Dat kan niemand controleren, nu kun je losgaan grapje
Iris82
Geplaatst: 08-02-12 21:01
SpecialBel schreef:
Kom maar op met die statjes
Dames, zoals Eline heeft gezegd zal dat niet eerder dan maart worden. Wel even het verzoek om niet te offtopic te gaan / te geiten en het toch te houden op welke statjes en dan vooral de numerieke.
Ik weet echt niet wat er allemaal meetbaar is, maar misschien een statje met mensen die de meeste karakters hebben gepost? (dus aantal letters tellen, niet de posts )
horzlover
Ik weet echt niet wat er allemaal meetbaar is, maar misschien een statje met mensen die de meeste karakters hebben gepost? (dus aantal letters tellen, niet de posts )
of eentje met de minste (ik had laatst om de een of andere bizarre reden/manier een leeg bericht
Fenrir
Geplaatst: 10-02-12 08:37
Biggers schreef:
Meeste profielviews??
Is al eens gedaan volgens mij, maar dat is sowieso niet goed te meten. Dit omdat de mensen die in de ledenlijst op de eerste pagina('s) staan belachelijk veel views hebben, kennelijk omdat er mensen zijn die de ledenlijst doorklikken op profielen hoe verder je de lijst in gaat, hoe minder de views worden. Dus eerlijk te meten zijn die profielviews niet, het zal gewoon een rijtje personen van bovenaan de lijst zijn