Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mjetterd schreef:Wat zo jammer is in dit topic, is dat gebruikers serieus een punt willen aanhalen en ook serieus genomen willen worden.
Maar daarbij wel constant offtopic gaan en dus afwijken van de discussie.
Volgens mij heb ik al een reactie van een mod gezien met de vraag of het ontopic kan blijvem zodat er niet constant gefiltert hoeft te worden.
Roos_M schreef:Jemig, jullie groepje is werkelijk hilarisch. Dat terzijde.![]()
Na zo even meegelezen te hebben vroeg ik mij wat af. Op bokt worden SAs goedgekeurd en vervolgens komt er een heel schrijnend verhaal over een meisje dat verkracht is (door haar vader of broer) en abortus moet plegen. Vervolgens moet ze het huis uit vluchten en dergelijke. Sorry hoor, maar ik vind dat dit soort informatie ook niet op een forum thuis hoort maar bij de politie ofzo? Ook 12 jarige lezen dat, dus de jeugdjournaal doelgroep. Dat vind ik pas erg.
Ik begrijp dat sekshandelingen niet op het forum thuis horen, maar er is ook en 'betrapt topic' geweest. Mag dat dan wel?
Misschien moet er gewoon een 18+ gedeelte op het forum komen? Dan hoeven we iig niet te verkassen naar sekwoordenboek forum!
MelanieB schreef:Dan zal je wel weer een nutteloze reden krijgen als 'Lezen jongere kids mee'.
Tsja, die zijn tegenwoordig al zwanger op hun 11e, dus dat is een onzin reden
MelanieB schreef:Dan zal je wel weer een nutteloze reden krijgen als 'Lezen jongere kids mee'.
mika11 schreef:MelanieB schreef:Dan zal je wel weer een nutteloze reden krijgen als 'Lezen jongere kids mee'.
Echt normaal kan ik dat niet vinden.
Als er mensen het wel normaal vinden dat een kind zwanger is met 11 jaar.
En alleen maar schouder ophalen, niet interessant, niks mee te maken.
Dan vind ik het juist terecht dat er wel wordt gemod.
mika11 schreef:Melany, nee dat zeg jij ook niet, hoor.
Dat was in het algemeen bedoeld.
Maar ik vind dat er genoeg andere forums buiten bokt zijn die wel echt 18+ zijn.
Waarom dan op een paardenforum met veel jonge kinderen zulke onderwerpen?
En helemaal als het in het loop van het topic steeds 'grappiger en schunniger' wordt.![]()
Maar goed, dat geldt dus ook voor veel topics met SA's die dus wel te lezen zijn.
Dat snap ik dan inderdaad ook niet.
Jilletje schreef:Ach, uiteindelijk is het toch zo dat we juist de dingen die niet mogen juist wel doen omdat dat alleen maar leuker is.
Dus mischien moet het beleid gewoon een klein stapje terug doen dan lost het zichzelf wel op
Citaat:riagr schreef:
Beste Fiebie; ik geloof niet dat jij helemaal snapt dat bokt kan bestaan dankzij mods die als vrijwilliger behoorlijk wat tijd investeren. Dus íets meer respect zou wat mij betreft echt op zijn plaats zijn.
Ben het gezeur over mods de laatste tijd zo ongelofelijk zát.
Modden is mensenwerk, en daar zal zo nu en dan best iets fout gaan... maar ooehhh... dat gezeúr en ook in dit topic het respectloze naar Chocobroodje en Sansje ( die hier gewoon heel transparant de overwegingen weergeven, wat ik erg waardeer) dat ben ik zo ongelofelijk zát. Kan daar zo boos over worden..
En eerlijk??
Poep en piestopics hoeven wat mij betreft in deze vorm niet op bokt... doe dat vooral onderling App-end. ( serieuze vraag is prima, maar de kinderachtige gein die er volgt: hup naar de HK, of liever nog helemaal niet op bokt...)
Reactie Ojajoh:
ik zeg wat mij betreft geslaagd! Je past er zo tussen, hup,sollicteren met die handel