Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:22

milou123 schreef:
JasmijnJoy schreef:
Maar alsnog vind ik paard en pc geen goede combi := Kan aan mij liggen.

Dat ligt dan zeker aan jou, want dat is jouw mening.
Er zijn genoeg mensen die er anders over denken. (O.a. setjes van bokkers en tweakers)
Wat is dan volgens jou wel een goede combi met paarden?

Oke, dat dacht ik wel.
Euhm, een goede combi, paard en paard misschien? Zo heb ej tijdens het avondeten wat dingen gemeen :')
Maar, het komt zoals het gaat. Dus eigenlijk een rare conclusie van me.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:23

miss een idee om iets te creeren (indien mogelijk) waarbij duidelijk te herkennen is dat gebruiken minderjarig is???

of bij minderjarige de pb optie voor vast te blokkeren zodat ze geen pb's kunnen ontvangen

lijkt anders net of martijn hier een onderdeel van zijn site heeft geplaatst en das ook weer niet de bedoeling

sexueel getinte berichten en voorstellen/uitlokkingen aan minderjarige kunnen trouwens strafbaar zijn

troi

DMZSniper schreef:
Dames, jullie kunnen er wel wat van zeg. Tweakers komen hier om lekker te kletsen en misschien ook nog wat te leren, en jullie maken een probleem van die chatsite? Iemand heeft een leuke 1 april grap bedacht om mensen lekker kennis te laten maken, vervolgens blijkt het succesvol maar vinden sommigen hier op basis van enkele voorbeelden meteen dat het een ernstig probleem is. Waarom?

Technisch is er misschien niet goed over nagedacht om dit op Bokt-servers te laten draaien, maar voor de rest? Die vijf topics die tweakers openen zijn een probleem?

Kom op. Dit is gewoon niet respectvol en heel erg generaliserend tegenover een community waar meer leuke jongens dan geile pubers zitten.

Helemaal mee eens! @ de toffe tweakers: jullie zijn zeer welkom in de ogen van het grote merendeel van de bokkers! Laat de sfeer niet verpesten door een aantal doemdenkers die vrezen dat bokt een geile beerput wordt blijkbaar of uberhaupt zenuwachtig worden van verandering!

Eske_B

milou123 schreef:
ShamalArabs schreef:
Goed plan dit, brengt inspiratie: Bokt alleen nog toegankelijk maken voor mensen mét eigen paard :) Dat dunt mooi uit, dan kan het forum qua forum-onderdelen ook eens flink opgeschoond worden. Dan heeft het databeest niet zoveel te verwerken. Het wordt ook goedkoper dus het overmatige reclame-gedoe wordt ook een stuk minder :) Briljant! Al zeg ik het zelf 8-)

Sarcasme

Ships, ik heb geen eigen paard meer, val ik mooi buiten de boot. -O-
*gaat in een hoekje zitten huilen*

:D :D

*Huilt mee*

Ach, leven en laten leven.
Zolang die techneuten geen overlast geven, wat ze nu dus wel doen, en die moeten dus weg, is er niets aan de hand.
Maar een datinggedeelte op bokt, een subforum? Dit is een paardenforum, geen datingsite.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:24

:+ Bokt is zo traag, gatver! En heb ook geen zin in die hengstige jongens, eigenlijk merriege jongens, t loopt de spuigaten uit , zie allemaal fotos voorbij komen etc. Kom zo ie zo minder op bokt nu vanwege de sloomheid maar kap er straks maar helemaal mee, geen zin meer in dit, daten kun je op relatieplanet of lexa enzo.. toffe tweakers zijn zeker welkom, maar hou die puberende maagdelijke jochies ff aan de lijn dan..

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:24

JasmijnJoy schreef:

Ik zal mijn vriend even dumpen en hem doorverwijzen naar jou voor de reden... pfff...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:25

karuna schreef:
En fok is gewoon een zielig zootje slemielen die zo sneu zijn dat ze zich beter voelen door anderen te zieken, beledigen, lastig te vallen en uit te schelden. Remedie, liefdevol negeren die handel.

San dat bedoelde ik dus ook, ook ouders/opvoeders zullen wat toezicht moeten houden. Ooit is op de tina site een griezel geweest die zich als meisje aanmeldde en ze ging lastig vallen met foute voorstellen. Dan zit je daar voor je gevoel op een veilig stukje. Ook daar moet toezicht zijn.

