Wie wil moddie worden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 08:43

Wat dachten jullie van Balkenende???? Tong uitsteken Haha!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 08:44

Fitzroy schreef:
Voor BV 'fff tjekke' Knipoog
(...) Dus streep de naam Fitzroy maar van de lijst Knipoog

Verward Ik kan je niet vinden op de lijst? Verward

Haha!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 08:49

Ik zou het beleid intensiever maken. Een soort van top down systeem met stuurgroepen en commitee's (tijdelijke slotjes ed). Maarja......

Iig geen onzichtbare moddie's enzovoort. Voor de gebruiker moet alles transparanter worden met een éénduidig beleid.
Laatst bijgewerkt door Prima op 22-09-03 09:03, in het totaal 1 keer bewerkt

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 08:57

RT is het meest ´vakinhoudelijke´ forum op Bokt. Op dit forum komen veel mensen die een duidelijke visie hebben op Sport, rijtechniek, training en africhting.
Daar waar veel mensen vanuit een inhoudelijke invalshoek met elkaar discussiëren, loop je het risico dat men in de inhoud blijft hangen en alleen maar tegen elkaar op gaat discussïëren om aan te geven hoeveel je weet over een bepaald onderwerp (kennis is macht...).
Bovendien wordt door deze, vanuit de inhoud werkende, mensen heel snel over processen (ja ook bij virtuele discussies heb je een (groeps)proces) heen gestapt simpelweg omdat dat het proces niet belangrijk gevonden wordt. Mensen die wel waarde hechten aan een proces worden ondergesneeuwd of genegeerd wat betreft hun opmerkingen over het proces.

De procedure om tot een nieuwe mod. voor RT te komen wacht ik af. Ik vind het belangrijker dat de nieuwe moderator iemand is die hoofd- en bijzaak kan onderscheiden, die wel degelijk geïnteresseerd is in RT, maar vooral bekwaam is in het bewaken van de discussies en ingrijpt als er een discussie uit de hand dreigt te lopen.

Overigens: mijn wensen ten aanzien van de nieuwe RT-mod. zijn niet automatisch mijn kritische kanttekeningen naar Lovely wat betreft haar functioneren als RT-mod.!!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:10

BV, jouw lijst is toch al niet volledig.

Ik heb even een verdeling gemaakt naar genoemd en geïnteresseerd, genoemd en niet geïnteresseerd, genoemd en niet bekend.

Genoemd en geïnteresseerd
Yaar
Idooltje
Mdmoiselle
Mayo
Ilse
Petrabonanza
Martenique
Jacksel
Lielle
Kaj (onder voorbehoud)
Sizzy
Holly

genoemd en niet geïnteresseerd
Botervlieg
xtostarlight (tijd)
Fitzroy

Niet bekend
Jasmijn
Tyrza
Sypheron
Randy01
Jippie
Ilindra
Romkabouter
Lageveld
VVtjuh
MrMagic
Sundancer
Desiree
Billy
Sjuimpje
Lovely
Zep
Steef

Overig
Orri (liever bemiddelaar/adviseur)
Margreet (op zich wel, maar niet op deze manier)
runningkawa (wil zelf min of meer niet Knipoog)
SuperPepeijn (nee, wel achter de schermen)

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 09:11

Franca schreef:
Wat dachten jullie van Balkenende???? Tong uitsteken Haha!

Getjekt, Franca? Haha!

(Ik denk niks; ik hou alleen de lijst bij. Knipoog )

(Edit:) (En zelfs dat niet; Lielle kan dat veeeeeel beter! Haha! )

(TNX, Lielle! OK dan! )

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:36

[FZ] Wie wil moddie worden?
orri schreef:
Ik denk dat Romkabouter best een goede mod zou zijn, als hij iets minder belerend over zou komen, aangezien dat mensen eerder tegen de haren instrijkt en hij heeft zijn naam niet mee.... qua soort posts Tong uitsteken

Dat belerend is een verrassende visie wat mij betreft Lachen
Maar dat zou niet veranderen als ik mod zou zijn. Blijkbaar post ik op die manier en de wil om dat te veranderen zou er wel zijn, maar ik weet niet precies waarom dit gevonden wordt. Dus dat is dan erg lastig.

