Mioux schreef:@Ladybird & Sassefrasje.
Hoe zit het dan als jongeren, laat zeggen rond 10-14 jaar juist tips willen? Vaak weten "kinderen" op die leeftijd nog niet alles maar willen ze graag leren. Is het dan niet juist goed om een ouder/ervaren iemand te vragen als dat ze onder elkaar mogelijk foutieve informatie geven ?
Hier ben ik het mee eens
Sassefrasje schreef:Ladybird schreef:Ik ben het er niet mee eens. Bokt is en blijft hoofdzakelijk een paardenforum waar je info kunt krijgen en geven. Dat er veel om heen gebouwd is, prima.
Wanneer je jeugdhonk ook mee gaat tellen, komt er een hele infasie (te) jonge kinderen bij.
Ik vind nu al dat er veel jonge kinderen op bokt zitten. Soms is dat absoluut niet handig en lijdt dat tot rellen en kloten voor volwassenen of zij die doen alsof ze vinden dat ze volwassen zijn.
Van mij mag bokt zelfs een leeftijdsgrens krijgen! Laat alle jongere kinderen zich maar aanmelden op het pennyforum om hun itp foto's, verhalen en belevenissen over school en andere zaken em vragen over paarden daar maar stellen en vertellen voordat ze op bokt komen.
Nee dit lijkt mij echt geen goes plan!
Ben het er helemaal mee eens!
Jeugdhonk moet je inderdaad niet mee laten tellen.
Maar het lijkt me niet dat iedereen zich wil aanmelden op het pennyforum