Live bokt! Rijden in real life!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:27

Shirley, ik zou juist graag willen rijden om adviezen te krijgen en omdat het live is mag iedereen die wilt er van mij ook op om zo beter advies te kunnen geven. Maar ik vind niet dat ik iemand commentaar ( positief of negatief) omdat ik gewoon niet goed kan zeggen wat goed of fout is.

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:31

maroescha schreef:
Shirley, ik zou juist graag willen rijden om adviezen te krijgen en omdat het live is mag iedereen die wilt er van mij ook op om zo beter advies te kunnen geven. Maar ik vind niet dat ik iemand commentaar ( positief of negatief) omdat ik gewoon niet goed kan zeggen wat goed of fout is.

Begrijp ik! :j Maar ik denk dat je jezelf onderschat... Mocht het zo ver komen, wil ik op de Bokt-live-dag graag even naast je op de tribune zitten en kletsen over hoe er wordt gereden ;)

Rena100

Re: Live bokt! Rijden in real life!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:41

Mag ik ook binnen komen vallen? Het lijkt mij erg leerzaam om te rijden, alleen mijn niveau is wel laag. Zou wel moeten kijken of het allemaal lukt met paard enz. Commentaar geven kan ik ook niet op hoog niveau, maar vaak kan ik het wel beter zien dan zelf rijden :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:44

Shirley, dat is prima!
Maar hou er gewoon niet van om adviezen oid te geven, zonder dat ik echt weet waar ik het over heb. Want als andere dat doen dan vind ik dat ook niet fijn. Daarom ook dat mensen wat mij betreft op men pony mogen voelen hoe ze is en dan advies geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 10:26

Surprise_Boy schreef:
Ik vind 't een erg leuk idee :j .
Zal zeker ook leerzaam zijn, maar ik zal maar geen poging doen tot rijden denk ik :') .

Mara jij hangt ook alleen maar naast je paard, wat kunnen we dan nog voor zinnigs zeggen? :')

Ik denk dat we het toch echt moeten centraliseren tot 1 dag, in het midden van het land. En helaas zullen er veel mensen afhaken, maar er blijven er vast genoeg over. :j

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 10:58

Lijkt me ook 1 dag op een locatie in het midden van het land.
Denk ook dat het 'de grond in stampen' niet zo voor zou komen, in real life zijn mensen vaak toch wat voorzichtiger met hun commentaar. Voor degene die denken dat ze niet goed genoeg zijn om commentaar te geven, positief commentaar is ook super fijn om te horen! :) En iedereen ziet wat anders, wat je ziet is altijd goed, want het valt jouw op!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:26

Joolien schreef:
Surprise_Boy schreef:
Ik vind 't een erg leuk idee :j .
Zal zeker ook leerzaam zijn, maar ik zal maar geen poging doen tot rijden denk ik :') .

Mara jij hangt ook alleen maar naast je paard, wat kunnen we dan nog voor zinnigs zeggen? :')

Ik denk dat we het toch echt moeten centraliseren tot 1 dag, in het midden van het land. En helaas zullen er veel mensen afhaken, maar er blijven er vast genoeg over. :j

edit: moest pb zijn :+
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 31-01-12 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:27

Ik wil helpen mee organiseren en als het kan (qua afstand en vervoer haalbaar is) ook rijden. En het mooiste paard verkiezen kun je natuurlijk op je buik schrijven want dat winnen wij natuurlijk glansrijk ;-)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:30

Fred_Kroket schreef:
Ik wil helpen mee organiseren en als het kan (qua afstand en vervoer haalbaar is) ook rijden. En het mooiste paard verkiezen kun je natuurlijk op je buik schrijven want dat winnen wij natuurlijk glansrijk ;-)

klopt, maar de mooiste pony verkiezing winnen wij :') _O-
ik wil alles doen :))
organiseren, rijden en beoordelen :')

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:33

M_D_H schreef:
Fred_Kroket schreef:

klopt, maar de mooiste pony verkiezing winnen wij :') _O-
ik wil alles doen :))
organiseren, rijden en beoordelen :')

Afgesproken! Hahahaha!!!

Oh ik wil ook best beoordelen hoor!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:35

wij krijgen het dan nog best wel druk :')

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:36

Het lijkt mij best interessant eigenlijk.

Ik zou ook best willen rijden. Ben best benieuwd wat bokkers te zeggen hebben ;)
(en ik vind het altijd leuk om mijn mooie merrie te showen O:) )

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:37

Lijkt me leuk idee bn benieuwd! Zou wel willen rijden ben benieuwd wat het commentaar is haha

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:40

M_D_H schreef:
wij krijgen het dan nog best wel druk :')

Moet alles tegelijk dan? :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:42

absoluut, om te laten zien dat wij ontzettend goed kunnen multitasken :))

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:43

voor de bokkers die niet rijden een grondwerkclinic?
desnoods komt mijn draak wel om te tonen wat ze (niet) kan, hebben we gelijk de probleempaarden ook gehad :D

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:43

M_D_H schreef:
absoluut, om te laten zien dat wij ontzettend goed kunnen multitasken :))

Jaaa!!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:45

:D

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:46

minikatje schreef:
voor de bokkers die niet rijden een grondwerkclinic?
desnoods komt mijn draak wel om te tonen wat ze (niet) kan, hebben we gelijk de probleempaarden ook gehad :D

Nou als er nu in dit topic voldoende animo voor is zou dat best kunnen. Ik zou het voor deze keer misschien houden bij rijden (dressuur en springen en een tak van western als daar genoeg aanmeldingen voor zijn)

Ik weet niet wat moeder overste Jolien daarvan vind, maar die komt in de loop van de dag zich vast wel weer mengen in dit topic!

Surprise_Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 12:05

Komt er dan ook iets van een livestream, zodat ook bokkers die te ver weg wonen het kunnen volgen? :D
Of zeg ik nou iets heel raars... :o

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 12:11

Surprise_Boy schreef:
Komt er dan ook iets van een livestream, zodat ook bokkers die te ver weg wonen het kunnen volgen? :D
Of zeg ik nou iets heel raars... :o

Nee dat lijkt me nou echt leuk! Zodat er ook via de pc commentaar kan worden gegeven.

Een tijd geleden was er een live hersenoperatie te zien. De patiënt was bij kennis en die kon je via email vragen stellen. Ook de artsen kon den vragen beantwoorden en er was in de studio een presentator en een arts die vertelde wat er gebeurde en er was publiek aanwezig.

Ik zie het een beetje als zo'n opzet, dus een presentator, die de interessante commentaren van de live stream bekijkt en de interessante opmerkingen doorsluist naar de ruiter, een instructeur die de boel "op de grond" begeleid en de presentator die ook commentaar van het publiek begeleid!

Moet toch lukken?

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 12:12

Hahaha ik vind het idee superleuk….maar inderdaad als ik het commentaar af en toe lees.
Ben ik aan het rijden met mijn paard, geeft hij een bok.
Krijg ik van de 1 te horen dat ik hem af moet slaan. En de ander zegt me dat ik af moet stappen en de fysio/tandarts/dierenarts/hokuspokusvrouwtje erbij moet halen….

Ehm….en dan???

Nogmaals, het idee is erg leuk, maar voor de ruiter kan het erg verwarrend worden denk ik.
(al krijg je misschien wel tips waar je nooit aan gedacht had die werken)

Moet nog even over nagedacht worden!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 12:24

Ik denk dat de bokkers hun commentaar wel een beetje normaal gaan brengen als ze er live bij zijn hoor. Achter je pc is het lekker makkelijk, de persoon in kwestie zie je toch niet voor je staan. Dus ik denk dat er echt wel opbouwend commentaar gegeven gaat worden. Je gaat iemand toch niet 'afzeiken' als die pal voor je aan het rijden is en half Bokt eromheen staat? := Dan wordt er echt wel wat van gezegd door de omstanders....

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 12:26

Oh dat lijkt me leuk! :D :D

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 12:32

ik vind het echt nog steeds een superidee, nu nog wat meer nadenken over het hoe en wat, en of het haalbaar is. Ik denk dat er toch zat animo voor gaat zijn.... Helaas is mijn merrie hoogdrachtig en zal niet op tijd weer in conditie zijn. Mocht het op een zaterdag zijn wil ik zeker komen kijken/helpen.
Denk zeker wel dat je een leuke dag kunt maken.

Mooiste paard/beste Penny/ misschien een groepje die kur op muziek wil rijden.
De clinic's lessen.... Misschien zijn er nog wel wat mensen die een demo/workshop willen geven.
Dat er lekker veel afwisseling is. Want ik ben bang als je 6 uur achter elkaar alleen lessen doet, en je begint bijv. bij B niveau (of lager) dat het op een gegeven moment wat saai wordt (zelfde geldt voor de Z hoor) dat bij bepaalde niveau's is het erg saai voor de " andere" niveau's als ze uren moeten kijken. En ik denk dat je op zulke dagen het juist gezellig wilt houden en dat iedereen "bij de les" blijft.

Echt een superleuk concept, en mocht je hulp nodig hebben, ik hou wel van dit soort projectjes