Jellebie schreef:Sani schreef:Het is nooit eerder een probleem geweest. Ik heb nooit eerder een topic met vraag naar niet goed verlopen transacties gezien waarbij zoveel berichten zijn verwijderd. Denk dus niet dat de speculaties de problemen zijn. Want die zijn eerder nooit/nauwelijks van toepassing geweest.
Waarom zou er uitleg moeten worden gegeven? De regel is duidelijk en de uitleg in het topic ook.
Ik vind dat als er zo'n topic word geopend er op zijn minst het eea verteld en gevraagd mag worden, uitleg in het topic is duidelijk, je kan er alleen bijna niks uit opmaken. Zoals ik eerder al zei snap ik gewoon niet waarom heel bokt moest weten dat er een verkoop van een product bij 4 bokkers is misgegaan. En als bokt het dan zo graag aan iedereen wil laten weten, vind ik dat ze zich best mogen verantwoorden in zo'n topic, maar goed dat is mijn mening.
Maar daar draait zo'n topic dus niet om.

Het gaat om vraag naar meerdere slechte ervaringen zodat er in kaart gebracht kan worden wat er aan de hand is.
Het gaat dus niet om vertellen en vragen hoe en wat en waarom.
Nogmaals, het gaat in zo'n geval om koper, verkoper en bemiddelaar, zoals al vaker aan gegeven is (in dit topic).