welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:08

Jolien87 schreef:
kaatje77 schreef:
Ik heb heel wat jaren meegelezen voordat ik daadwerkelijk in 2007 wat ging posten :o

Vooral die bokkers waar het uiteindelijk allemaal leugens waren blijven mij nog steeds het meeste bij, waarom zo doen, puur om aandacht te krijgen :r

Heb mijn eigen verhaal hier ook kunnen vertellen en daar heel veel aan gehad, kreeg uit alle hoeken van het land lieve berichten en kaartjes echt TOP!
[MWS] 20 wkn echo van vreugde naar intens verdriet......

Jeetje, ik heb je topic net gelezen maar wat een nachtmerrie moet dat zijn geweest.
Ook ik vraag me af hoe het nu met jullie gaat. :(:)

Edit: net je berichtje niet gezien maar wat fijn dat jullie nu kunnen genieten van jullie dochtertje en heel bijzonder dat ze zo omgaat met het verlies van haar grote broer.

Dank je wel.

Dennis is uiteindelijk zijn vaste baan kwijtgeraakt, zijn toenmalige werkgever heeft ons nooit geconcoleerd, het was "gods" wil wat ons was overkomen :x .....
Maar nu uiteindelijk veel beter terecht gekomen. Alles heeft zijn reden denk ik soms en ik ben absoluut niet zweverig :o

Jolien87

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:13

Nouja, dat is wel erg cru geweest zeg. Maar ik ben het wel met je eens: met sommige dingen lijkt het wel voorbestemd. Fijn dat Dennis er alleen maar op vooruit is gegaan. ;)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:15

Oh en wat me ook te binnen schiet. Dat Welsh hengstveulen van Rivendell. Weet t niet precies meer, was iets met z'n beentje en hij is na een tijd vechten alsnog overleden.. Zo sneu dat soort dingen..

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:16

Fijn dat het goed met jullie gaat! :) En wat goed dat Stacey naar Levey zwaait...
kaatje77 schreef:
Het gaat goed met ons! Nog steeds gelukkig met ons drietjes. Dennis en ik zijn zo close nadat we Levey hebben verloren en Stacey is echt een prachtdochter. Wekelijks gaan we wel naar het grafje en Stacey zwaait ook echt naar Levey, zo mooi :+: Wij hebben gewoon 2 kindjes waarvan er één helaas niet bij ons mocht zijn, maar hij zit diep in ons hart hé bah, zit onbewust alweer te janken.........

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:22

Ik weet niet of het al genoemd is, maar vorig jaar toen een stal afbrandde met 3 haflingers die daardoor zijn omgekomen. Was zelfs landelijk op het nieuws. Hoe heet die bokker toch ook al weer. Ben benieuwd hoe het met haar is afgelopen!

Edit ja link gevonden.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:25

Tja, een paar keer genoemd, maar ook voor mij de belangrijkste blijft Dorine.
De dorinedag was super, ben 4 uur heen en 4 uur terug onderweg geweest met het OV (en dan te bedenken dat ik ook nog een half uur naar het treinstation moest). Maar het was het meer dan waard, mooi om daar bij geweest te zijn.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:27

Mij is sterk bijgebleven dat er meerdere vrouwen tijdens een trektocht in Tunesië?? lastig gevallen werden door een van de reisleiders.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:33

De meeste topics die hier genoemd zijn, zijn me inderdaad bijgebleven. Alleen lees ik nu net dat Judd van Suleilitha helemaal nooit bestaan heeft. Dat heb ik nooit geweten. :wow:

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:39

Dat topic van de meiden in tunesië weet ik ook nog wel ja, daar kwam op een gegeven moment de vrouw zelf zich mee bemoeien (wat het verhaal er niet persé beter op maakte) :7

Verder komen de meeste verhalen hier me wel bekend voor, ik mis alleen nog het 'kind krijgt een kind' verhaal? Van die pony die als jaarling al een veulen kreeg...

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 14:44

wat mij ook altijd bij blijft is het verhaal van een schaduwaccount. Haar man werd depressief en wilde niet meer leven.
Hoe zij toen door zijn gegaan. Zo ontzettend sterke vrouw. Heb zoveel respect voor haar. Helaas update ze nu niet meer, maar ik denk nog vaak aan ze.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 15:20

Inney schreef:
wat mij ook altijd bij blijft is het verhaal van een schaduwaccount. Haar man werd depressief en wilde niet meer leven.
Hoe zij toen door zijn gegaan. Zo ontzettend sterke vrouw. Heb zoveel respect voor haar. Helaas update ze nu niet meer, maar ik denk nog vaak aan ze.

