Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BOKTMANDYY schreef:moelly schreef:Ik had alle foto's waar je zonder cap op staat niet in de advertentie gezet...
ik heb niet echt rijfoto's dat is het probleem, ik ben meestal alleen en van mezelf foto's maken tijdens het rijden gaat niet
0000 schreef:NaomiJouke schreef:Nou mijn eigen topic is op slot gegaan omdat ik hier moet reageren
Wat vinden jullie van mijn advertentie en wat zijn jullie tips?
http://www.bokt.nl/markt/ad/151945/brui ... dvertentie
Ik vind dat je nogal veel eisen hebt. Wat heb jij een eigenaar te bieden? Je hebt weinig rij-ervaring, weinig ambitie, waarom zou iemand zijn pony gaan verplaatsen omdat jij er graag wat buitenritjes mee wil maken? Wat heeft dat voor voordelen voor de eigenaar? Waarom wil je het dier perse op die stal hebben en mag hij niet blijven staan waar die staat? Sorry dat ik het wat bot breng maar als eigenaar krijg ik echt de kriebels van deze advertentie.
0000 schreef:BOKTMANDYY schreef:
ik heb niet echt rijfoto's dat is het probleem, ik ben meestal alleen en van mezelf foto's maken tijdens het rijden gaat niet
Maar wat is dan de meerwaarde van deze foto's? Ik zie nu namelijk vooral dingen waar ik alleen maar twijfels door krijg...Stang en trens (daar lijkt het tenminste op, kan het niet goed zien) een trek-m-in-de-krul-foto en verder nietszeggende beelden. Het maakt mij niet uit of er wel of niet foto's bij een advertentie staan, ik vind het niet belangrijk hoe je eruit ziet namelijk. Maar als er dan toch foto's bijstaan, geef je daar wel een bepaald beeld mee af en dat beeld neem ik wel mee...Zorg dus dat als je een beeld wilt geven, dit wel positief is.
NaomiJouke schreef:hij is gesloten mijn advertentie want hij geld niet.
Hoezo heb ik de pony eigenlijk niks te bieden?
En rijervaring dus omdat ik b rijd heb ik dus geen ervaring!!
BenteMaxime schreef:
Kirsha schreef:BenteMaxime schreef:
Deze advertentie vind ik wel netjes! Het eerste stuk is misschien een iets te lang verhaal, je zou die informatie iets in kunnen korten voor de leesbaarheid. Verder een paar kleine spelfoutjes maar niet zo erg dat het vervelend leest. Deze advertentie zou ik zeker wel in gedachten houdenEn je stelt ook niet echt eisen maar spreekt meer voorkeuren uit én je geeft aan dat je bereid bent om te leren, dat vind ik een positieve instelling.
BenteMaxime schreef:Kirsha schreef:Deze advertentie vind ik wel netjes! Het eerste stuk is misschien een iets te lang verhaal, je zou die informatie iets in kunnen korten voor de leesbaarheid. Verder een paar kleine spelfoutjes maar niet zo erg dat het vervelend leest. Deze advertentie zou ik zeker wel in gedachten houdenEn je stelt ook niet echt eisen maar spreekt meer voorkeuren uit én je geeft aan dat je bereid bent om te leren, dat vind ik een positieve instelling.
Super fijn om te horen, ben ik blij mee!
Zijn mijn foto's ook passend bij de tekst?
Gelukkig heb ik ook al 1 reactie gehad, dus laten we hopen dat daar wat uitkomt!
Ik ga dit topic even volgen, omdat er inderdaad in veel advertenties veel eisen worden gesteld. Je ziet weinig op de foto's, en ze vertellen er niet bij hoeveel ervaring ze hebben en waar ze toe instaat zijn.
NaomiJouke schreef:0000 schreef:Ik vind dat je nogal veel eisen hebt. Wat heb jij een eigenaar te bieden? Je hebt weinig rij-ervaring, weinig ambitie, waarom zou iemand zijn pony gaan verplaatsen omdat jij er graag wat buitenritjes mee wil maken? Wat heeft dat voor voordelen voor de eigenaar? Waarom wil je het dier perse op die stal hebben en mag hij niet blijven staan waar die staat? Sorry dat ik het wat bot breng maar als eigenaar krijg ik echt de kriebels van deze advertentie.
als je er geen tijd voor heb en niet veel geld maar je hem niet weg wil doen wedstrijdjes rijden kan ook springen,buitenritten etc.
