Mijn paard bokt bij mijn pony omdat mijn pony rood is en een mandarijn eet met pasen en mijn paard moet aan de lavendel omdat die mandarijnen op zijn en hij grondwerk moet doen met een groen paard dat van vrijheidsdressuur houd.
Mri
Geplaatst: 01-04-12 11:15
@ lies: het noemen van hetzelfde woord meerdere keren in een enkele postheet geen effect. Dt woord telt slechts één keer mee
CoonArt
Geplaatst: 01-04-12 11:17
Mri schreef:
@ lies: het noemen van hetzelfde woord meerdere keren in een enkele postheet geen effect. Dt woord telt slechts één keer mee
Bij mij werkte het wel!
Winged
Geplaatst: 01-04-12 11:18
Maar even een poging wagen dan omdat ik er niks van snap
Mijn paard stapt veel en met mijn pony doe ik dressuur en springen. Aan western rijden doe ik niet en tijdens het longeren maakt mijn paard er vaak een piaffe en passage kunstje van. Tijdens het grondwerk draait hij snel een pirouette, geen natuurtalent dus. We gaan daarom ook maar niet op wedstrijden. Verder zit ik wel op bokt, daar heb je mods, een nieuwsredactie, beheer, wiki, mids. Als oud moderator probeer ik nu de 1 april grap te ontdekken.
waarom is pony maar 1 punt en moderator 30 waar paard en pony er wee 5 zijn, net als dressuur springen western longeren en grondwerk. Waarom zijn wiki mids beheer nieuwredactie bokt en mods dan zoveel terwijl wedstrijd pirouette passage en piaffe er weer minder hebben?
Laatst bijgewerkt door BiBiQ op 01-04-12 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Appelmoes_11
Geplaatst: 01-04-12 11:23
Zadelmaker is gevonden! Lijst is nu:
Paard = +5 Pony = +5 Dressuur = +5 Springen = +5 Western = +5 Longeren = +5 Grondwerk = +5 Piaffe = +10 Passage = +10 Pirouette = +20 Wedstrijd = +20 Mods = +30 Bokt = +30 Moderator = +30 Nieuwsredactie = +30 Beheer = +30 Wiki = +30 Mids = +30 Zadelmaker = +10 De link naar het "Beware of the penny topic" = +30 ([MA] beware of the penny ........) De link naar het "Beware of the penny topic -deel 2" = +30 ([HK] beware of the penny deel 2)
Och en dan ga ik met mijn paard en pony even naar de zadelmaker Paard Pony Dressuur Springen Zadelmaker Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel
Laatst bijgewerkt door Winged op 01-04-12 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt
poedersuiker en een banketstaaf bij een lavendel etende zadelmaker die van mandarijn met gras houd
En het beheer houd dus van appelmoes
Dit leverde veel punten op
Laatst bijgewerkt door Liesbeth1994 op 01-04-12 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Momo2
Geplaatst: 01-04-12 11:26
Ik heb geen eigen paard / pony helaaas, maar wel een bijrijdpaardje, hij kan dressuur en springen kan die niet.. En western kan die heeel stiekem ook, toen ik daar achter kwam heeft dat me een gekneusde arm opgeleverd Soms longeren ik hem ook wel, en grondwerk doen we niet aan, een piaffe en passage kan die niet, en we doen ook niet echt mee aan wedstrijden
het valt me wel een beetje tegen dat de Mods Moderator het Beheer en de Nieuwsredactie alleen dit maar hebben verzonnen, had toch meer, had toch meer verwacht van bokt
Appelmoes_11
Geplaatst: 01-04-12 11:27
Enneh, het heeft geen nut om in één post achtendertighonderd keer hetzelfde woord te posten. Dat soort posts zijn heel irritant en je krijgt maar één keer per post PQ voor hetzelfde woord.
Maar goed, ik ga zo naar stal om de pirouette, piaffe, passage en de zijgangen te oefenen, en dan gaan we ook achterwaarts in stap, draf en galop. Verder bokt ze wel eens, dus ik moet mijn zadelmaker eens vragen, of mijn zadel wel goed ligt. Daarna zet ik haar in de wei of ik ga grondwerk doen of longeren. Western en springen ga ik ook nog allemaal doen! Maar niet vandaag haha.
Ik moet nog steeds lachen als mensen me vragen wanneer mijn pony in een paard gaat veranderen
Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker Appelmoes, ga jij je pony wassen met lavendel shampoo en mandarijntjes voeren inplaats van snoepjes?
Appelmoes_11
Geplaatst: 01-04-12 11:28
lies1994 schreef:
poedersuiker en een banketstaaf bij een lavendel etende zadelmaker die van mandarijn met gras houd
En het beheer houd dus van appelmoes
Dit leverde veel punten op
Moderators aanbidden mij! Ohja, we hebben trouwens ook weer sinterklaassmileys
Paard Pony Dressuur Springen Zadelmaker Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel Zullen die sinterklaassmilies ook punten opleveren?
abbycootje
Geplaatst: 01-04-12 11:30
hoezo zijn er nu alweer kerst en sinterklaarsmileys dan? hebben de moderators en de nieuwsredactie dat besloten? Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt Moderator Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel