Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maroescha schreef:Shirley, ik zou juist graag willen rijden om adviezen te krijgen en omdat het live is mag iedereen die wilt er van mij ook op om zo beter advies te kunnen geven. Maar ik vind niet dat ik iemand commentaar ( positief of negatief) omdat ik gewoon niet goed kan zeggen wat goed of fout is.
Surprise_Boy schreef:Ik vind 't een erg leuk idee.
Zal zeker ook leerzaam zijn, maar ik zal maar geen poging doen tot rijden denk ik.
Joolien schreef:Surprise_Boy schreef:Ik vind 't een erg leuk idee.
Zal zeker ook leerzaam zijn, maar ik zal maar geen poging doen tot rijden denk ik.
Mara jij hangt ook alleen maar naast je paard, wat kunnen we dan nog voor zinnigs zeggen?
Ik denk dat we het toch echt moeten centraliseren tot 1 dag, in het midden van het land. En helaas zullen er veel mensen afhaken, maar er blijven er vast genoeg over.
Fred_Kroket schreef:Ik wil helpen mee organiseren en als het kan (qua afstand en vervoer haalbaar is) ook rijden. En het mooiste paard verkiezen kun je natuurlijk op je buik schrijven want dat winnen wij natuurlijk glansrijk
M_D_H schreef:Fred_Kroket schreef:Ik wil helpen mee organiseren en als het kan (qua afstand en vervoer haalbaar is) ook rijden. En het mooiste paard verkiezen kun je natuurlijk op je buik schrijven want dat winnen wij natuurlijk glansrijk
klopt, maar de mooiste pony verkiezing winnen wij![]()
ik wil alles doen
organiseren, rijden en beoordelen
minikatje schreef:voor de bokkers die niet rijden een grondwerkclinic?
desnoods komt mijn draak wel om te tonen wat ze (niet) kan, hebben we gelijk de probleempaarden ook gehad
Surprise_Boy schreef:Komt er dan ook iets van een livestream, zodat ook bokkers die te ver weg wonen het kunnen volgen?![]()
Of zeg ik nou iets heel raars...