Niet alle FOK!ers over een kam scheren, hoor ;(. Ik ben er ook een, maar dat soort dingen vind ik ook niet grappig :).

En precies, je kunt niet alles maar afschermen. Beetje een dikke huid kweken en lol maken. Wat een tienjarige meekrijgt is niet de verantwoordelijkheid van de hostsite of de gebruikers.

rea

Grappig dit. Al maanden krijgt elke man die zich nieuw aanmeldt, een lading "geïnteresseerde" dames over zich heen. Daarbij worden enige vurige hints en knipogen niet geschuwd. Nu dit fenomeen als een boemerang terugkomt omdat Bokt het als aanzet van de 1-april-grap heeft gebruikt, wordt het opeens als ergerlijk ervaren.
Dit lijkt me nochtans een voorbeeld van : van hetzelfde laken een broek krijgen ;)

milou123

milou123 schreef:
JasmijnJoy schreef:

Dat ligt dan zeker aan jou, want dat is jouw mening.
Er zijn genoeg mensen die er anders over denken. (O.a. setjes van bokkers en tweakers)
Wat is dan volgens jou wel een goede combi met paarden?

JasmijnJoy schreef:
Oke, dat dacht ik wel.
Euhm, een goede combi, paard en paard misschien? Zo heb ej tijdens het avondeten wat dingen gemeen :')
Maar, het komt zoals het gaat. Dus eigenlijk een rare conclusie van me.

Ik zou juist gek worden van een partner met paard denk ik.
Het zou me echt geen bal uitmaken. Dus vrij persoonlijk.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:26

rea schreef:
Grappig dit. Al maanden krijgt elke man die zich nieuw aanmeldt, een lading "geïnteresseerde" dames over zich heen. Daarbij worden enige vurige hints en knipogen niet geschuwd. Nu dit fenomeen als een boemerang terugkomt omdat Bokt het als aanzet van de 1-april-grap heeft gebruikt, wordt het opeens als ergerlijk ervaren.
Dit lijkt me nochtans een voorbeeld van : van hetzelfde laken een broek krijgen ;)

_/-\o_

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

EskeGirl schreef:
milou123 schreef:

*Huilt mee*

Zolang die techneuten geen overlast geven, wat ze nu dus wel doen, en die moeten dus weg, is er niets aan de hand.
Maar een datinggedeelte op bokt, een subforum? Dit is een paardenforum, geen datingsite.

Bokt is ook geen kookboek, tevens geen reisbureau en ook geen ziekenhuis.

milou123

Heino schreef:
JasmijnJoy schreef:

Ik zal mijn vriend even dumpen en hem doorverwijzen naar jou voor de reden... pfff...

_/-\o_

JasmijnJoy

Heino schreef:
JasmijnJoy schreef:

Ik heb al in een ander bericht gezegd dat het een rare conclusie van me is.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:27

Air schreef:
Ik denk dat het wachten is op een gehackt bokt. :')

_/-\o_ _O-

troi

rea schreef:

*\o/*

Klopt helemaal! En die topics gingen met enige regelmaat aardig richting sexuele intimidatie. Helemaal als de heer in kwestie een aantrekkelijke foto in zijn profiel had staan.

Eleionomae

AustriaTrick schreef:
:+ Bokt is zo traag, gatver! En heb ook geen zin in die hengstige jongens, eigenlijk merriege jongens, t loopt de spuigaten uit , zie allemaal fotos voorbij komen etc. Kom zo ie zo minder op bokt nu vanwege de sloomheid maar kap er straks maar helemaal mee, geen zin meer in dit, daten kun je op relatieplanet of lexa enzo.. toffe tweakers zijn zeker welkom, maar hou die puberende maagdelijke jochies ff aan de lijn dan..

Nou dat heb ik dus ook hoor :j leuk zo'n 1 april grap (al had ik er als gelukkig samenwonende vrouw uberhaupt niets mee) maar in mijn ogen had het na 1 april ook gewoon weer klaar mogen zijn. Vooral het feit dat bokt nog steeds met regelmaat zooo vreselijk traag is, dat irriteert mij nog het meeste.

