Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prugelpiet schreef:Erg 'mooi', vind het erg netjes, subtiel en respectvol.
Mensen die respectloos er mee omgaan, zoals verschillenden hier in het topic, ga ik me niet eens aan wijden, die moeten zich rot schamen.
Heb ook mijn avatar veranderd.
Agossie schreef:Ik zit met diep respect naar de complete ceremonie te kijken. Voor alle dappere mannen en vrouwen die de zware taak op zich hebben genomen de slachtoffers "thuis" te brengen.
Het respect voor de slachtoffers en nabestaanden, is bijzonder lovenswaardig en voor mij ontroerend.
Puchje schreef:Ik brak bij een tweet op Nu.nl.
Foto van het vliegtuig op Eindhoven die aan kwam vliegen, een man die zwaaide met een vlag halfstok en daarboven de tekst 'Welkom thuis...'
Auw
Pieteritus1 schreef:Er is zeker één Bokker overleden en ongetwijfeld hebben vele Bokkers een familielid, vriend of bekende verloren aan deze tragedie.
Murthul schreef:Kala schreef:Dat is n.a.v. dit topic gedaan.Heeft nou echt niemand gezien dat het logo van bokt (links bovenin) grijs is gemaakt?
Jolliegirl schreef:Dat is dus wrs door de verwarring/misverstand gedaanPieteritus1 schreef:Er is zeker één Bokker overleden en ongetwijfeld hebben vele Bokkers een familielid, vriend of bekende verloren aan deze tragedie.
Ik snap dan niet waarom dit geschreven is...
.
yellowtje8 schreef:Puchje schreef:Ik brak bij een tweet op Nu.nl.
Foto van het vliegtuig op Eindhoven die aan kwam vliegen, een man die zwaaide met een vlag halfstok en daarboven de tekst 'Welkom thuis...'
Auw
Vreselijk, krijg al tranen in m'n ogen als ik dit lees.
Jolliegirl schreef:Kala schreef:Heeft nou echt niemand gezien dat het logo van bokt (links bovenin) grijs is gemaakt?
Wat een gepaste reactie zeg......
Ook echt je eerste bericht in dit topic,....
Citaat:In de auto terug naar huis na een dag werken. Een dag vol boosheid en opgekropt verdriet. Niet kunnen ontkomen aan de vliegtuigramp, overal lijkt het me te grijpen, radio, collega's, social media, fora. Opgelegd verdriet, onontkoombaar, boos werd ik ervan. Boos en heel verdrietig.
Maar als je dan naar huis rijdt en overal mensen ziet staan op viaducten en langs de snelweg, dan is het slikken...
Even later komt dan de indrukwekkende colonne voorbij en dan lijkt mijn boosheid niet meer te tellen. Alleen verdriet.
Nu even een potje huilen op een parkeerplaats.
Dat lucht op.
Welkom thuis.