Roddels over bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:03

Skygirl schreef:
Dames dames! Doe eens rustig! Het is hier geen PP! :D

Precieus hier mag je niks uitvechten daar wel,dus dat achterbakse gedoem met pb's heb je daar stukken minder.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:07

Ajoh, lekker laten gaan :)
Je doet nu precies hetzelfde. Je had je daar ook kunnen aanmelden en ernaar kunnen vragen :)

Mossel

Re: Roddels over bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:09

News flash, ze heeft zich daar aangemeld ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:22

Idd,kunnen sommige (achterbakse pbers) hier een voorbeeld aan nemen.....

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:31

Índd, alhoewel het dan nog niet veel zal veranderen :)

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:06

Overigens wel humor dat bokt er zoooooo lang erover gedaan heeft om erachter te komen dat PP er was :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:07

Dacht je? Volgens mij is dit al het zoveelste topic over PP of het is iig genoeg genoemd in andere topics (geit is vaak voorbij gekomen hoor :) )

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:07

Fiffill schreef:
Dacht je? Volgens mij is dit al het zoveelste topic over PP (geit is vaak voorbij gekomen hoor :) )

Dan heb ik dat zeker gemist :') _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:08

Ja zie mijn edit, ik heb het iig vaker genoemd zien worden... dacht dat er ook wel topics over waren geweest maar sowieso in andere topics zelf :))

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:10

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:20

Nee hoor, er zijn al meerdere topics langsgekomen over PP het afgelopen jaar :)

En even voor de duidelijkheid: Ik heb zowel hier als op PP dezelfde inlognaam.

Jesito, zou je even mijn berichten daar willen lezen en daarna aangeven op welk moment is "geturned" ben in die sekte? Want naar mijn weten ben ik gewoon zoals ik altijd ben geweest en loop ik met niemand mee en heb ik nooit een negatief woord gezegd over wie dan ook. Ik ben er zelfs tegenin gegaan op het moment dat ik het met een aantal andere, toonaangevende mensen daar niet eens was. En met mij heeeeeeel veel anderen!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 21:26

Ik ga nu iets wijs zeggen. :')
Standplaatsgebondenheid

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 21:26

Het sekte-ding wat ik zei was misschien niet zo netjes en iets overtrokken, maar ik heb daar toch echt vreselijke dingen gelezen en wat ik hier zo begrijp is dat nog steeds niet veranderd.
Maar goed, wat jullie willen, ik hou me daar niet mee bezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:52

Sekte? In wat? Geloof in de Kiwiko?? (wie nooit Freek de Jonge goed heeft gevolgd, snapt deze opmerking niet, niks om je zorgen over te maken)

Er wordt hier steeds beweerd dat alles daar zo open en bloot gaat, maar er is daar ook een donker hoekje waar je toegelaten moet worden en er verdwijnen ook topics of posts. Soms doordat gebruikers aan hun stutten trekken en soms omdat het beheer dat beter vindt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 22:55

Dat wist ik niet Lovely, maar goed... dat is een beetje forum-eigen geloof ik :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:15

Fiffill schreef:
Dat wist ik niet Lovely, maar goed... dat is een beetje forum-eigen geloof ik :=

Er moesten vertrouwelijke dingen en bladiebladiebla en omdat niet iedereen overal met z'n billen over bloot wil, moest er een besloten deel komen. Zo gaat dat. Vooral wanneer men vergeet dat het over internet gaat.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:22

Dat is niet heel anders dan een Schaduwaccount lovely. Hier op Bokt kun je een ander account aanvragen om anoniem je verhaal te doen, op PP is daar een besloten deel voor, waar inderdaad niet iedereen toegang tot heeft, zodat niet jan en alleman (meelezers/gasten) het topic kunnen lezen. In een dergelijk besloten deel word niet geroddeld over Bokt, maar gaat het over het persoonlijke leven van een PP gebruiker, waar dus alleen PP gebruikers bij kunnen. Niets donkers en verboden aan. Gewoon privé, want het persoonlijke leven van iemand hoeft niet met iedereen gedeeld te worden als die persoon dat niet wilt.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:31

Kom mijn naam ook tegen (ging even zoeken na aanleiding van dit topic) word ook redelijk door het slijk gehaald
en dit zal wel niet het enige forum zijn

Joh ts wat maakt het uit....
Je doet er niets aan maak je niet druk zet je er over heen ;)
Laatst bijgewerkt door rommulus op 26-03-12 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:34

ElineS, het is en blijft ontiegelijk DOM om te denken dat er op internet iets vertrouwelijk besproken kan worden of dat je schaduwaccount niet ontdekt wordt. In de begintijd van bokt heb ik er zelf een experiment mee gedaan en binnen een mum van tijd had ik een pb van (dus best wel bemoeizieke) moderator in mijn inbox die het niet kon laten om mijn IP te checken. Dat was een leerzaam moment en bovendien leuk dat men zich zo makkelijk uit laat lokken :). Niets is wat het lijkt, neem dat maar van mij aan.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:42

Lovely schreef:
Sekte? In wat? Geloof in de Kiwiko?? (wie nooit Freek de Jonge goed heeft gevolgd, snapt deze opmerking niet, niks om je zorgen over te maken)

Er wordt hier steeds beweerd dat alles daar zo open en bloot gaat, maar er is daar ook een donker hoekje waar je toegelaten moet worden en er verdwijnen ook topics of posts. Soms doordat gebruikers aan hun stutten trekken en soms omdat het beheer dat beter vindt.

Topic en pots verdwijnen als de gebruiker zijn berichten gewist wilt hebben ;)
Dat wordt zelfs herhaardelijkk gezged op het forum :+
iets wat onmogelijk is hier op bokt.
Ik vind wel dat je eerst moet weten waar je over praat voordat je het van de daken gaat roepen ;) :+

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:43

Dat gebeurt toch ook op PP? Over iets oordelen waar je het fijne niet van weet?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:45

liesjecryos schreef:
Lovely schreef:

Ik vind wel dat je eerst moet weten waar je over praat voordat je het van de daken gaat roepen ;) :+

Oh, en misschien moet jij mijn posts wat beter lezen voordat je je er een mening over geeft.
(in jouw taal is dat: kijk even uit je doppen voor je je scheur opentrekt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:46

Mossel schreef:
Dat gebeurt toch ook op PP? Over iets oordelen waar je het fijne niet van weet?!

En daar dan vervolgens theorieen bij verzinnen waardoor het minder zo lijkt.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:57

Lovely schreef:
liesjecryos schreef:

Oh, en misschien moet jij mijn posts wat beter lezen voordat je je er een mening over geeft.
(in jouw taal is dat: kijk even uit je doppen voor je je scheur opentrekt)

Blijkbaar in jou taal meid.
Jeetje wat is er ben je soms over de tong gegaan daar??
Tuut lekker aangebrand ben jij,snap niet een shoe het daar werkt maar wel de grootste waffel erover :+

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 23:58

Okeeeeeee... Gaat lekker jongens......?