LoveUggs

EskeGirl schreef:
milou123 schreef:
ShamalArabs:
Goed plan dit, brengt inspiratie: Bokt alleen nog toegankelijk maken voor mensen mét eigen paard :) Dat dunt mooi uit, dan kan het forum qua forum-onderdelen ook eens flink opgeschoond worden. Dan heeft het databeest niet zoveel te verwerken. Het wordt ook goedkoper dus het overmatige reclame-gedoe wordt ook een stuk minder :) Briljant! Al zeg ik het zelf 8-)

Sarcasme

*Huilt mee*

Hier nog iemand die mee huilt.
Ondanks dat ik GEEN eigen paard heb, maar wel een verzorg paard, ben ik ook een fanatiek bokker.
Als men wilt dat Bokt enkel voor mensen met EIGEN paard beschikbaar word, vrees ik voor het bestaan van Bokt. :j

Mag ik vragen wat Tweakers precies zijn. Daar probeerde ik namelijk achter te komen....

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:28

rea schreef:

Ik denk zo een beetje dat de vrouwen die de mannen bedelven bij aanmelding dezelfde groep is als diegenen die zich nu kostelijk amuseren met de chat.
De andere groep zit erbij en kijkt er -al of niet zuchtend- naar.
Enige verschil: de geile topics in WWW kunnen gemakkelijk vermeden worden, pb'tjes met geile inhoud niet.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

rea schreef:

Ik vermoed dat de dames die zich zo op nieuwe mannen werpen, ook de dames zijn die dit juist een leuk initiatief vinden. Vermoedelijk zijn de meeste dames die dit NIET waarderen ook degenen die zulke topics altijd al links laten liggen (ik spreek iig voor mezelf).

Urielle

Het was wel fijn geweest als Bokt het ff groot onder de aandacht had gebracht op 2 april, ik was helemaal niet op de hoogte van die chatbox/samenwerking en ken heel Tweakers niet.
Ik kreeg een (niet seksueel getinte) PB die ik qua taalgebruik heel maf en totaal niet Bokt vond, dacht echt dat ik ineens een gestoord iemand was opgevallen (ja soort zoekt soort ofzo) die me nu ging stalken.
Maar blijkt dus effect van de 1 april grap. Hummm, heb me dus enorm geblameerd richting de mods nu :o want ik heb nog gePBt erover ook!
Laatst bijgewerkt door Urielle op 03-04-13 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:29

EskeGirl schreef:
*Huilt mee*

-O- ik ben gemiddeld 14 uur op stal per dag, ik slaap 7 of 8 uurtjes als het meezit. daartussen gebruik ik voor douchen, eten etc. Waarom niet daten met iemand die interesse toont in paarden en bereid is een paardenvrouw te daten terwijl hij beseft dat die paarden op nummer 1 staan en die dus ook moeite doet om op een paardenforum aanwezig te zijn en zo toch wat te leren door te praten met paardenmensen en te lezen erover?

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:29

xTammyy schreef:
Ik zit op Bokt omdat het een paardenforum is, als ik wil daten ga ik wel een kroeg in of meld ik me aan op een datingssite :n
Dat was precies mijn eerste gedachte toen ik over dat Biks& Bytes te horen kreeg.. Echter heb ik er verder totaal niks van gemerkt op Bokt. Verder ben ik het eens met Delerium :j

rea schreef:
_/-\o_

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:31

Vre-se-lijk. Ik dacht dat het leuk zou zijn, gewoon beetje voor de lol. Gaan al die jongens zich hier aanmelden, het is een PAARDENFORUM, geen datingsite. Als je niet je vriend in real life kan vinden, nou oke, daar zijn dating sites voor, maar ga geen paardenforum omtoveren tot datingsite met alle gevolgen van dien. Wat mij betreft 1 grote FLOP dit.

Vind de jongens tot nu toe ook erg teleurstellend als ik eerlijk mag zijn. Of ik ben te kieskeurig, mag ook. Maar ik ga er in ieder geval niet verder mee, ik ging even kijken voor de fun, nu 10 hitsige jongens die tegen me aanpraten met maar 1 doel voor ogen...

:n :n :n

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:31

Maar het gaat toch nergens over dat trouwe bokkers de url maar moeten veranderen omdat ze anders last hebben van een traag bokt?

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:32

rea schreef:

Jij verwoord heel goed wat ik dacht ;)
Ja de inlog probleempjes en traag vond ik ook vervelend, maar hey gelukkig is er meer dan bokt :Y)