Dit verhaal staat mij ook nog bij ja, die vrouw bleef zo ontzettend positief en vol moed ondanks dat ze haar handen vol had aan de opvoeding van een jonge zoon, een ernstig depressieve man en (tijdelijk) een pony, petje af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 15:41

blokje schreef:
blokje schreef:
Ik weet der naam niet meer.
Was een dubbele naam. Echt horror dat verhaal.

Edit: hier het verhaal. Schiet direct weer vol [HK] waarom ons kleine meisje,waarom?????????????

O ja, die ken ik ook nog heel goed, maar waarom is die gebruiker nu permanent gebant?
Ook het verhaal van Kaatje is me nog goed bijgebleven..

Evenals een topic van een meisje niet ver bij mij uit de buurt die meermaals verkracht was/ werd door haar buurjongen. Ben zelfs nog met haar mee geweest naar de politie omdat ze niet alleen durfde, ze heeft toen echter geen aangifte gedaan omdat ze niet wilde dat haar ouders/ zus e.d. het zouden weten. Vraag me nu nog wel eens af hoe dat verhaal nu precies zat en is afgelopen..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 15:51

Ailill schreef:
Inney schreef:

Dit verhaal staat mij ook nog bij ja, die vrouw bleef zo ontzettend positief en vol moed ondanks dat ze haar handen vol had aan de opvoeding van een jonge zoon, een ernstig depressieve man en (tijdelijk) een pony, petje af.

"bokker" Lasorda ja!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 15:55

RoodZonnetje schreef:
Mij is sterk bijgebleven dat er meerdere vrouwen tijdens een trektocht in Tunesië?? lastig gevallen werden door een van de reisleiders.

Heb je hier een lnkje van ?

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 15:57

ElineS schreef:
anneliesdj schreef:

Ik weet het eigenlijk niet, het is niet zo heel lang geleden, jaar of 4 denk ik.
Er werd vrij vaag over gedaan toen maar wat ik ervan heb begrepen had ze het inderdaad wel erg bont gemaakt.

Het hele verhaal van Sita/Suleilitha staat wel op Poetsplaats, hoewel dat topic alleen door geregistreerde leden gezien kan worden. Maar in ieder geval, alles wat ze ooit over Judd vertelde en haar man Sjoerd was gelogen. Haar Judd en Sjoerd bestonden niet.

zo dat is ook wel triest zeg, dat zoiets gewoon compleet verzonnen is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 16:09

Bietjuh , zo triest en zo jong..

Fay het kleine veulentje

Neveah zwarte monster die haar been brak in de wei , had graag dat veulen zien uitgroeien

De bokker die al haar paarden in een brand verloor , haar prachtige haflingers en een shetje

Bokker die haar kindje verloor , meerdere bokkers zelfs.

Pagella

Joy die uiteindelijk haar veulen verloor

Deze staan me zo 1 2 3 het meeste bij , bokt is soms 1 voor allen , allen voor 1 .

Edit na teruglezen := , Swieber en Tess , Alvaro alles komt boven

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 16:21

Pebbels natuurlijk, en de hersenbloeding van Ayasha, en inderdaad die paarden in die uitgebrande schuur, en Bietjuhh ook, en het vrij recente nieuwsbericht over het ongeluk met de menpony van Rhine Hölzken, en verder heel veel van wat in dit topic wordt genoemd, en dan ben ik nog een boel vergeten ook.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 16:22

Peanutbutter schreef:
RoodZonnetje schreef:

Heb je hier een lnkje van ?

Slechte ervaring Tunesie, Douz, Ranch Bedouin

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 16:24

blokje schreef:
Het verhaal van het meisje van 2 dat opeens niet goed werd blauwe plekken kreeg en door een bacterie ledenmaten afstierven.
Ben inmiddels zelf mama en denk veel/vaak aan dat verhaal.
Vooral: hoe gaat het nu met der

JA! Deze herinner ik me ook nog goed, yuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 16:26

En niet te vergeten Super Girl , ik las alleen maar stilletjes mee maar wat vocht zij. En natuurlijk Livetime , zij is zo sterk!

En Pacha het verbrande paard , jeetje dat was echt heavy arme dier maar die doet gewoon weer aan topsport!

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 16:43

Het verhaal van Frummel!

En een meisje dat haar pony had uitgeleend aan een manege en hem niet meer terug kreeg. Uiteindelijjk was ze opgesloten in een stal en politie erbij dacht ik? Heb alleen niet meer meegekregen hoe dat afgelopen is dus als er iemand een linkje heeft? :)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 16:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 16:51

Dat was nog in mijn begin bokt tijd , maar herinner het me nog wat

sanne_xxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 16:56

Het verhaal van Pacha, het paard met al die brandwonden zal ik niet snel vergeten denk :j

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 17:01

Het verhaal van Dak; Dak-the-musical.