Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:vuurneon schreef:Ik ben toch wel blij dat bokt in mijn puberteit nog niet er was, omdat het internet nog echt op moest komen
Ik ook, dat is echt mijn redding geweest
vuurneon schreef:Joolien schreef:
Ik ook, dat is echt mijn redding geweest
(Ik klom stiekem in de weilanden om de 'wilde' paarden te temmendeed net of het mijn kudde was hahaha; in werkelijkheid waren het de hele brave manege paarden sssssst
was niet best geweest als ik al die avonturen op bokt had gezet hahaha)
Citaat:ik weet niet of het al gezecht is maar je kan een ei op zn hooft kapot slaan al komt ie omhoogdan denken ze namelijk dat ze bloeden en dat ze zich dus verwond hebben.dan doen ze het niet meer omdat dat bloeden toch wel eng is
romyloverrr schreef:hier uit 2011 :
ik zeg hier dus dat ik me eraan erger dat er mensen zonder setje rijden![]()
( overgens vond ik het toen zelfs belachelijk dat er mensen waren die zonder setje reden)
romyloverrr schreef:een paar jaar geleden besefte ik niet echt dat een goed zadel en hoofdstel zo duur waren
( had toen nog geen verzorgpony)
toen heb ik rusie gekregen omet een vriendin omdat ik met mijn grote mond
toch even moest zeggen dat ik dat bruine zadel en zwart hoofdstel echt niet vond staan,
nu heb een een geheel zwart set.
heeft wel een tijdje geduurt,
heb ook een tijdje met alles zwart gereden behave mijn beugelriemen en staartriem.
oké nu heb ik er begrip voor maar vind het nog niet écht mooi staan![]()
waar ik me overgens wel aan erger aan mensen die:
- het t-shirt en het dekje niet bij elkaar passen ( een rijbroek is begrijpelijk maar een t-shirt )
- het dekje en de eventuwele peesjes niet bij elkaar passen b.v een rose dekje en oranje peesjes
LEES:vergens het ik met bruine of zwarte peesjes die niet bij het dekje staan geen probleem
kan me best voorstellen dat mensen het zich niet kunnen veroorloven om bij elk dekje
bijpassende peesjes te kopen,
of hebben een paard die de peesjes echt nodig heeft en dan liever 1 of 2 paar duurdere heben.