lieveli schreef:PenP2014 schreef:Lieve lievelie. Kijk nou even naar de posts die je zelf plaatst. Ik vind het een beetje moeilijk om met jou een serieuze discussie aan te gaan. Het is niet mn bedoeling om je te beledigen. Ik wil van harte serieus op je reageren. Plaats dan ook normale posts waar normaal op valt te reageren. Of doe het gewoon niet maar laat je uitlacherij achterwege. Alvast bedankt.
Als het niet je bedoeling is om mij te beledigen, waarom zeg je dan ik (en anderen) het IQ hebben van een paddenstoel? Hoe moet ik dat anders opvatten? Volgens mij sta ik behoorlijk normaal in deze discussie, maar jij doet zo lelijk tegen mensen in dit topic die met jou van mening verschillen. Ik weet dat je nog niet zo lang op bokt zit maar het antwoord dat je probeert te krijgen van het beheer is al meerdere keren op bokt gegeven. Verder gaat het op bokt toch niet alleen maar om wat jij wil lezen? Weet je hoeveel mensen gebruik maken van bokt?
Wat zou jouw werkgever overigens zeggen als hij las over je PMS en je puisten? Voor mij heb je hier je laatste krediet wel mee verspeeld, hypocrite much?
Mwah, om mijn werkgever hoef je je niet zo druk te maken, ben met m getrouwd

En dan mag jij me even laten zien waar je precies iets post met serieuze bedoelingen want al vanaf je eerste post lach je mij uit.