PB me maar even waarom dat gevonden wordt, vind ik wel intressant Lachen

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:58

Ik zou het ook best willen doen, heb tijd genoeg Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:59

Yaar
Idooltje
Mdmoiselle
Mayo
Ilse
Petrabonanza
Martenique
Jacksel
Lielle
Kaj (onder voorbehoud)
Sizzy
Holly
Pauline

Botervlieg
xtostarlight (tijd)
Fitzroy

Niet bekend
Jasmijn
Tyrza
Sypheron
Randy01
Jippie
Ilindra
Romkabouter
Lageveld
VVtjuh
MrMagic
Sundancer
Desiree
Billy
Sjuimpje
Lovely
Zep
Steef

Overig

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:00

Wat ik mis,is het leiden van de antwoorden.Bv hoe heeft het bij steef zo uit de hand kunnen lopen,waarom is er niet op zijn antwoorden gereageerd door te zeggen,je antwoord is te brutaal en denk na bij wat je zegt.Waarom komt er dan een dreiging met huisarrest?
Als je op een paard zit helpt het ook niet door te zeggen,meer kuit,daarbij moet je ook vertellen waarom je kuit moet geven.Ik vind dat mensen meer aangesproken mogen worden op de manier van schrijven,voordat het zover komt dat er mensen gekwetst worden.Een tijdelijk slotje werd al genoemd,ergens kan ik me dar iets bij voorstellen,maaar ander zijds zie ik ook daar niet een goede oplossing in,zo'n topic hoeft niet weg te zakken.Wel is het misschien handig om de personen die buiten het boekje gaan uit dat topic te vissen en voor hun een persoonlijk slotje op dat topic te geven.Ik denk dat dat een goede oplossing is bij het vooraf gaan van een echt slotje.Men krijgt zo nog de kans om te reageren,alleen zijn sommige niet langer aanwezig.Op dit moment kan er teveel zomaar klakkeloos gezegt worden,wat elkaar kan kwetsen.Ik denk dat dat het euvel is.
Daarnaast denk ik dat een moddie niet altijd heel veel verstand van het stukje hoeft te hebben wat men begeleid,maar dat men wel het oog moet hebben dingen op een goede manier te verwoorden en zo in kan springen voor het te laat is.Waar men met vragen terecht kan zonder dagen te hoeven wachten op antwoord(dus regelmatig op bokt zit)en die zich ook in veel dingen kan vinden.
Ikzelf hou absoluut niet van grove taal en topics die te lang doorgaan terwijl men al strubbelingen aan ziet komen.Ik zou nooit iemand afsnauwen maar het op een vriendelijk manier verwoorden en ik denk dat dat een goed punt is om in je te hebben.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:01

rom en orri, ik denk dat aan een ieder's postings wel iets op te merken valt. zelfs aan die van mij Knipoog

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:07

Tuurlijk SP dat blijft altijd,maar dat komt omdat iedereen van karakter anders is.Het is wel zo dat er te vaak neer wordt gezet zoals men het in zijn hoofd heeft ipv dat zelfde op te schrijven maar dan in nettere woorden.
Men neme dit topic [JH] raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarr!! echt waar!!.( al een slotje op komst)Leest pagina 4 en valt regelrecht achterover van de stoel.Zulke mensen zie ik niet graag als moddie.Er is totaal geen respect voor elkaar.Waar zijn de mensen die even inspringen om te zeggen dat dit niet de juiste manier is van bokken.Hoeveel mensen zijn hier op hun teentjes getrapt.Ik zelf kan daar niet tegen en heb op pagina 5 mijn verhaal gedaan.Niet buiten mijn boekje maar wel duidelijk dacht ik zo.
Dat is dus een verschil in taal gebruik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:11

Mijn naam is hier verschillende keren langsgekomen en ik heb er gisteravond serieus over nagedacht wat ik hier nou van vind.
Ik heb besloten dat ik geen moderator zou willen zijn omdat ik 40 uur per week agentje spelen wel genoeg vind en ik het met een paar van de laatste beslissingen echt niet eens ben.
Ik heb mijn ergenissen al bij Bart neergelegd en ben er van overtuigd dat hij ze serieus neemt.

