Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Winged, er zijn vacatures op een flink aantal tabbladen/fora. Als je interesse hebt dan ben je van harte uitgenodigd om ook een sollicitatie te versturen
_sharonnn schreef:Gebeurt dat eigenlijk wel eens? Dat iemand gevraagd wordt om mod te worden?
Leo schreef:Dat komt ook wel voor jaDe normale procedure is dat het team zelf op zoek is naar kandidaten, dus wanneer iemand opvalt in manier van posten, bijsturen en aanwezigheid op het forum. Die persoon wordt dan verder bekeken en dan kan het zijn dat het team diegene vraagt zonder dat die zichzelf vooraf heeft opgegeven.
Zoals nu is het echter ook fijn om juist te horen van mensen die het juist al graag zouden willen.
anneliesdj schreef:_San87_ schreef:Hmmm... No thanks.
Hahahaha![]()
In het verleden heb ik me weleens opgegeven (geloof zelfs vaker dan 1 keer) maar met de ontwikkelingen van de laatste tijd ben ik blij dat ik toen niet tot de uitverkorenen behoorde. Als ik gevraagd zou worden zou ik het wel overwegen, maar dat zal toch nooit gebeuren
Maar succes voor wie wel een kansje waagt.
carr_friesje schreef:Oscar schreef:Is jouw interesse gewekt?
Om een idee te geven van naar wie we op zoek zijn, hebben we een profiel opgesteld voor potentiële mods:
*knip*
* je kunt je goed schriftelijk uitdrukken en spelling en grammatica hebben geen (grote) geheimen voor je.
* je vindt het leuk om samen te werken met anderen.
*knip*
Sorry, moest hier toch wel even om gniffelen
beatje schreef:anneliesdj schreef:
Hahahaha![]()
In het verleden heb ik me weleens opgegeven (geloof zelfs vaker dan 1 keer) maar met de ontwikkelingen van de laatste tijd ben ik blij dat ik toen niet tot de uitverkorenen behoorde. Als ik gevraagd zou worden zou ik het wel overwegen, maar dat zal toch nooit gebeuren
Maar succes voor wie wel een kansje waagt.
Ik zou toch mijn kans maar wagen,blijkbaar kan je nu je oude posts als mod ongestraft wegwissen.Dus wat je in je verleden ook gedaan hebt,kan toch nooit zo erg zijn als dat
blokje schreef:Hoeveel uur gaat er in zitten?
Is het te doen met twee kleine kids?
(ik werk verder niet maar wil ook niet 6 uur per dag bokken)