Nog meer mensen die in de gaten worden gehouden via Bokt.nl?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

theedoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:49

Ik heb dit inderdaad ook meegemaakt. Ergggg irritant!!!
Vandaar mijn nieuwe bokt naam :+

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:10

Ik snap niet dat mensen ongewenst gevolgd kunnen worden op hyves en facebook.
Gevolgd worden door vrienden is toch wat anders dan op een vervelende manier gevolgd worden. Als je het vervelend begint te vinden, 'ontvriend' je degene toch? En profiel gewooon afschermen uiteraard, want behalve vrienden heeft niemand iets te maken met je privé / internetleven, toch?

rommulus

Re: Nog meer mensen die in de gaten worden gehouden via Bokt.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:15

Ben er ook van overtuigd dat ik wel gevolgd word
Maar het kan me echt mijn kont roesten, ik word er niet warm of koud van ;)

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:17

Ja.. Maar ach, als ze zelf geen eigen leven heeft.. :wave:

Buffelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:19

Ik heb hier geen last van, naja, niet dat ik weet!
En mochten ze me wel volgen, fijn dat ik iedegeval nog iemand kan vermaken met mijn berichten toch=
Dingen die privé zijn zet je sowieso niet op een forum en anders met een schaduwacount.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 11:20

ik heb gehad, dat iemand - op onverklaarbare wijze- mijn prive berichten kon lezen. en op een ander forum postte, wat ik schreef (was een door mij-niet naar degene- verstuurd pb 'tje ).dan zakt je broek ook af. :(

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:03

Ik ken het probleem. Ook hier lezen mensen regelmatig met mij mee!
Oh... hallo meelezer :wave:

En spicegirl := Dat is niet tof..

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 12:06

russel schreef:
Wat zijn rare dingen, sommige mensen willen gewoon je pad volgen, maar komen dan weer elders op jouw terug...

Ja inderdaad! Ik lees zelf ook weleens wat van een andere hoor en ook meerdere mij, dat vind ik ook niet zo heel erg!
Maar het gaat erom hoe diegene erover doen, als ik bijvoorbeeld op bokt zet: Mijn kat heeft pijn aan haar pootje!
Dan word er bij wijze al van gemaakt dat het pootje al is geamputeerd :')

Ik kan het niet beter uitleggen, en misschien is het ook wel een beetje een rare vergelijking! :)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:22

spicegirl schreef:
ik heb gehad, dat iemand - op onverklaarbare wijze- mijn prive berichten kon lezen. en op een ander forum postte, wat ik schreef (was een door mij-niet naar degene- verstuurd pb 'tje ).dan zakt je broek ook af. :(

Oh echt? :oo Heb je dat een mod gemeld? Ik denk dat iemand dan toch je wachtwoord had weten te achterhalen. Of de persoon naar wie je dat pb-tje stuurde, heeft t bericht 'gelekt', of gaat het om meer berichten naar verschillende personen?

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 12:24

Dat is inderdaad minder, maar het scheen toch ook zo te wezen dat de Moderators in je Privébox kunnen kijken?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:25

DDW1190 schreef:
Dat is inderdaad minder, maar het scheen toch ook zo te wezen dat de Moderators in je Privébox kunnen kijken?

WHUT?

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:26

:n Nee hoor. Niet dat ik weet in ieder geval.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:27

spicegirl schreef:

Voor zover ik weet is dit ook verboden op bokt
Überhaupt inbreken in iemand anders zijn account
Ik meen me te herinneren van een paar jaar terug dat dit een permanente ban tot gevolgen heeft

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:28

DDW1190 schreef:

Dat is de volgende eeuwige discussie op bokt :)) :D

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:33

Ook ik word gevolgt door verschillende mensen. Ze denken dan ook juist dat ik dat niet weet, maar het mooiste is als ze zichzelf verspreken zo tussen neus en lippen door.. ;)

In het begin zat ik er wel mee, zeker omdat er ook een aantal ruzies/misverstanden door ontstaan zijn. Overactieve meelezers die maar 1 ding lezen en dat gelijk verdraaien en in 10-voud doorbrieven.. Maar aan de andere kant, als ze alles zo graag willen weten en willen roddelen dan doen ze maar. Dan denken ze tenminste aan me.. :Y)
Hetgeen wat ik kwijt wil hier op Bokt mag in principe iedereen weten en voor de rest hebben we tegenwoordig het superhandige What's app groepsgesprek :))

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:36

Westernfreak schreef:
Ik snap niet dat mensen ongewenst gevolgd kunnen worden op hyves en facebook.
Gevolgd worden door vrienden is toch wat anders dan op een vervelende manier gevolgd worden. Als je het vervelend begint te vinden, 'ontvriend' je degene toch? En profiel gewooon afschermen uiteraard, want behalve vrienden heeft niemand iets te maken met je privé / internetleven, toch?

Mee eens :j. Op facebook heb je echt zelf in de hand wie jouw profiel kan zien en wie jouw berichten kan volgen. Dus doe er dan ook iets aan als je het vervelend vind dat die ene persoon je volgt. Blokkeer hem gewoon ;) . Vind het soms zo apart dat mensen echt hun hele hebben en houden openbaar op internet zetten. Kwam laatst een profiel tegen van een bokker die nota bene foto's van net na haar bevalling in haar profiel had, je zag nog net niet haar edele delen :oo ...

Wat ik wel graag zou zien is dat berichten ouder dan 2 jaar gewoon verwijderd worden op Bokt. Maar daar zijn al diverse discussies over geweest en dat doen ze niet (hoe meer berichten op Bokt hoe interessanter voor de adverteerders natuurlijk).

