Pashon schreef:ach sorry hoor, maar via pb terrecht wijzen gebeurd al langer. Ik heb een aantal jaar terug ook een corrigerende pb gehad was het er niet mee eens waarom ik die kreeg dus leg het duidelijk uit, krijg ik een ban omdat ik tegen haar in ging terwijl ik alles netjes onderbouwd en uitgelegd had en net taalgebruik gebruikt heb.
Het klopt inderdaad dat dat al langer bestaat hoor. Ik bedoelde niet dat dat nieuw was, maar meer dat dat nu veelal toegepast wordt. Vervelend van je OW.
Tendance schreef:Voorheen hoorde ik niet van zo veel mensen, dat ze een OW hadden gekregen als de laatste tijd, dus ik vraag het me af!
Heb je de banlijst wel eens bekeken? Weet je waar je die kan vinden?
secricible schreef:Iris82: ik had er toestraks eentje van net 20, dan heb ik moeite om iemand serieus te nemen. Ben zelf 22 en zou mezelf ook niet serieus nemen, laat staan iemand die net volwassen is. vooral als er dan ook nog domme fouten gemaakt worden...
Persoonlijk vind ik dat er een groot verschil zit tussen de ene persoon van 20 en de andere. Zolang iemand goed kan beargumenteren waarom bepaalde beslissingen genomen worden en niet te bang is om eventueel gemaakte fouten toe te geven en naar behoren op te lossen zie ik niet in waarom deze geen moderator kan zijn. Enne, ik neem jou wel serieus hoor.
Zolang er maar argumenten gegeven worden en niet nodeloos getrapt wordt.