen mod ben.
:O hier ga ik me echt niet druk om maken. Ik lees de uitslag wel een keer.

:') Dit dus.

Heb het idee dat sommige mensen nog wel eens vergeten dat Bokt nog steeds gewoon maar een site is. Je leven hangt er niet vanaf, zó belangrijk is het niet, maak je niet zo druk op je vrije zondag :') Ongelooflijk. Desondanks wel een mooie soap zo.