Het zeikerige aan Bokt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 21:47

Gedeeltelijk eens met topic-opener (ja ik heb meegelezen :D ).
Natuurlijk moeten er regels zijn op zon forum, en moeten er mensen zijn die daar toezicht en orde in houden, maar het "zeikerige" van bokt.nl voert nog wel eens de boventoon en dat is jammer. :+

En dan met name het inderdaad "Ik TEM even"...klikspaan... ok, er zijn uitzonderingen op de regel natuurlijk..
Ook moderators trekken niet altijd 1 lijn i.m.o Zo krijg je bij een foto teveel vaak een slotje, maar mag je iemand in een ander topic wel tot de grond toe afbranden, mits er geen namen worden genoemd en uit 1e hand.... >;)

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 21:53

xHelene schreef:
nohh ik niet, ik gok dat dit topic al voor de 2e pagina gesloten is :+

:) Toch best mooi dat ie inmiddels op pag 7 staat. Ook op bokt kunnen mensen soms best lief voor elkaar zijn. Vrede op aarde {:)

En net wat Zensation zegt, een foto te veel of te weinig is gelijk (pats boem) slotje, maar een flinke discussie (het afzeiken, zeg maar) mag altijd wel even door gaan.. Zo lijkt 't. Aan de andere kant, er lopen zoveel topics, lijkt me lastig om bij te houden waar het wel of niet goed gaat. En ach, op dat moment gelijk topic sluiten en vervelende dingen verwijderen.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 21:55

Iedereen vind dit en Iedereen doet hier vrolijk aan mee :+ Thats Bokt, deal with it. :)

Corelli

Re: Het zeikerige aan Bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 22:55

Een foto te veel of te weinig is natuurlijk ook makkelijler te modden dan een discussie :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:30

Cyruss_ schreef:
Aan de andere kant, er lopen zoveel topics, lijkt me lastig om bij te houden waar het wel of niet goed gaat.
Niet ons probleem.
Dan moeten ze maar andere of meer mensen zoeken.

Zoals het nu soms gaat is niet reëel, en dat is niet ons probleem, maar hun probleem dat ze hun werk niet goed doen en daardoor gefrustreerde gebruikers krijgen.

AxS136

Re: Het zeikerige aan Bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 12:43

Het is goed dat er Mods zijn.
Maar inderdaad , ik heb het ook niet zo op de ''ik tem even -klikspaan'' En vaak om niets, iemand heeft een verhaal waar een beetje aan getwijfeld word.

En wat ik helemaal kinderachtig vind, mensen die een ander zijn spelling foutjes gaat verbeteren. Als het niet leesbaar is, kan je best vragen kan je het ook in ABN uitleggen? wil iemand paart schrijven , doen ze dat.

Ook vind ik bokt in sommige reltopic's nogal heel erg hard. Dan zitten ze elkaar gewoon op te stoken.
Zo kan ik me een verhaal van iemand herinneren, meisje was dronken geweest. En daar had ze een verhaal over. En het eindigde er mee dat iemand zei straks is ze zwanger, en dan gooit iemand natuurlijk weer olie op het vuur en gaat het heel ergens anders over als waar de topic over ging. Dan vraag ik me echt af, aan de persoon die het opstookt :Hoe voel jij je nu?

Ook is bokt goed in de foetus-houding springen als ze een hulpteugel & scherpe bitten zien.
Ze staan nog net niet, met kruizen de demon de ruiter te drijven. Misschien heeft de ruiter er een rede voor?

Ook duiken de mods er soms iets te snel op, en doen ze het geheel te snel op slot. Ik vind zolang het niet ''opstoken-en-olie-op-het-vuur-gooien '' word ze soms het beter open kunnen laten, natuurlijk af en toe wel even om het hoekje kijken. Maar vaak lost het zich zelf wel weer op.

Ook zijn we hier goed in oude koeien uit de sloot halen. Iemand heeft een keer een topic gehad, waar we met plezier hebben zitten rellen. Opent een andere topic, en je hebt wel eens mensen die even de berichten geschiedenis bekijken, en daar gaan ze weer!!

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:03

AxS136 schreef:
Maar inderdaad , ik heb het ook niet zo op de ''ik tem even -klikspaan'' En vaak om niets, iemand heeft een verhaal waar een beetje aan getwijfeld word.

En wat ik helemaal kinderachtig vind, mensen die een ander zijn spelling foutjes gaat verbeteren. Als het niet leesbaar is, kan je best vragen kan je het ook in ABN uitleggen? wil iemand paart schrijven , doen ze dat.

Helemaal mee eens en heel soms schrijf ik ook wel 's iets verkneerd.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:07

Ja, topics worden op slot gezet, die je liever open ziet. Er word getemt op dingen waarvan je hebt huh??... er staan groene mod opmerking waar je 't af en toe totaal niet mee eens bent en topics worden ook verplaatst naar plekken waar jij denkt dat het echt niet goed staat. Maar tóch doen die mods, die bemiddelaars (of hoe het dan ook heet) en de rest van 't team 't allemaal maar VRIJWILLIG. Want zonder hun en hun 'gezeik'' zou bokt niet eens bestaan, zou het bestaan van bokt gewoonweg niet mogelijk zijn. Dus als je bokt te zeikerig vind, vanwege het team en de gebruikers, kom dan gewoon niet... en als je wel komt.... loop dan niet te zeiken!