Jeetje wat een prachtig weer vandaag. Ik besloot op stap te gaan met mijn paard en mijn pony. Normaal gesproken zijn we meer bezig met de sport, maar vandaag hadden we geen wedstrijd en konden we dus lekker naar buiten. We waren net op pad toen Tinka een vreugde bok gaf. Ze was dan ook lekker voorwaarts. Onderweg zagen we wat mandarijntjes en een paar lavendelplanten. Thuis heb ik haar wat muesli biks en paardenbrokken gegeven.
Normaal gesproken doe ik aan dressuur en springen. Ik doe niks aan grondwerk en western, longeren doe ik om de dag. Pas geleden had ik wat problemen met het zadel, ik heb de zadelmaker langs laten komen en nu gaat het stukken beter.
Vanaf nu kunnen we verder stappen zetten iun de aanleuning, een actieve voorhand en achterhand, wijken, het oefenen van de piaffe, passage en piroutte. Daar heb ik zin in! Voor het springen heb ik direct wat cavaletti aangeschaft. Ook heb ik voor Tinka nieuwe kogelbeschermers en peesbeschermers en springschoenen. Voor mijzelf een goede cap want Tinka bokt wel eens.
De meeste van mijn informatie haal ik op www.bokt.nl Daar heb je verschillende mods, mids, beheer mensen, nieuwsredactieleden en wiki mensen. Voor als je het wil weten, als je een groene naam ziet, dan heb je te maken met een moderator. Dan moet je heel hard wegrennen.
Andere belangrijke zaken op bokt:
http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdpagina
[MA] beware of the penny ........
[HK] beware of the penny deel 2
[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk
en natuurlijk [FZ] Nog 1 maand tot 1 april..
en voor vragen kun je altijd terecht bij memberlist.php?mode=viewprofile&u=2
Denk dat ik weer een nieuw verhaal ga verzinnen