waarom mag je hier op bokt geen eigen mening hebben??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:19

lieveli schreef:
Nathalie, als jij volwassen wil worden behandeld dan moet je je volwassen gedragen.

Dit.

En ik zal eerlijk toegeven, ik heb jouw misschien ook wel getemd daar, omdat aardig wat mensen daar heel respectloos reageerden. Ging imo ver over de schreef. Een mening mag je uiteraard hebben, maar sommige dingen kan je beter denken dan zeggen. En als je het dan moet zeggen, denk er dan even over hoe je het formuleert.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:23

Sammyoo schreef:
NathalietjeB schreef:
en ja ik had t misschien anders moeten formulieren maar ik ben daar af en toe heel slecht in en zet vaak neer wat ik denk en het spijt me ook daarmee dat ik mensen aan t verkeerde been heb gestoten.

Hebben jullie dit wel gelezen?

Ja, hoezo? Dit bericht geeft imo de TS nog steeds geen vrijbrief om van alles te roepen en vervolgens degene die haar daar op aanspreekt kinderachtig te noemen. Als je van jezelf weet dat je vaak neerzet wat je denkt dan lijkt het me verstandiger om je daar op te focussen en dat te veranderen.

pinkie87

Re: waarom mag je hier op bokt geen eigen mening hebben??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:50

jah hsammyoo dat heb ik ook inderdaad gelezen. maar als je in de geschiedenis kijkt haar dan zie je dat het wat te vaak voor komt jammer :(

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:23

Helemaal mee eens, maar als ik je een advies mag geven.. Maak je niet druk want niemand heeft er oren naar en uiteindelijk zal er niets veranderen buiten jij die gek wordt van frustratie.

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:36

Hier komen wel bijzondere reacties naar voor. Over die moskees enzo... Wat kan het nu iemand schelen dat er een moskee in een straat word gebouwd. Al was het op iedere hoek. Of het nu een moskee of een bankkantoor is...verandert voor jou toch niets ? Is dat een doorn in je oog dan ?
Wel ben ik het ermee eens dat iedereen zijn mening mag neerpennen zolang die niet te onbeschoft is. Alleen idioten veranderen niet van mening en hier op het forum heb ik toch soms mijn meningen moeten herzien dankzij sommige bokkers...gelukkig maar soms :=

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:10

Bokt corrupt? Nu ben ik benieuwd!

betadine: Ik vind het wel een beetje een doorn in het oog om eerlijk te zijn nouja meer in het oor dat "gebral".

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:57

Een excuus beginnen met 'sorry maar' is niet excuseren.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 00:09

'Ik stem gewoon Geertje.'

Ah. Ik weet al genoeg.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 00:13

moskees zijn vet mooi van binnen!!!
ben er verzot op en die turken hebben vaak mooie ree bruinen ogen ik hou van turkije met de mooie dingen daar.
de Iraakse hebben vaak mooie gezichten voor de fotografie!!

dat mis je echt bij die boeren Hollanders ;)

haha zo hier mijn lof over de vele buitenlanders die hier gewoon hun bestaan hebben en hun best doen om mee te gaan in de Nederlandse maatschappij

ik hou van ze :P

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 00:37

NathalietjeB schreef:
mika11 schreef:
Maar goed, je kunt ook over iets anders een mening heel lomp verkondigen.
Bijvoorbeeld over uitkeringtrekkers en dat ze die maar flink moeten korten etc etc.
Als je dan zelf in zo'n situatie zit, is dat heel kwetsend.

Dit voorbeeld gebruik ik omdat de TS van dit topic volgens haar profiel niet werkt en niet in staat is een baan te houden, en is afgekeurd.
Ik bedoel maar, als je er zelf mee te maken hebt, is zo'n lomp opgeschreven mening opeens niet zo leuk meer.

Ik werk vrijwillig omdat ik idd ben afgekeurd en ja ik woon in t gehucht heiloo en nee ik ben geen vvd stemmer hier stem ik gewoon geertje .... maar wil toch deel zijn van de maatschappij en gewoon werken dus dan doe ik dat vrijwillig
en ja ik had t misschien anders moeten formulieren maar ik ben daar af en toe heel slecht in en zet vaak neer wat ik denk en het spijt me ook daarmee dat ik mensen aan t verkeerde been heb gestoten.

