Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Xfjord schreef:ik denk dat TS bedoeld met assistent dat je een mod gewoon helpt met slotjes plaatsen of zo?
Dat zal nog een probleem worden, want je zult zonder meer vragen krijgen waarom een topic gesloten is. Uitleggen waarom is gesloten is, is direct al een stapje lastiger, want hoe ga je dat netjes onder woorden brengen?
zonnebloem18 schreef:Het valt mee hoor met de extra knopjes, zo spannend is dat niet.
Als moderator zou ik het geen goede zaak vinden als een minderjarige mod zou worden, er staat best wel veel gevoelige informatie achter de schermen en je krijgt niet altijd even vriendelijke pb's van gebruikers.
Daarnaast moet je ook in de discussies met je medemods sterk in je schoenen staan, iets wat ik zelfs af en toe best moeilijk heb gevonden.
Xfjord schreef:Nayomie schreef:Dat zal nog een probleem worden, want je zult zonder meer vragen krijgen waarom een topic gesloten is. Uitleggen waarom is gesloten is, is direct al een stapje lastiger, want hoe ga je dat netjes onder woorden brengen?
Beste ...............
Je topic is gesloten omdat er een rel is ontstaan tussen een aantel bokkers. dit werd te erg en daarom heb ik ervoor gekozen om het topic te sluiten.
of zo iets
Elinex304 schreef:vuurneon schreef:Overigens hebben ik en meerdere bokkers ook wel eens privéberichten gekregen van viespeuk; die berichten stuur je dan wel door naar een mod. Dat soort berichten hoeven niet gezien te worden door kinderen
Dat klopt! Kinderen horen dit soort dingen niet op te lossen.
Mariett schreef:Ik ben nu (net) 17, en kan netjes ABN praten. Ik kan ook de regels van bokt doorlezen en handhaven.
Ik kan alleen geen moderator worden. Waarom niet? Omdat ik in mijn hoofd gewoon nog niet volwassen ben. Het is natuurlijk erg leuk om als 14-jarige moderator te worden maar de praktijk is dat dit echt niet werkt. Je wordt minder serieus genomen door volwassen bokkers. Gewoon omdat je psychologisch nog niet uitgegroeid bent. Al heb je nog zoveel meegemaakt.
Ik ben heel blij dat moderators 18+ zijn. Ik heb liever volwassen mensen die het forum netjes houden dan kinderen. Ook als ze 17 zijn.
Samiyah schreef:Bedankt voor de felicitaties haha
@Ts ik vind je behoorlijk bijdehand reageren in dit topic, helemaal voor iemand die net lid is. En dat is nog een reden waarom kinderen geen moderator horen te zijn... zoals eerder gezegd, je bent ook visitekaartje van Bokt. Bokt is een hartstikke groot forum, eigenlijk een bedrijfje waarvan moderator vrijwillige werknemers zijn. Als 14 jarige kan je toch ook nog niet overal zomaar werken? Of vind je dat ook niet eerlijk?
SindyKaya schreef:Ik vind dat je de modjes van hier op bokt als een soort moeder moet zien. Een ouder. Iemand die dus de verantwoordelijkheid neemt en dingen oplost zoals het hoort, een mod moet ook te vertrouwen zijn met een SA bijv. Zodra je iemand van 13/14/15 aan dat werk zet, zal het niet meer zo verantwoordelijk blijven, ook denk ik dat een jongere dingen veel sneller doorvertelt dan een mod.
Jolien87 schreef:SindyKaya schreef:Ik vind dat je de modjes van hier op bokt als een soort moeder moet zien. Een ouder. Iemand die dus de verantwoordelijkheid neemt en dingen oplost zoals het hoort, een mod moet ook te vertrouwen zijn met een SA bijv. Zodra je iemand van 13/14/15 aan dat werk zet, zal het niet meer zo verantwoordelijk blijven, ook denk ik dat een jongere dingen veel sneller doorvertelt dan een mod.
Nu kan ik heel flauw over tienermoeders gaan beginnen.
Xfjord schreef:Samiyah schreef:Bedankt voor de felicitaties haha
@Ts ik vind je behoorlijk bijdehand reageren in dit topic, helemaal voor iemand die net lid is. En dat is nog een reden waarom kinderen geen moderator horen te zijn... zoals eerder gezegd, je bent ook visitekaartje van Bokt. Bokt is een hartstikke groot forum, eigenlijk een bedrijfje waarvan moderator vrijwillige werknemers zijn. Als 14 jarige kan je toch ook nog niet overal zomaar werken? Of vind je dat ook niet eerlijk?
ik vind het wel eerlijk haha. overal kinderen maar laten werken valt volgensmij onder kinderarbeid
Nayomie schreef:Mariett schreef:Ik ben nu (net) 17, en kan netjes ABN praten. Ik kan ook de regels van bokt doorlezen en handhaven.
Ik kan alleen geen moderator worden. Waarom niet? Omdat ik in mijn hoofd gewoon nog niet volwassen ben. Het is natuurlijk erg leuk om als 14-jarige moderator te worden maar de praktijk is dat dit echt niet werkt. Je wordt minder serieus genomen door volwassen bokkers. Gewoon omdat je psychologisch nog niet uitgegroeid bent. Al heb je nog zoveel meegemaakt.
Ik ben heel blij dat moderators 18+ zijn. Ik heb liever volwassen mensen die het forum netjes houden dan kinderen. Ook als ze 17 zijn.
Dan ga ik voor een inkoppertje.
Je zegt 'ook als ze 17 zijn'. Hoe zit dat dan met een moderator die is aangesteld op het moment dat die net 18 is? Je hebt immers laat 17 en vroeg 18.
Nayomie schreef:Mariett schreef:Ik ben nu (net) 17, en kan netjes ABN praten. Ik kan ook de regels van bokt doorlezen en handhaven.
Dan ga ik voor een inkoppertje.
Je zegt 'ook als ze 17 zijn'. Hoe zit dat dan met een moderator die is aangesteld op het moment dat die net 18 is? Je hebt immers laat 17 en vroeg 18.
Jolien87 schreef:SindyKaya schreef:Ik vind dat je de modjes van hier op bokt als een soort moeder moet zien. Een ouder. Iemand die dus de verantwoordelijkheid neemt en dingen oplost zoals het hoort, een mod moet ook te vertrouwen zijn met een SA bijv. Zodra je iemand van 13/14/15 aan dat werk zet, zal het niet meer zo verantwoordelijk blijven, ook denk ik dat een jongere dingen veel sneller doorvertelt dan een mod.
Nu kan ik heel flauw over tienermoeders gaan beginnen.
Celiien schreef:Wat een heerlijk topic dit
TS: Regels zijn nu eenmaal regels. Dat is hetzelfde dat je met 15 nog niet achter de kassa mag werken, met 18 pas alleen mag autorijden (tegenwoordig dan), en pas op je 16e scooter mag rijden; verantwoordelijkheid. Uiteraard, de ene 174- jarige is de andere 14-jarige niet, maar er moet ergens een grens worden getrokken![]()
Het feit dat je dit al niet snapt en het gooit op 'Wij mogen ook niks, want we zijn nog maar kinderen en kinderen zijn te min', toont al de mentaliteit die jij en meerdere 18-'ers hebben.