Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
orri schreef:Ik denk dat Romkabouter best een goede mod zou zijn, als hij iets minder belerend over zou komen, aangezien dat mensen eerder tegen de haren instrijkt en hij heeft zijn naam niet mee.... qua soort posts
Lielle schreef:Genoemd en geïnteresseerd
Yaar
Idooltje
Mdmoiselle
Mayo
Ilse
Petrabonanza
Martenique
Jacksel
Lielle
Kaj (onder voorbehoud)
Sizzy
Holly
Pauline
genoemd en niet geïnteresseerd
Botervlieg
xtostarlight (tijd)
Fitzroy
Ilindra
Niet bekend
Jasmijn
Tyrza
Sypheron
Randy01
Jippie
Romkabouter
Lageveld
VVtjuh
MrMagic
Sundancer
Desiree
Billy
Sjuimpje
Lovely
Zep
Steef
Overig
Orri (liever bemiddelaar/adviseur)
Margreet (op zich wel, maar niet op deze manier)
runningkawa (wil zelf min of meer niet)
SuperPepeijn (nee, wel achter de schermen)
Apple schreef:Tyrza!
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht Sjuim. Lijkt mij een uitstekende keuze voor RT. Iemand met verstand van zaken en een behoorlijk onpartijdige houding op Bokt.
holly schreef:Ergens moet ik toegeven dat dit topic lang begint te worden.
Waarom is deze discussie nog verder nodig en kan er geen besluit worden gemaakt.
Ik denk dat er nu een aantal aanmeldingen zijn van personen waar men iets aan kan hebben.
Even een momentje nemen en stukjes tekst doorlezen van deze personen zou geen kwaad kunnen.Er valt best uit te halen wie er altijd weer kalm blijft en een beste kijk op dingen heeft.Iemand leuk vinden heeft daar niks mee van doen.
Ik denk dus eigenlijk dat het niet verkeerd is om een nieuw topic te starten met daarin de namen van de personen die zich aanbieden.
Als men daarin dan aangeeft welk persoon jij het beste naar voor vind komen uit de stukjes die je hebt gelezen, denk ik dat men wel tot de juiste moddie kan komen.
Of zie ik dit nu verkeerd?