Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ShauniBef?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mendy1984

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ShauniBef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 00:16

er is toch ook zon tv programma voor mensen die opgelicht zijn???

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 00:26

Mendy_Zabbel schreef:
er is toch ook zon tv programma voor mensen die opgelicht zijn???

Ja meerdere, maar idd zoals upendo al schreef dan moet iemand wel echt veel geflikt hebben..

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 00:29

Ik krijg hem wel binnen maar het gaat me om de inhoud... morgen tussen half 6 en half 8

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 00:38

Lijkt me handiger dit even in een PB te sturen. Zo kunnen andere mensen je namelijk heel makkelijk vinden op Google. :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 00:40

Pas jullie namen even aan, of haal ze even weg dames!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 01:03

Ergens vind ik het treurig dat dit opgelost moet worden door haar 'pleegmoeder' en er nog steeds geen kant van het verhaal klopt.

YaraJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 01:06

Veseosunce schreef:
Ergens vind ik het treurig dat dit opgelost moet worden door haar 'pleegmoeder' en er nog steeds geen kant van het verhaal klopt.

geloof mij, vind ik ook! Er is nu net een foto toegekomen bij een van ons van de pakketjes die klaarstaan voor verzending...

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 09:29

Veseosunce schreef:

Idd.. Komt alsnog weinig van terecht denk ik.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 09:51

YaraJones schreef:
Veseosunce schreef:

geloof mij, vind ik ook! Er is nu net een foto toegekomen bij een van ons van de pakketjes die klaarstaan voor verzending...

Die pas doorgestuurd is nadat er ruimschoots in dit topic is gezet dat we de spullen op gingen halen en het adres bekend was.

misskiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:00

Zo ik was even afwezig haha. Maar ik zie het somber in. Ook niets gehoord van de pleegmoeder. Ik heb inmiddels aangifte gedaan!!
Dit kan via mijn politie. Langs het buro is beter. Maar ik weet niet of iemand hier tijd voor heeft deze week? De aangifte duurt namelijk rond de 2uur. Hier in ieder geval :)

misskiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:02

Met Upendo erbij zitten we nu volgens mijn telling op 6 personen. En via marktplaats moeten er ook zeker nog slachtoffers zijn denk ik.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:06

Ik heb ook al pb gehad van iemand die het verhaal herkende bij een vriendin van haar, dus er zijn er ongetwijfeld meer..

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:18

ik heb angelss gister een pb gestuurd en helaas ook nog niets terug gehad,
@yarajones, kun je die foto naar mij door sturen, weet niet of je op de foto de adresen op de pakketjes kunt lezen, misschien dat ik kan zien of mijn adres erbij zit

YaraJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:24

Luf_Midnight schreef:
ik heb angelss gister een pb gestuurd en helaas ook nog niets terug gehad,
@yarajones, kun je die foto naar mij door sturen, weet niet of je op de foto de adresen op de pakketjes kunt lezen, misschien dat ik kan zien of mijn adres erbij zit

nee kan je niet lezen... geef me anders even je volledige naam in pb en ik voeg je toe in de fb groep ;)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:31

Als ik de pleegmoeder van Shaunibef was geweest had ik me nu anders aardig bedreigd gevoeld door jullie.. Even plannetjes gaan zitten maken om met een paar man langs te komen.. Had denk ik dan zelf de politie wel ingeschakeld.. Geef dat mens even een weekje, ze kan toch niet heksen?

YaraJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:32

Elma_ schreef:
Als ik de pleegmoeder van Shaunibef was geweest had ik me nu anders aardig bedreigd gevoeld door jullie.. Even plannetjes gaan zitten maken om met een paar man langs te komen.. Had denk ik dan zelf de politie wel ingeschakeld.. Geef dat mens even een weekje, ze kan toch niet heksen?

een weekje? sommigen van ons wachten al 2 maand, sorry als we dus een beetje wantrouwig zijn...

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:33

Ja dat snap ik maar dit topic is pas een week oud, en ze geeft aan het te regelen.. Dat kan toch niet allemaal binnen 1 dag?

YaraJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:35

Elma_ schreef:
Ja dat snap ik maar dit topic is pas een week oud, en ze geeft aan het te regelen.. Dat kan toch niet allemaal binnen 1 dag?

het feit dat ze niet antwoord op vragen of reageert op berichten doet er anders ook niet veel goeds aan... en akkoord ze kan het niet allemaal binnen 1 dag maar als je al 2 maand zit te wachten wordt je wel redelijk ongeduldig, en dat is dan misschien onterecht tegenover die pleegmoeder...