moelly schreef:Mavelle: Maar het feit dat iemand bij een bepaalde instructeur rijdt, wil nog niet zeggen dat hij/zij precies hetzelfde doet of rijdt. Ik heb ook van verschillende instructeurs les gekregen, maar heb echt niet alles gedaan zoals zij het wilden. Natuurlijk probeer ik wel altijd de aanwijzingen die zij geven, maar als het mijns inziens geen of te weinig effect heeft, probeer ik wat anders. Mocht dit wel het gewenste effect hebben, maar mijn instructeur wil per se dat zijn/haar manier wordt toegepast, kan hij hoog of laag springen, maar het gebeurt niet. Niet omdat ik betweterig wil overkomen, ik neem niet voor niets les, maar ook instructeurs zijn mensen en maken ook fouten. De kunst is, mijns inziens, om samen te werken en elkaar blijven uitdagen tot het uiterste.
Citaat:De foto's vind ik ook prima. Het zijn duidelijke rijfoto's, van de zijkant genomen en zonder al te veel poespas. En het laat verschillende dingen zien, ook zonder zadel en springen, dat is positief. Rijtechnisch heb ik er verder weinig verstand van haha. De foto van jou + paard (niet-rijfoto) is gewoon een normale foto, niet zo'n pennyfoto als je soms zietDenk dat het wel goed moet komen hoor! Ik hoop ook voor je dat er iets uitkomt.
BenteMaxime schreef:Citaat:De foto's vind ik ook prima. Het zijn duidelijke rijfoto's, van de zijkant genomen en zonder al te veel poespas. En het laat verschillende dingen zien, ook zonder zadel en springen, dat is positief. Rijtechnisch heb ik er verder weinig verstand van haha. De foto van jou + paard (niet-rijfoto) is gewoon een normale foto, niet zo'n pennyfoto als je soms zietDenk dat het wel goed moet komen hoor! Ik hoop ook voor je dat er iets uitkomt.
Ik dacht een foto van mijn gezicht is ook wel fijn, dan zien ze toch hoe ik eruit zie, niet dat ze heel iemand anders voor zich zien. Ik dacht een foto zonder zadel is wel handig omdat ze dan in ieder geval zien dat je een beetje je evenwicht kan bewaren haha. En een springfoto omdat ik erbij had gezet dat ik er nog niet zoveel ervaring mee heb, maar dan is het wel handig om te laten zien wat je dan wel ongeveer kan. En die andere foto's, ik vind het gewoon vanzelfsprekend dat je duidelijke rijfoto's kan zien. Dus je houding. Ik dacht nu heb ik van alles wat ik erin heb gezet wel ongeveer een foto.
BenteMaxime schreef:
GeekGirl schreef:BenteMaxime schreef:
Ik vind je alinea 'over mezelf' te lang en gedetailleerd. Het bevat te veel informatie die niet nodig is, en dat leest moeilijk.
Zo hoeven wij bijvoorbeeld niet te weten welke verzorgpaarden je precies gereden hebt, als je zegt dat je 'een aantal verzorgpaarden hebt gehad' is dat al voldoende. Ook hoeven we niet te weten dat je haar regelmatig poetst en welke taken je precies allemaal uitvoert, het volstaat om even te melden dat 'poetsen, mesten of andere taken geen probleem zijn'.
Ook dat stukje over je rijlessen is iets te persoonlijk, en dat is op dit moment toch nog niet van toepassing.
Verder vind ik je advertentie wel goed, je geeft duidelijk weer in je puntjes wat je zoekt en wat je kan bieden. Ook je foto's zijn inderdaad goed, duidelijke rijfoto's waarop te zien is dat je best netjes rijdt. Je advertentie is dus helemaal niet slecht, alleen denk ik dat het stukje 'over mezelf' meestal overgeslagen wordt wegens te lang en te veel details
Kirsha schreef:NaomiJouke schreef:hij is gesloten mijn advertentie want hij geld niet.
Hoezo heb ik de pony eigenlijk niks te bieden?
En rijervaring dus omdat ik b rijd heb ik dus geen ervaring!!
Ik moet zeggen dat ik jouw advertentie een beetje apart vond. Je wil hem verhuizen naar een stal bij jou in de buurt en je wil ook de stallingskosten betalen, maar hoefsmid en tandarts moet de eigenaar betalen... Waarschijnlijk ook dierenarts? Dus als het paard bij wijze van spreken bij jou een been breekt mag de eigenaar daar ook voor opdraaien... Alleen al daarom zou ik je advertentie direct wegklikken. Vind het een vreemde instelling en bovendien ook niet al te netjes geschreven.