Reclamebalk op 'Eigen berichten' pagina.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Reclame balk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:02

Die reclamebalk heb ik volgens mij ook een tijdje gehad een maandje terug of zo? Weet het niet precies meer. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het mij weinig interesseert omdat ik toch niet zo heel erg veel op Bokt.nl post.

Op een ander forum post ik wel heel veel en lees ik ook erg veel, op dat forum heb ik een abonnement, waardoor ik voor 1,80 per maand (dacht ik) reclames uit kan schakelen en ik krijg er ook nog eens een extra subforum bij die geheel af is gesloten voor Google en ook nog eens extra ruimte in mijn PB-box :).

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:19

Hij staat hier nog steedso de 9e plek van eigen berichten, daar staat ie mij best. Het is toch niet in mijn werkveld. Normaal zijn alleen de eerste 8 berichten voor mij interessant. Dus ik zie hem alleen als ik bewust naar beneden scroll. :+ ideaal voor mij dus :D .

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:20

Nog steeds onder de 4e. Stom ding...

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:37

Het bereikt in alle geval niet het beoogde effect. Ik doe nl. hetzelfde als :
Neej schreef:
...Dat is het 'nadeel' van standaard reclamebanners, dat wordt gewoon een blinde vlek op m'n scherm. Ik zíe 'm gewoon echt niet meer bewust en ik heb er ook nog niet perongeluk op geklikt. Maar het blijft bij mij tot nog toe beperkt tot 3 regels tekst advertentie...')

Ik heb dan ook geen flauw idee welke advertenties erin staan. Bovendien heeft het bij mij een omgekeerd effect. Uit pure baldadigheid wil ik dan nèt nièt van zulke bedrijven kopen, als ze zich zo nadrukkelijk "opdringen" en mijn privéstukje Bokt (Eigen berichten) komen vervuilen.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:42

Die bedrijven hebben er niet eens erg in dat het op bokt staat :P

Hun betalen aan Google om gevonden te worden, en Google betaald bokt om het te vertonen..
Ondertussen verzamelt Google alle informatie over jou, en ze kunnen perfect hun reclame aanpassen aan de gebruiker.

Ik vind het leuk om reclame te kijken, dus mij hindert deze reclame balk niet.
Al zou ik het wel waarderen als hij van plaats 4 naar plaats 9 gaat :j

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:42

Ik ook, ik word hem erg zat :j

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:44

Ah Sjoerd, dat verklaart veel. Ik zocht gisteren tussen de lingerie op Zalando en ra ra, wat krijg ik nu in de banner onderaan ... :P

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:48

Juist, en nu is in dit topic al een aantal keer het woord lingerie gevallen,
Dus Google denkt dat we hier interesse hebben in lingerie, en we krijgen daar reclame van :P

Overigens heb ik gewoon een reclame over voedingsupplementen voor paarden, en dat soort site's bezoek ik regelmatig :j

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:19

Ik heb ook een lingerie reclame ding onder me 4e onderwerp.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:36

Agossie schreef:
Bart, het is inmiddels donderdag en het ellendige ding staat nog steeds tussen mijn eigen berichten, terwijl ons gemeld was dat het hooguit tot woensdag zou zijn.
Ik zou het zeer op prijs stellen als hij zo spoedig mogelijk verwijderd wordt. Dank.

Zo, even gequote en letters groter en vet gemaakt.

Ben het hier nl. hélemaal mee eens!!!!

Bart, waar blijf je???????

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:46

*Schudt Bart wakker*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:54

JoyCiej007 schreef:

Ja, hij heeft vast niks beters te doen. Houd je gemak, zeg.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:57

_San87_ schreef:
JoyCiej007 schreef:

Zeg, vind je dat nou nodig om zo'n toon aan te slaan? :roll:

Bovenstaande post van mij is half voor de gein, half serieus bedoeld.
Denk dat Bart prima zelf z'n mannetje kan staan hoor, heeft hij jou vast niet voor nodig.

Daarbij blijf ik er bij dat ik het gewoon weg belachelijk vind, die reclamebalk op die plaats.
Zo'n beetje alles wordt tegenwoordig met de gebruikers van Bokt gecommuniceerd en overlegd, meningen en ideeen worden gevraagd.
Dan vind ik nog raarder dat er ineens zomaar zulke reclamebalken op zulke irritante en rare plekken worden geplaatst.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 20:57

Als we niet zouden luisteren naar de gebruikers dan was het geen test en dan zou je me ook niet in dit topic zien :)

Uit het experiment komt een hoop interessante data. Ik heb aangegeven dat ze 'misschien woensdag al' weg zouden gaan. Dat is hem niet geworden dus :) Er zijn nog flinke veranderingen te zien in de prestatie van de verschillende opties, dat moet eerst stabiliseren voor we conclusies kunnen trekken. Verder gaat het weggaan primair over de 'na topic 4' positie.