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:39

YaraJones ik begrijp het echt wel en het is allemaal flink rot dat er mensen zo ''belazerd'' zijn maar daar staat de pleegmoeder los van.. Misschien is het een beter idee om haar eerst een ultimatum te bieden.. en dan niet van 1 of 2 dagen.. Want dit kan echt verkeerd aflopen zo. Met ruzies.. Maar ok, waar bemoei ik me ook weer mee :+

Priyanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:40

upendo schreef:
Misschien dan even met zijn allen rond de tafel zitten of we alles met zijn allen op kunnen halen?

We zijn al met minstens 16 gedupeerden aan de slag gegaan ivm de Oplichting van H de J .

Mijn uitleg doe ik liever via een PB .

VB Het financiele loopt pp van Euro :1300.= tm euro:30.=.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:40

En ik denk ook om het feit dat in de eerste post al direct geoppert werd: Geld terug geven is geen optie.

Als je al zo lang op je spullen wacht dan gaan je haren daar ook wel van overeind staan..

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:42

Jorienn schreef:
Het gaat erom dat er weer niet geantwoord word, sommige wachten al 6 maanden, dus ik snap heel goed waarom er als backup plan (ik neem aan dat ze niet vandaag al langsgaan) wordt besproken om met zijn alle langs te gaan. En eerlijk is eerlijk, de pakketten hadden gister al op de post gekund en dan het iedereen een track&trace code kunnen ontvangen.

Ik snap verder ook niet wat er mis is met langsgaan.. Iemand heeft het adres en je gaat met degene die opgelicht zijn langs om je spullen te halen, daar is toch niks mis mee? Ze gaan het huis toch niet overvallen of iets? :+ Als ik ben opgelicht en ik heb een adres ga ik daar ook zeker heen, en haal ik mijn spullen op. En lokaal is het de pleegmoeder, zij heeft zelf aangegeven dat zij het nu gaat regelen maar dat betekent niet dat daar weer een hele lange tijd met onzekerheid over heen mag gaan.

Ja dan ga je ook langs, met 1 of 2 personen. Niet met 16 of meer toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:44

Elma_ schreef:
Jorienn schreef:
Het gaat erom dat er weer niet geantwoord word, sommige wachten al 6 maanden, dus ik snap heel goed waarom er als backup plan (ik neem aan dat ze niet vandaag al langsgaan) wordt besproken om met zijn alle langs te gaan. En eerlijk is eerlijk, de pakketten hadden gister al op de post gekund en dan het iedereen een track&trace code kunnen ontvangen.

Ik snap verder ook niet wat er mis is met langsgaan.. Iemand heeft het adres en je gaat met degene die opgelicht zijn langs om je spullen te halen, daar is toch niks mis mee? Ze gaan het huis toch niet overvallen of iets? :+ Als ik ben opgelicht en ik heb een adres ga ik daar ook zeker heen, en haal ik mijn spullen op. En lokaal is het de pleegmoeder, zij heeft zelf aangegeven dat zij het nu gaat regelen maar dat betekent niet dat daar weer een hele lange tijd met onzekerheid over heen mag gaan.

En waarom niet? Als er 16 gedupeerden zijn? Ik neem aan dat de gedupeerden nu heel voorzichtig zijn met het kopen van spullen dus die zullen vast graag hun spullen zelf ophalen en niet via een omweg.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:44

Shauni is zelf gewoon 'volwassen' dus ze zou het alleen moeten kunnen. Dat zij diegene waar ze bij in huis zit nu laat opdraven, okee. Maar pakketten kunnen makkelijk binnen 1 dag op de bus! En er werd al gesproken over aangifte, dus als ik hen was had ik haast gemaakt.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:45

Jorienn schreef:

En waarom niet? Als er 16 gedupeerden zijn? Ik neem aan dat de gedupeerden nu heel voorzichtig zijn met het kopen van spullen dus die zullen vast graag hun spullen zelf ophalen en niet via een omweg.[/quote]

Waarom niet? Nou denk je even in hoe jij je zou voelen als er 16 man aan je deur zou staan terwijl je nog geen week de tijd gehad heb het te regelen...