LA Woman is een goed (en bekend) nummer van The Doors, ik wilde deze naam zelfs als wedstrijdnaam gebruiken voor mijn merrie. Ook heb ik het idee om 'iets' van The Doors als naam te verwerken in de naam van het veulentje van mijn merrie.
Danielle is mijn naam Jody was mijn pony ooit... dus zodoende
Ayla
Geplaatst: 18-06-12 11:15
Ik heet Ayla en werd vroeger veel Aylie genoemd door vriendinnen, nu ook nog weleens maar wel minder haha. Die x kwam ervoor omdat ik dat eigenlijk voor alles zette toendertijd..
ik heb heel orgineel de naam van m'n paard genomen
Blacky
Geplaatst: 18-06-12 12:09
Eerst heette ik op bokt Shetpukkie, omdat ik een shetlander wou die ik dan Pukkie zou noemen. Daarna heette ik xMonsterr, maar op de een of andere manier vond ik dat geen leuke naam meer .. En nu heet ik op bokt dus Blacky, en hoe origineel het ook is dat is de naam van mijn pony.
Yunaa; omdat ik het eigenlijk wel wel een mooie / aparte naam vind (helaas moest de tweede 'a' er op het laatst ook bij omdat Yuna al bezet was) Heette eerst '' LoveHorses12 '' maar wilde nu wat ''volwasseners''.
Vroeger in de jeugdsoos deed ik wel eens een avond plaatjes draaien.. En een vriend van me had mijn "dj" naam verzonnen.. LadyLoe.. Mijn eigen naam is Malou.. Maar vaak ook Loe.. Dus Lady loe..
Jilletje
Geplaatst: 18-06-12 12:34
Mri schreef:
Jilletje schreef:
Ik heet jill dus dan is jilletje snel bedacht
heet jij Jill Dat had je wel is eerder mogen vertellen
Mijn boktnaam is Lor1_1984. Lor1 omdat je mijn voornaam zo uitspreekt, maar iedereen z'n nek lijkt te breken over de schrijfwijze. 1984 is m'n geboortejaar en de _ is omdat ik Lor11984 zo onoverzichtelijk vond.
Ginger, zo heet mijn verzorgpaard. En 18 omdat ik 18 was toen ik me hier aanmelde. Wil hem alleen een keer gaan veranderen, want ben inmiddels alweer 26.
'Vroeger' heette ik amina22 denk ik? maar ik vond mijn echte naam niet zo leuk/mooi, dus heb ik het veranderd in Damned, om dat ik dat wel grappig vind , en The Damned was ook een punkband
Ik heet Nynke, en mijn moeder maakte daar vroeger altijd op de één of andere manier Pniekepnak van, als koosnaampje. Vond het wel grappig klinken, dus zodoende.