Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mar10tje schreef:Ik wil iedereen bedanken die zich op zijn of haar manier heeft ingezet voor amsterdam_30, onze SuperGirl.
Alle kaartjes, kadootjes,bezoekjes,pb's, posts, alle liefde en knuffels die haar kant op zijn gegaan....
En ook nu wil ik jullie bedanken, wat wij met elkaar hebben gedeeld, en hoe we er voor elkaar zijn:
SuperGirlSweetPeople!!
Uieteraard hoort er hier en daar een extra veer of hele kip, maar dat zit nou eenmaal niet zo lekker
avaluna schreef:mar10tje schreef:Ik wil iedereen bedanken die zich op zijn of haar manier heeft ingezet voor amsterdam_30, onze SuperGirl.
Alle kaartjes, kadootjes,bezoekjes,pb's, posts, alle liefde en knuffels die haar kant op zijn gegaan....
En ook nu wil ik jullie bedanken, wat wij met elkaar hebben gedeeld, en hoe we er voor elkaar zijn:
SuperGirlSweetPeople!!
Uieteraard hoort er hier en daar een extra veer of hele kip, maar dat zit nou eenmaal niet zo lekker
*arme Q m.n. kan volgens mij al maanden niet meer fatsoenlijk zitten, heel verdiende veren, maar toch wel sneu
*
Telpeva schreef:Ilona schreef:Ik bedank mijn zusje, xNadine voor het na lezen wat ik allemaal op bokt zet..
![]()
Sorry, leedvermaak
Ellen_1990 schreef:ik wil MightyJoe bedanken voor het zadel wat ik van haar heb kunnen kopen, en perfect past op mijn pony!
Ook wil ik alle meiden uit '' Onder 't genot van 'n koekje en thee: de Groningers #2' bedanken voor de leuke en gezellige, maar ook serieuze praatjes die we hebben!
en ik wil Ludique96 bedanken omdat ze mijn liefste Slagroommeisje is
lonniejj schreef:Ik wil graag alle meiden uit het topic 'we delen het lief en leed wat zorgenkind heet' bedanken. Voor alle steun die ze me hebben gegeven en nog steeds geven met het leed en het verlies van mijn dierbare Romy..
En in het bijzonder, bokker Blensink. Omdat ze altijd voor me klaar staat, ongeacht hoe rot het ook met me gaat. Ze biedt een geweldig luisterend oor en heeft een speciaal plekje in m'n hart gekregen.
Ben zo blij dat ik ze heb ontmoet!
Meiden, bedankt!!