Maar t ging er mij gewoon meer om dat er tegenwoordig zo kinderachtig gedaan word omtrend hoe iemand dus reageert en dat men dat gelijk niet waardeert buiten het hk en al zeg je zoiets in een hk dan krijg je geen ow of een waarschuwing

Op HK word dit net zo min getolereerd, alleen is het veel moeilijker te controleren omdat er zoveel hk's en zoveel paginas per dag door heen gaan. Ik ben tegen temmen op HK's dat vind ik echt belachelijk, maar reken er maar op van yes dat ik getemd had als jij met mij samen in een HK zat en er dit zo even uit knalde!

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 00:38

Ik vind Iraakse mensen juist niet mooi. Wat wel helpt voor de "geertje stemmers"etc ( want hoe je het ook wend of keert ik ben geen rascist ik hou het gewoon altijd bij Nederlanders) is het boek : IK, Ali lezen heb me daar zitten janken bij dat boek!!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 00:45

wel voor de foto :P als je een gezicht wil waar verhaal in zit dat hebben alleen de hele oude mensen hier nog de rest zit vol met botox hier :P

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 00:52

ohja ? en ik maar denken dat het alleen voor de rich and famous was...heb ik het botox feestje gemist zeker :D
ben je weleens in irak geweest om foto's te maken ?

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 01:01

Daar heb je gelijk in pinkie87 sommige gezichten vertellen eht een verhaal.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 01:05

Ik heb er niet zo ver over nagedacht, maar het eerste wat mij te binnenschoot is een wilders-principe. En terecht dus achteraf lees ik. Verontwaardiging uitstralen dat iemand een afkeurende mening vormt en daarbij zijn afkeer overduidelijk laat terug doorschemeren, nadat je zelf overduidelijk iemand hebt uitgescholden voor 'geitenneuker' bij wijze van?

Heb er nooit wat van begrepen, maar actie is reactie en met welke mening dan ook! Zonder begrip of respect voor een ander zijn mening/ manier van leven zul je altijd tegengas krijgen. Achteraf daar over piepen in het kader van vrije meningsuiting dat een ander daarop reageert en dan voorkomen alsof dat onterecht is zal ik nooit snappen. Maar als dat je 'roeping' lijkt te zijn is misschien een bokt.nl niet de juiste plek om te klagen, ambieër dan meer in de politiek dan een beetje mening typen op bokt denk ik dan :o

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 07:09

Zou ok zich best heen willen maar denk dat mijn ouders mijn opsluiten ;-)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 17:33

mika11 schreef:
Zertab schreef:
Omdat het bokt is. Staat al bekend dat je geen eigen mening mag hebben, en dat moderators corrupt zijn.

Gelukkig heb jij een onderbouwde mening en leg je ook uit waarom je dat vindt!

Ja hé, vind ik ook :D

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:53

Bienotje: wat wel grappig is , is dat banketstaaf, en poedersuiker volautmatisch vertaald worden naar de woorden die jullie bij plaatsing zullen lezen ( en zoals jullie weten niet de woorden zijn die ik getypt heb) maar geitenneuker kan kennelijk gewoon getypt worden := ( ok, is volledig oftopic, maar ik vind het wel leuk dat zo'n woord dan toch aan de aandacht ontsnapt is. Misschien voor een modje iets om toch even naar te kijken :D O:) :D ?)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 23:58

Wie scheld er nou met geitenneuker :') Dan ben je echt een.. Ehh.. Geitenneuker :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:00

Hilde is een geitenneuker.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:04

Dat kan niet eens, dus. Ik heb wel iets met varkens, trouwens.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:05

Elke keer als ik voor de spiege- ehh. Laat maar.

:+

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:05

Anders krijg ik een briefje op m'n hoofd :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:08

:')

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 00:18

Kan ik persoonlijk heel kort over zijn..je mening komt rascistisch over. Als je je post anders geformuleerd had,had je wellicht geen pb ontvangen ;-)