Ik ook, gister geen last van gehad maar nu wel via m'n mobiel..
Dorus
Geplaatst: 02-04-13 08:12
Mijn telefoon logde vanochtend in eerste instantie ook weer uit. Gisteren was dat in eerste instantie de enige stabiele factor, maar op een gegeven moment begon die ook kuren te vertonen. Toen de laptop zich weer gedroeg verder niet meer naar de telefoon gekeken. Na het verwijderen van de geschiedenis lijkt het nu goed te gaan. Laptop heb ik nog niet geprobeerd, dat komt vanavond.
Lindaonline
Geplaatst: 02-04-13 08:21
Vandaag ook weer feest met het continu uitlogen. Blijf maar even een paar dagen van Bokt weg tot het overwaait...
ik heb sinds ik gisteren google chroome zelf ook alle cookies enz verwijderd heb nergens meer last van gehad. gisteren was hij wel traag maar nu merk ik echt helemaal niks meer.!
Gister ietsje trager maar normaal ingelogd. Nu geen problemen. En dat met onze superslome internetverbinding.
bellehorses
Geplaatst: 02-04-13 09:48
Bij mij logt ie ook steeds uit als ik naar een topic ga, of zoals nu, als ik dit bericht wil posten. Ik kan ook geen foto's plaatsen op bokt Markt, krijg dan een fout melding, weet niet of dit met elkaar te maken kan hebben..
Yep hier ook gisteren vooral! Nu weer opnieuw inloggen, soms zegt ie dat WW niet goed (?) en 2e maal (niks veranderd) doet/pakt ie hem wel!!!!!!???????? Waar ligt dat aan? Bokt?