Skygirl schreef:Dames dames! Doe eens rustig! Het is hier geen PP!
Precieus hier mag je niks uitvechten daar wel,dus dat achterbakse gedoem met pb's heb je daar stukken minder.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Dat wist ik niet Lovely, maar goed... dat is een beetje forum-eigen geloof ik
Lovely schreef:Sekte? In wat? Geloof in de Kiwiko?? (wie nooit Freek de Jonge goed heeft gevolgd, snapt deze opmerking niet, niks om je zorgen over te maken)
Er wordt hier steeds beweerd dat alles daar zo open en bloot gaat, maar er is daar ook een donker hoekje waar je toegelaten moet worden en er verdwijnen ook topics of posts. Soms doordat gebruikers aan hun stutten trekken en soms omdat het beheer dat beter vindt.
liesjecryos schreef:Lovely schreef:Sekte? In wat? Geloof in de Kiwiko?? (wie nooit Freek de Jonge goed heeft gevolgd, snapt deze opmerking niet, niks om je zorgen over te maken)
Er wordt hier steeds beweerd dat alles daar zo open en bloot gaat, maar er is daar ook een donker hoekje waar je toegelaten moet worden en er verdwijnen ook topics of posts. Soms doordat gebruikers aan hun stutten trekken en soms omdat het beheer dat beter vindt.
Topic en pots verdwijnen als de gebruiker zijn berichten gewist wilt hebben![]()
Dat wordt zelfs herhaardelijkk gezged op het forum![]()
iets wat onmogelijk is hier op bokt.
Ik vind wel dat je eerst moet weten waar je over praat voordat je het van de daken gaat roepen![]()
Lovely schreef:liesjecryos schreef:
Topic en pots verdwijnen als de gebruiker zijn berichten gewist wilt hebben![]()
Dat wordt zelfs herhaardelijkk gezged op het forum![]()
iets wat onmogelijk is hier op bokt.
Ik vind wel dat je eerst moet weten waar je over praat voordat je het van de daken gaat roepen![]()
Oh, en misschien moet jij mijn posts wat beter lezen voordat je je er een mening over geeft.
(in jouw taal is dat: kijk even uit je doppen voor je je scheur opentrekt)