Op topics met een slotje voor overleg dat niet verdwijnt kun je overigens gewoon een TEM zetten of de betreffende mod PB-en. Dat is namelijk niet het beleid, integendeel.
NathalietjeB schreef:en hier ben ik t dus echt ontzettend mee eens ... zelfs voor het tegenspreken van een mod kan je een ow krijgen zelfs als er geen dreigementen of wat dan ook in gezegd is heel kinderachtig
Voor het uiten van een andere mening dan een mod kun je geen OW krijgen. Gewoon niet. TENZIJ je je daarin ontzettend misdraagt. Maar dan heeft het te maken met hoe je je misdraagt en niet met het tegenspreken van een mod.
Leorah schreef:dan komt er: definitief slot na overleg.... te staan toch?
Vaak wel, vaak ook gaat het weer open.
Ojajoh schreef:Ik denk dat ik nu wel begrijp wat er met 'lopen hakken' bedoeld wordt..
waarom? omdat de feiten in een niet fluwelen verpakking,maar in een sarcastische grap op tafel worden gegooid?
het is anders wel hoe het gaat[/quote]
Niets hoeft verpakt in een fluwelen verpakking. Maar in rot fruit is ook niet nodig. Daar zit dan weer een grijs gebied tussen, en nare van dat grijze gebied is dat het uit belachelijk veel variaties kan bestaan.
tringtring_ schreef:Weer een nieuwe?
ben benieuwd hoelang deze open blijft
Ik vind t soms wel een beetje jammer hoe mods reageren

, maar aan de andere kant, er word ook wel weer te veel gezeurd door sommige bokkers..
Hoe lang? Zo lang als mogelijk en haalbaar...
En echt; ik doe m'n best overal op te reageren.
saskiakefie schreef:Ja dat is netjes, maar dat kunnen ze vergeten zijn, maar dat betekend natuurlijk niet dat er geen overleg is geweest, vind ik wat kort door de bocht.

Nayomie schreef:IMO is er dan geen overleg geweest. Iig niet te weten voor de bokkers.
Klopt. Maar als er staat overleg dan wordt dat overleg ook gevoerd.
VivaLaVida schreef:Als iedereen het er mee eens dat er minder streng gemoddereerd moet worden.. Dan is het toch duidelijk? Of zou een poll hier in misschien handig zijn?
Opties waarvan jij/jullie denken "dat zou het modden beter maken" zijn altijd welkom.
Maar om inkoppertjes meteen terug te koppen: transparantie komt er niet, de banlijst komt ook niet terug, het bespreken van anderen ook al niet en anarchie is ook niet de bedoeling.
quera schreef:Tuurlijk is dat waar.100 mensen 100 meningen.
Maar mis vaak het antwoord van de mod hier in. Vaak staat er: na overleg is er besloten hier niks aan te veranderen. Want de argumenten waren niet goed genoeg. Terwijl er soms(niet altijd) best goede argumenten tussen staan.
En ik vind t vaak zo kinderachtig gaan. In het dagelijks leven mag ik ook m'n mening geven maar hier op bokt moet het precies in het hokje vallen zo niet dan krijg je een pb. En dat vind ik jammer en daar stoor ik me ook aan.
Op bokt moet het inderdaad binnen bepaalde hokjes vallen...
Sowieso de wettelijke kaders, maar ook die van respectvol discussieren. Bijvoorbeeld. En dat is waar het vaak fout gaat. (ter verduidelijking: heb het nu over het bokt-kader. Niet over quera).
Ojajoh schreef:Dat klopt, er gebeurd idd meer achter de schermen, en dat is geen zoete koek te noemen...
Maar dan komen we terug op het doofpot verhaal en de slapende honden
Klopt. HE-voorbereidingen (inmiddels nabesprekingen) , het traject van de reacties van mensen die moderator willen worden, gesprekken over grijze gebieden om zoveel mogelijk op één lijn te zijn, onder andere. Maar spannender dan dat niet hoor 
Joolien schreef:Maar als ik nou opmerk dat er met 2 maten wordt gemeten? En dat niet 1 keer gebeurd? En dat ik niet mag zeggen wanneer omdat ik hier niemand mag bespreken, maar iets wat recent nog is gebeurd? Echter is het geen ervaring uit eerste hand dus ik mag er blijkbaar niks over zeggen...
Op het moment dat je vindt dat er een moderator niet eerlijk bezig is is het altijd goed om die mod een PB te sturen. Heb je daar geen trek in of geen vertrouwen in: PB dan de hoofdmod van diegene, of een willekeurige hoofdmod. In de wiki staat wie dat zijn: Leo, Mars, Oscar, Ods, Neonlight, Nicole288 en Chica.
Het openbaar bespreken is echt zinloos.