Vandaar mijn nieuwe bokt naam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Wat zijn rare dingen, sommige mensen willen gewoon je pad volgen, maar komen dan weer elders op jouw terug...
spicegirl schreef:ik heb gehad, dat iemand - op onverklaarbare wijze- mijn prive berichten kon lezen. en op een ander forum postte, wat ik schreef (was een door mij-niet naar degene- verstuurd pb 'tje ).dan zakt je broek ook af.
spicegirl schreef:ik heb gehad, dat iemand - op onverklaarbare wijze- mijn prive berichten kon lezen. en op een ander forum postte, wat ik schreef (was een door mij-niet naar degene- verstuurd pb 'tje ).dan zakt je broek ook af.
Westernfreak schreef:Ik snap niet dat mensen ongewenst gevolgd kunnen worden op hyves en facebook.
Gevolgd worden door vrienden is toch wat anders dan op een vervelende manier gevolgd worden. Als je het vervelend begint te vinden, 'ontvriend' je degene toch? En profiel gewooon afschermen uiteraard, want behalve vrienden heeft niemand iets te maken met je privé / internetleven, toch?
Sita_ schreef:Ook ik word gevolgt door verschillende mensen. Ze denken dan ook juist dat ik dat niet weet, maar het mooiste is als ze zichzelf verspreken zo tussen neus en lippen door..
In het begin zat ik er wel mee, zeker omdat er ook een aantal ruzies/misverstanden door ontstaan zijn. Overactieve meelezers die maar 1 ding lezen en dat gelijk verdraaien en in 10-voud doorbrieven.. Maar aan de andere kant, als ze alles zo graag willen weten en willen roddelen dan doen ze maar. Dan denken ze tenminste aan me..
Hetgeen wat ik kwijt wil hier op Bokt mag in principe iedereen weten en voor de rest hebben we tegenwoordig het superhandige What's app groepsgesprek