milou123 schreef:JasmijnJoy schreef:Maar alsnog vind ik paard en pc geen goede combiKan aan mij liggen.
Dat ligt dan zeker aan jou, want dat is jouw mening.
Er zijn genoeg mensen die er anders over denken. (O.a. setjes van bokkers en tweakers)
Wat is dan volgens jou wel een goede combi met paarden?
Oke, dat dacht ik wel.
Euhm, een goede combi, paard en paard misschien? Zo heb ej tijdens het avondeten wat dingen gemeen

Maar, het komt zoals het gaat. Dus eigenlijk een rare conclusie van me.

Kan aan mij liggen.
Dat dunt mooi uit, dan kan het forum qua forum-onderdelen ook eens flink opgeschoond worden. Dan heeft het databeest niet zoveel te verwerken. Het wordt ook goedkoper dus het overmatige reclame-gedoe wordt ook een stuk minder
Bokt is zo traag, gatver! En heb ook geen zin in die hengstige jongens, eigenlijk merriege jongens, t loopt de spuigaten uit , zie allemaal fotos voorbij komen etc. Kom zo ie zo minder op bokt nu vanwege de sloomheid maar kap er straks maar helemaal mee, geen zin meer in dit, daten kun je op relatieplanet of lexa enzo.. toffe tweakers zijn zeker welkom, maar hou die puberende maagdelijke jochies ff aan de lijn dan..
. Ik ben er ook een, maar dat soort dingen vind ik ook niet grappig
leuk zo'n 1 april grap (al had ik er als gelukkig samenwonende vrouw uberhaupt niets mee) maar in mijn ogen had het na 1 april ook gewoon weer klaar mogen zijn. Vooral het feit dat bokt nog steeds met regelmaat zooo vreselijk traag is, dat irriteert mij nog het meeste.
want ik heb nog gePBt erover ook!