Die positie lijkt het overigens bijna een factor 4 beter te doen dan dezelfde banner 4 topics lager. Overigens ga ik nog kijken wat ik tegen de blote vrouwen kan doen en ik ga ook nog wat testen met een banner boven de eigen berichten, daar is idd redelijk wat lege ruimte (die er op de meeste andere pagina's niet is).

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 20:59

Laat die blote vrouwen maar naar hier komen dan :j

Ik krijg alleen maar saaie tekst banners -O-

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 20:59

Ja goh, want als je hem meer bovenaan hebt staan, hoe meer kans er per ongeluk op geklikt word, dus natuurlijk doen die het beter. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:01

Misschien is het nog een optie om nu een andere 5% te nemen voor die advertenties.
En fijn dat u naar die vrouwen kijkt want ik klik altijd heel gauw weg als ik die zie :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:25

ElineS schreef:
Ja goh, want als je hem meer bovenaan hebt staan, hoe meer kans er per ongeluk op geklikt word, dus natuurlijk doen die het beter. :roll:

_/-\o_

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:40

JoyCiej007 schreef:
_San87_ schreef:

Zeg, vind je dat nou nodig om zo'n toon aan te slaan? :roll:

Bovenstaande post van mij is half voor de gein, half serieus bedoeld.
Denk dat Bart prima zelf z'n mannetje kan staan hoor, heeft hij jou vast niet voor nodig.

Daarbij blijf ik er bij dat ik het gewoon weg belachelijk vind, die reclamebalk op die plaats.
Zo'n beetje alles wordt tegenwoordig met de gebruikers van Bokt gecommuniceerd en overlegd, meningen en ideeen worden gevraagd.
Dan vind ik nog raarder dat er ineens zomaar zulke reclamebalken op zulke irritante en rare plekken worden geplaatst.

Kijk eerst even naar je eigen toon :). Je kan Bart ook gewoon vriendelijk vragen waarom de reclame er nog staat, daar zijn echt geen vier uitroeptekens en zeven vraagtekens voor nodig :).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:42

BartVB schreef:
Als we niet zouden luisteren naar de gebruikers dan was het geen test en dan zou je me ook niet in dit topic zien :)

Uit het experiment komt een hoop interessante data. Ik heb aangegeven dat ze 'misschien woensdag al' weg zouden gaan. Dat is hem niet geworden dus :) Er zijn nog flinke veranderingen te zien in de prestatie van de verschillende opties, dat moet eerst stabiliseren voor we conclusies kunnen trekken. Verder gaat het weggaan primair over de 'na topic 4' positie.

Die positie lijkt het overigens bijna een factor 4 beter te doen dan dezelfde banner 4 topics lager. Overigens ga ik nog kijken wat ik tegen de blote vrouwen kan doen en ik ga ook nog wat testen met een banner boven de eigen berichten, daar is idd redelijk wat lege ruimte (die er op de meeste andere pagina's niet is).

Ik denk alleen wel dat je er rekening mee moet houden dat veel bokkers, mocht je de reclame tussen de eigen berichten willen zetten, add blockers gaan gebruiken :). Dus dan zet reclame op die positie nog geen zoden aan de dijk, lijkt me?

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:43

ik heb hem ook, vind hem behoorlijk irritant, maar ik heb er niet heel veel last van. bokt moet toch aan hun geld komen...

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:46

Oh ik wil best wel een klein bedrag per kwartaal of per jaar betalen zodat ik een reclame/bannervrij bokt heb hoor. Maar die mogelijkheid wordt nog niet geboden.........

Of nog beter; iedere bokker vragen om 1 euro te doneren. Moet je eens kijken hoe snel je geld binnen krijgt!

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:49

nou ik denk dat de bokker onder de 14/16 jaar dat niet zo snel zullen doen hoor.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:51

Klopt, maar dan blijft het een soort van vrijwillige donatie. en denk dat dat nog best een mooi bedrag kan opleveren, ook zonder de jongere bokkers. en mensen die zich er niet aan storen en niet willen betalen, zo'n klein bedrag, die betalen dan maar niet.

en/of dus de mogelijkheid om ieder lid de kans te geven om een klein bedrag te betalen zodat zij geen reclame/banners etc. krijgen.
Het is overigens niet alleen de plek v/d reclame die mij irriteert, maar ook het bewegende er aan.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:57

Oh, net vergeten:
@Caira; een banner die rechts van je eigen berichten staat komt niet van Bokt.nl af. Waarschijnlijk heb je een stuk malware op je computer staan.

Verder is hunkemoller.nl geblokkeerd in de advertenties. Of komen de blote vrouwen ergens anders vandaan?