Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
YaraJones schreef:Veseosunce schreef:Ergens vind ik het treurig dat dit opgelost moet worden door haar 'pleegmoeder' en er nog steeds geen kant van het verhaal klopt.
geloof mij, vind ik ook! Er is nu net een foto toegekomen bij een van ons van de pakketjes die klaarstaan voor verzending...
Luf_Midnight schreef:ik heb angelss gister een pb gestuurd en helaas ook nog niets terug gehad,
@yarajones, kun je die foto naar mij door sturen, weet niet of je op de foto de adresen op de pakketjes kunt lezen, misschien dat ik kan zien of mijn adres erbij zit
Elma_ schreef:Als ik de pleegmoeder van Shaunibef was geweest had ik me nu anders aardig bedreigd gevoeld door jullie.. Even plannetjes gaan zitten maken om met een paar man langs te komen.. Had denk ik dan zelf de politie wel ingeschakeld.. Geef dat mens even een weekje, ze kan toch niet heksen?
Elma_ schreef:Ja dat snap ik maar dit topic is pas een week oud, en ze geeft aan het te regelen.. Dat kan toch niet allemaal binnen 1 dag?
Jorienn schreef:Het gaat erom dat er weer niet geantwoord word, sommige wachten al 6 maanden, dus ik snap heel goed waarom er als backup plan (ik neem aan dat ze niet vandaag al langsgaan) wordt besproken om met zijn alle langs te gaan. En eerlijk is eerlijk, de pakketten hadden gister al op de post gekund en dan het iedereen een track&trace code kunnen ontvangen.
Ik snap verder ook niet wat er mis is met langsgaan.. Iemand heeft het adres en je gaat met degene die opgelicht zijn langs om je spullen te halen, daar is toch niks mis mee? Ze gaan het huis toch niet overvallen of iets?Als ik ben opgelicht en ik heb een adres ga ik daar ook zeker heen, en haal ik mijn spullen op. En lokaal is het de pleegmoeder, zij heeft zelf aangegeven dat zij het nu gaat regelen maar dat betekent niet dat daar weer een hele lange tijd met onzekerheid over heen mag gaan.
Elma_ schreef:Jorienn schreef:Het gaat erom dat er weer niet geantwoord word, sommige wachten al 6 maanden, dus ik snap heel goed waarom er als backup plan (ik neem aan dat ze niet vandaag al langsgaan) wordt besproken om met zijn alle langs te gaan. En eerlijk is eerlijk, de pakketten hadden gister al op de post gekund en dan het iedereen een track&trace code kunnen ontvangen.
Ik snap verder ook niet wat er mis is met langsgaan.. Iemand heeft het adres en je gaat met degene die opgelicht zijn langs om je spullen te halen, daar is toch niks mis mee? Ze gaan het huis toch niet overvallen of iets?Als ik ben opgelicht en ik heb een adres ga ik daar ook zeker heen, en haal ik mijn spullen op. En lokaal is het de pleegmoeder, zij heeft zelf aangegeven dat zij het nu gaat regelen maar dat betekent niet dat daar weer een hele lange tijd met onzekerheid over heen mag gaan.
Ja dan ga je ook langs, met 1 of 2 personen. Niet met 16 of meer toch?
Jorienn schreef:Ja dan ga je ook langs, met 1 of 2 personen. Niet met 16 of meer toch?