Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaat12 schreef:AustriaTrick schreef:Jij moet zeker ook nuttige berichten hebben? Hoe kun je het eens zijn met amper 10 berichten?
zon reactie is precies wat ze bedoeld denk ik
BaileyMix schreef:TS, dan zit je in de verkeerde topics, klaar.
Ik reageer vooral in leuke topics, ééntje daarvan is het ook regelmatig gedonder maar dan reageer je of niet of zeg je "zo gezellig hier" en je gaat over een ander onderwerp verder.
De vervelende topics zie ik ook regelmatig voorbij komen en één ding valt mij daarin op; Het is altijd hetzelfde groepje Bokkers dat er mee te maken heeft. Dit groepje gedraagt zich alwetend, almachtig en doen alsof zij het 'volwassen' gedrag van Bokt representateren (omdat ze al tig jaar lid zijn?). Ga uiteraard geen namen noemen, maar het zijn betweterige types van rond de 30 en hoe je het ook wend ok=f keert, die zijn er áltíjd bij.
AustriaTrick schreef:smurfje1 schreef:Ik ben het helemaal met je eens!!!
Jij moet zeker ook nuttige berichten hebben? Hoe kun je het eens zijn met amper 10 berichten?![]()
TS: Ik kom hier ook alleen maar om het nieuws te lezen en zo nu en dan van saaiheid even door bokt te browsen.. maar voor de gezelligheid kom ik hier al lang niet meer.
baszo17 schreef:AustriaTrick schreef:
Jij moet zeker ook nuttige berichten hebben? Hoe kun je het eens zijn met amper 10 berichten?![]()
TS: Ik kom hier ook alleen maar om het nieuws te lezen en zo nu en dan van saaiheid even door bokt te browsen.. maar voor de gezelligheid kom ik hier al lang niet meer.
dit is precies zo'n opmerking waar TS het over heeft....
wie weet hoelang Smurfje1 al mee leest... en wie weet reageer jij wel overal onzin op en heb jij daardoor zo veel reacties.
jou reactie was negatief en off topic. reageer dan niet!!
TS je hebt gelijk en de meeste mensen op bokt willen er ook wel wat aan doen maar ik denk dat het vaak gaat om interpretatie. aangezien je geen lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen ziet via het scherm lees je snel iets op een verkeerde manier.
ik heb hier heel lang last van gehad maar als ik het weer zie probeer ik het positieve er van te zien..
okee dit klinkt heel zemelig XD maar het werkt wel hahaha XD
baszo17 schreef:AustriaTrick schreef:
dit is precies zo'n opmerking waar TS het over heeft....
wie weet hoelang Smurfje1 al mee leest... en wie weet reageer jij wel overal onzin op en heb jij daardoor zo veel reacties.
jou reactie was negatief en off topic. reageer dan niet!!
TS je hebt gelijk en de meeste mensen op bokt willen er ook wel wat aan doen maar ik denk dat het vaak gaat om interpretatie. aangezien je geen lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen ziet via het scherm lees je snel iets op een verkeerde manier.
ik heb hier heel lang last van gehad maar als ik het weer zie probeer ik het positieve er van te zien..
okee dit klinkt heel zemelig XD maar het werkt wel hahaha XD
Kieffertje schreef:Maare.. het was toch al meerdere keren gezegd? En zo schokkend was die opmerking toch ook niet? Ook zoiets kan je wat positiever bekijken he
Temeraire schreef:Naar mijn idee is dit niet iets van Bokt, maar is het in het algemeen zo. Dus toch 'de maatschappij', zoals in het begin al werd gezegd.
Ik ga al heel wat jaartjes mee op Bokt en ik vind dit niet iets van de laatste tijd. Daarnaast vind ik dat het bokt beheer het goed doet.
Kijk bijvoorbeeld eens op Facebook, daar wordt net zo negatief, of erger, gereageerd als op Bokt.
Bijvoorbeeld Totilas op CHIO Aken, heerlijk discussievoorbeeld. Ik heb de reacties op Bokt gelezen over zijn goede resultaten en op Facebook bij de diverse nieuwssites, en dan ging het er op Bokt het fijnst en eerlijkst aan toe. Mede dankzij het modden.Op Facebook waren veel reacties echt onvoorstelbaar.
Kortom, naar mijn idee ligt het niet aan bokt.
k_m schreef:Ik gooi me er ook even tussen maar waar ik me ook heel erg aan irriteer zijn de mensen die bijna letterlijk al je berichten gaan doornemen!!
Laatst een topic over een brutale verzorgster, kwam er letterlijk een lijst met 4 topics van de ts die niet geloofwaardig zouden zijn. Waar hou je je dan mee bezig?
Ook zelf pas nog dat iemand mijn berichten had gecontroleerd om me zo de les te kunnen spellen.