Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Geryon schreef:Met blokkeren bedoelde ik foeien. Dan zie je de berichten van de gebruiker ook niet meer in topics. Ik dacht dat je ook geen pb's meer ervan kreeg, of dat die niet zichtbaar waren. Maar dat is dus wel zo?
LBLGypsyCobs schreef:Hoe gaat dat er dan in de praktijk uit zien, de PB komt gewoon niet bij de ontvanger aan?
Of krijgt de verzender ook een melding dat de PB niet verstuurd kan worden omdat de ontvanger die niet wil ontvangen?
Daarmee weet de verzender ook gelijk dat hij of zij door de ontvanger geblockt is.
Mear schreef:Toch zou er ook iets nadeligs aan zitten. Als iemand een ander misschien eh 'oplicht' of iets in die trant, dan zou de 'oplichter' diegene die ze heeft 'opgelicht' kunnen blokken en zou de 'gedupeerde' ook geen PB meer naar haar kunnen sturen.
Of je krijgt zoiets van: Nee hoor dat heb ik noooooooooooooooooit gehad! Terwijl diegene die het stuurde dus geblokt is. Dat valt dus ook niet te controleren dan?
trysteffy schreef:Ik heb het niet hellemaal gelezen ik weet ook niet of dit al gezegt is maar maak een pitsqreen (hoe je het schrijft) dan kan je de mod beter inliggen en ziet ze ook waar het over gaat
nynke55 schreef:Dat is ook weer zo, maar als je een transactie aangaat, heb je toch meer gegevens van die persoon? Ik zou bv altijd een e-mail adres vragen.