Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aleeneh schreef:Wat het probleem ook is met de regels voor 1 topic versoepelen... dan raakt het einde zoek, want waar trek je dan nog de grens. Dus dat snap ik op zich wel.
Karl66 schreef:Volgens mij is het waarom toch niet zo ingewikkeld. Jij opent een topic, verzint er een aantal regels bij en verwacht dan dat de mods jouw regeltjes gaan uitvoeren. Tenzij je denkt dat mensen zich wel aan die regels houden, gewoon omdat jij vindt dat dat moet. Het is op zich een leuk idee, alleen de uitvoering, open maar een topic en de mods regelen wel dat het niet uit de hand loopt, was niet zo handig. Dan had je beter naar het team toe kunnen stappen met je idee en overleggen hoe het op een werkbare manier uitgevoerd had kunnen worden.
Maartje1990 schreef:jemig zeg, 'zwaar teleurgesteld' gos gos, ze zijn toch aan het kijken wat de mogelijkheden zijn? En ja, de mogelijkheden op de bokt markt, maar wat is dáár mis mee? Ook niks toch? Ze willen het gewoon alle advertenties gewoon op 1 plek hebben, ook de grátis advertentie. Nou, nu zijn ze aan het kijken wat ze hiermee kunnen doen en nóg klaag je?!
stef schreef:Bokt verzuipt in de regeltjes. Je moet tegenwoordig eerst een half wetboek door spitten om te weten of je topic wel aan de regels voldoet.
Er mag geen topic gemaakt worden waarin mensen grátis spullen aanbieden waarmee ze een ander blij kunnen maken, want dat hoort op de marktJongens kom op! Hoe bekrompen weer!
Op deze manier wordt een goed initiatief (mensen helpen elkaar niet meer zoveel tegenwoordig) wederom de kop in gedrukt. En waarom? "Omdat het de regels zijn".... Dan maak je een keer een uitzondering op de regels, of je past een regel aan. Ik snap echt niks meer van bokt. Het is zwart of wit, nooit grijs of gekleurd.
Op deze manier (niet specifiek dit geval, maar het aantal regels en hoe er mee om gesprongen wordt) jaag je mensen weg! Wanneer gaan jullie dat nou eens zien?
_Nelleke_ schreef:Ik vind het ook erg jammer dat het topic weg is. Ik ga inderdaad niet met kortingskaartjes of oude nagellakjes leuren op de bokt-markt, terwijl ik het graag weggeef.
_Nelleke_ schreef:Ik denk dat dat nieteens nodig is. Gewoon een Centraal weggeeftopic met een aantal criteria bijv.
Provincie:
Plaats:
Product(omschrijving):
Foto (in link).
Geen verdere vervuiling in het topic. Geen 'gezocht' berichten etc.
stef schreef:Misschien moeten we met zijn allen eens een statement maken (een dag massaal niet bokken of weet ik veel)
Misschien gaan er dan wat oogkleppen af
roxiie schreef:
roxiie schreef:Dit noem ik dus meten met 2 maten, de insteek van dat topic is/was ook het weggeven van GRATIS spullen aan anderen die dat goed kunnen gebruiken (goede doelen uiteindelijk).. Maar kan een individu die moet rondkomen van een minimum en graag dat gratis kaartje voor t zwembad bij een bokker op wil halen, niet gezien worden als een goed doel?
Mij ontgaat hier de logica..
XEefjuhX schreef:MarcoBorsato schreef:Ik vind dat er eerlijk gezegd een hoop drama wordt gemaakt om niets.
+1
Maar lieveli, wil je alsjeblieft stoppen met van die vervelende pb's te sturen?
Daar wordt ik niet vrolijker van, en jij denk ik ook niet...
Jaime_ schreef:lieveli schreef:Ik vind dat er eerlijk gezegd een hoop drama wordt gemaakt om niets.
Dat is je goed recht!
Ik vind eerlijk gezegd dat jij je wat volwassener moet opstellen en niet steeds zo offtopic moet gaan, kom laten we elkaar niet afzeiken nergens voor nodig!
stef schreef:Lieveli en eefjuh: kunnen jullie dit buiten dit topic uit vechten?
amado7 schreef:@XEefjuhX, je zit wel steeds vol te houden dat Lieveli vervelende pb's stuurt en steeds offtopic gaat, maar volgens mij ben jij ook iemand die steeds offtopic gaatAls jullie volwassen zijn vechten jullie het samen over pb uit zonder offtopic tegaan
amado7 schreef:@XEefjuhX, je zit wel steeds vol te houden dat Lieveli vervelende pb's stuurt en steeds offtopic gaat, maar volgens mij ben jij ook iemand die steeds offtopic gaatAls jullie volwassen zijn vechten jullie het samen over pb uit zonder offtopic tegaan