Gister was het ook vreselijk traag en foutmeldingen op de laptop. Op m'n iPad is het nu af en toe ook vreselijk traag.... Dacht dat het aan internetverbinding lag, maar dat zal dan gelukkig wel niet
Ik heb gister bijna de ipad het raam uit gegooid omdat ik dacht dat die het begeven had, toen vriendlief vroeg of het niet gewoon aan bokt lag verklaarde ik hem voor gek Helaas (of eigenlijk gelukkig voor de ipad) ligt het dus toch aan bokt.. hopelijk werkt het snel weer! Ach liever nu, dan op een regenachtige zondag
daaaaaaaaaaaannnnnnnnnnggggggggg...................... waaaaaaaaat iiiiiisssssss hhhhiiiiiiijjjjjjj ttttttrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaggggggggggg............ (ik moet echt ruim 12 seconden wachten eer dattie de site laat zien!)
Goeie tip ja, little_birdie!
Jannepauli
Geplaatst: 23-03-12 10:49
Er gaat van alles mis..maar op zich is het bij mij niet rager dan normal. Wel heb iki er een uur over gedaan om in te loggen omdat ik door de server kennelijk uitgelogd was. Nieuw wachtwoord opvragen duurde even lang en eindelijk kwam ik door. Het beginscherm zag er vreemd uit - witte achtergrond. Pas toen ik forumzaken aanklikte werd het scherm weer bokt-blauw.