Maar daarna gaat ze als rook op de in menigte van losgeslagendoorgedraaidespacendezonderspatietypendebokkers op en zullen jullie van de nieuwsredactie haar voor goed kwijt zijn! mwahhaaaa
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-12 00:04
Ik mis jullie ook hoor Ach, tijdens de OS zal ik ervoor zorgen dat jullie blij zijn wanneer ik weer weg ben
horzlover
ik zag vandaag pas je naam in het zwart, en ben gaan zoeken op dit topic. Ik ben niet zo bekend, en waarschijnlijk heb je mijn naam nog nooit gelezen, maar toch wil ik even zeggen dat ik je stukjes altijd erg goed en boeiend vond. Heel veel succes bij de hoefslag!
Ook ik zie dit topic nu pas, maar goed om er nog een reactie aan toe te voegen: bedankt voor alles wat je gedaan hebt en heel, heel veel succes met je nieuwe job
Lilliputter
Geplaatst: 01-03-12 15:00
Heel veel succes en natuurlijk plezier met je nieuwe baan!
Bedankt voor jouw inzet en alle tijd/moeite die je in Bokt hebt gestoken vanuit de nieuwsredactie!
Als jullie nou ook braaf de website van de Hoefslag in de gaten houden, ben ik helemaal tevreden
Martie
Geplaatst: 01-03-12 22:24
Cayenne, wat Bokt betreft jammer! Ik zal je bijdragen echt missen en je hebt zo lang zo hard voor ons gewerkt! Maar inderdaad wat een aanbod, dat kan je niet laten lopen. Heel veel succes bij De Hoefslag en gelukkig horen we nog meer van je vanuit Londen!! (Zal nou de website van de Hoefslag ook maar eens gaan opzoeken.... )
Nayomie
Geplaatst: 01-03-12 22:25
Doe Ik Heb je al artikelen geschreven?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-12 22:26
Biggers schreef:
Doe Ik Heb je al artikelen geschreven?
Zo ongeveer 95% op de website is door mij geschreven en/of geplaatst en ik heb ook al in het blad zelf gestaan