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 12:39

Daar heb je gelijk in :)! Het is ook niet zo dat ik het heel erg vind ofzo, maar ik vind het meer een zielig idee!
Schijnbaar vinden ze mijn leven interessanter dan ikzelf haha :+

Duke: Ik hoorde namelijk uit de wandelgangen dat het werd gezegd, vandaar mijn vraag!

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 12:40

Sita_ schreef:
Ook ik word gevolgt door verschillende mensen. Ze denken dan ook juist dat ik dat niet weet, maar het mooiste is als ze zichzelf verspreken zo tussen neus en lippen door.. ;)

In het begin zat ik er wel mee, zeker omdat er ook een aantal ruzies/misverstanden door ontstaan zijn. Overactieve meelezers die maar 1 ding lezen en dat gelijk verdraaien en in 10-voud doorbrieven.. Maar aan de andere kant, als ze alles zo graag willen weten en willen roddelen dan doen ze maar. Dan denken ze tenminste aan me.. :Y)
Hetgeen wat ik kwijt wil hier op Bokt mag in principe iedereen weten en voor de rest hebben we tegenwoordig het superhandige What's app groepsgesprek :))

Helemaal mee eens!!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:46

FB is ook niet zo anoniem als ze beweren, zelfs met een afgeschermd profiel. Hoe dat precies zit weet ik niet, maar heb het laatst gehoord/gelezen.

En tsja, nogmaals.. Ik heb nu zoiets met die volgens van, toe maar.. Roddel maar lekker.. Heb echt schijt er aan.
Pasgeleden ben ik door iets soortgelijks mijn bijrijdster kwijt geraakt.. Had een rotweek achter de rug (slechte uitslag over paard, en de keuze moeten maken om eentje te moeten laten inslapen) en baalde een beetje van haar motivatie en ik twijfelde aan dr eerlijkheid op t moment. Dus ik uitte dat hier op bokt wat heftig dat ik daar van baalde, prompt belt een paar uur later dr moeder op.. Haha, nou dan heb je de poppen aan t dansen hoor.. Maar goed, stiefzusje lief had dat dus gelezen en nogal ehm tsja.. érg verkeerd opgevat. Beetje de trand van de klok horen luiden maar de klepel niet weten hangen, want ik zette bijrijdster als leugenaar weg en weet ik t allemaal en dat is toen heel hoog opgelopen. Ben er nu zo achteraf ook niet echt rouwig om eigenlijk, maar de manier waarop is een beetje jammer.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:49

:') zo wilde ikmijn paard verhuizen......vertelde een paar meiden hier dat ik dat over een paar dagen zou gaan doen.
Het duurde nog geen kwartier voordat ik de stalbaas aan de telefoon kreeg :j
Die was schijnbaar bang dat ik de rekening niet zou voldoen :')

zo zie je maar hoe heftig een korte mededeling op iemand die zich verveelt over kan komen :')

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 12:54

Quartel: Haha ja inderdaad! :+

Sita_: Wat apart zeg, ik heb er ook schijt aan hoor, blijf mooi door posten met wat ik al deed!
Ik heb nooit intenties gehad na wie dan ook, om ze te kwetsen :). Maar schijnbaar word er heel wat anders van gemaakt:)

De een zet er niet veel op en de andere wel! maar ik denk dat het aan die persoon zelf is wat diegene er op zet vind ik :)

Volgens mij kan je wel personen blokkken ens, maar diegene komt er toch wel via ene om weggetje op jou pagina :)

Lijkt me leuk om te zien wie er allemaal op je pagina heeft gekeken :P

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:56

Ik snap niet zo goed waarom iedereen het negatief vind om 'gevolgd' te worden :?

Natuurlijk is stalken vervelend, maar het kan toch ook juist een eer zijn om 'fans' hebben? Of zie ik dat verkeerd? :')

Ik geef toe dat ik wel berichten lees van sommige bokkers, maar, dan puur positief :)
Dit zijn mensen wiens posts ik heel leerzaam/informatief vind, mensen wiens paard(en) ik fantastisch gaaf vind en/of voor wiens rijstijlen ik veel respect heb.

Ik ben dan wel een stille volger: duik niet op in gesprekken en stuur geen pb's, maar ik heb wel degelijk mensen in mijn 'vrienden'lijst staan die mij niet kennen.

Ben ik dan meteen een bad-guy? :\ O:)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 12:58

ahhaha marieke....dan zal je van mij niet veel gelezen hebben :+

slecht hoor....vrienden hebben die jou niet kennen :')

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:03

Ik word ook nagelezen, door mijn beste vriendin, maar dat mag ;) We wonen een best eind uit elkaar, dus zo is het gemakkelijk om te weten wat er in elkaars leven gebeurt. Helaas word zij ook nagelezen, dus we posten beide vrij weinig op het moment. Er word toch weer iets anders van gemaakt.

Verder word ik door meerdere mensen nagelezen, soms word me iets gevraagd, waarvan ik zeker weet dat ik het die persoon niet verteld heb. 1+1=2 :) Ach, ze doen maar. Ik vind het soms wel vervelend, omdat mensen soms iets heel anders opvatten als dat ik het bedoeld heb, omdat ze bijvoorbeeld niet de rest van de reactie in dat topic lezen.. Maar ook omdat ik er natuurlijk niet bij na denk dat ik het zo neer moet zetten dat een van mijn meelezers zich niet beledigt voelt. Pff, dat werkt dus niet :')

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 13:09

Duke schreef:
:n Nee hoor. Niet dat ik weet in ieder geval.

Volgens mij wel hoor.