Bokt is voor mij ontspanning en dat wil ik graag zo houden

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:13

Lielle schreef:
Yaar
Idooltje
Mdmoiselle
Mayo
Ilse
Petrabonanza
Martenique
Jacksel
Lielle
Kaj (onder voorbehoud)
Sizzy
Holly
Pauline

Botervlieg
xtostarlight (tijd)
Fitzroy
Ilindra

Niet bekend
Jasmijn
Tyrza
Sypheron
Randy01
Jippie
Romkabouter
Lageveld
VVtjuh
MrMagic
Sundancer
Desiree
Billy
Sjuimpje
Lovely
Zep
Steef

Overig

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:18

Een forum wat zo groot is als Bokt, trekt ook alle lagen/leeftijd van de bevolking aan. En daar moeten we denk ik ook wel respect voor hebben dat we allemaal verschillend zijn. Misschien dat die mensen die in bovenstaand topic(van holly) staan gewoon even gecorriseerd moeten worden, dat zulke dingen dus niet kunnen via een pb. (eigenlijk neem ik aan dat zoiets ook al gedaan is, aangezien ik voor iets minder al een on. waarschuwing kreeg).

Meer transparantie vind ik geen gek idee, misschien dat iedere nieuwe user geattandeerd kan worden op de forumregels. (via een mail of pb) Mits zoiets niet te veel tijd kost.
Bovendien, denk ik kan er ook door niet moddies gezegd worden in zo'n topic dat het niet netjes of wat dan ook is, wat ook wel eens gedaan wordt. (goed zo holly Pling )
Laatst bijgewerkt door Sammie op 22-09-03 10:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:19

Ik ben maar een keer genoemd, dus ik denk dat het draagvlak voor mij als moddie niet zo groot is Haha!
Als ze me zouden vragen zou ik er serieus over na gaan denken, maar op dit moment denk ik dat dat niet aan de orde is.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:35

Billy:Nou ja goed,je bent genoemd en dus is het handig om aan te geven of je er iets in ziet.Zodoende kan men zeggen ik zet jou op het lijstje en geef jij aan het te willen of niet.Dat is op voorhand al makkelijk.

DeesdeBest: idd had dit topic nog geen opmerking gehad omdat men het nog niet gezien had.Ik heb mijn zegje gedaan omdat ik vond dat dat hier wel op zijn plaats is(was pissig maar dat is niet te merken).Men mag best openbaar horen dat men te ver gaat.Daarnaast heb ik PB's verstuurd en is er een slotje in aantocht.Ook ik vind dat deze personen een PB mogen ontvangen ook al staat er in het topic zelf dat ze te ver gaan.Ik vind niet dat er een ban moet komen,maar deze personen er duidelijk op wijze dat deze opmerkingen niet door de beugel kunnen is iets waar je niet omheen kan,vind ik.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:45

Ik heb geen enkele intresse...
De enige die ik op dit moment goed genoeg acht voor RT is Tyrza, ik heb nog nooit (ook niet IRL) ook maar 1 onvertogen woord van haar over andere Bokkers gehoord.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:48

Yaar
Idooltje
Mdmoiselle
Mayo
Ilse
Petrabonanza
Martenique
Jacksel
Lielle
Kaj (onder voorbehoud)
Sizzy
Holly
Pauline
Billy

Botervlieg
xtostarlight (tijd)
Fitzroy
Ilindra
Sjuimpje

Niet bekend
Jasmijn
Tyrza
Sypheron
Randy01
Jippie
Romkabouter
Lageveld
VVtjuh
MrMagic
Sundancer
Desiree
Lovely
Zep
Steef

Overig
SuperPepeijn (nee, wel achter de schermen)[/quote][/quote]

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:48

Tyrza OK dan!!

Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht Sjuim. Lijkt mij een uitstekende keuze voor RT. Iemand met verstand van zaken en een behoorlijk onpartijdige houding op Bokt.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:10

Ergens moet ik toegeven dat dit topic lang begint te worden.
Waarom is deze discussie nog verder nodig en kan er geen besluit worden gemaakt.
Ik denk dat er nu een aantal aanmeldingen zijn van personen waar men iets aan kan hebben.
Even een momentje nemen en stukjes tekst doorlezen van deze personen zou geen kwaad kunnen.Er valt best uit te halen wie er altijd weer kalm blijft en een beste kijk op dingen heeft.Iemand leuk vinden heeft daar niks mee van doen.
Ik denk dus eigenlijk dat het niet verkeerd is om een nieuw topic te starten met daarin de namen van de personen die zich aanbieden.
Als men daarin dan aangeeft welk persoon jij het beste naar voor vind komen uit de stukjes die je hebt gelezen, denk ik dat men wel tot de juiste moddie kan komen.
Of zie ik dit nu verkeerd?

jessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:29

Misschien is het een idee om een poll te starten met de namen die genoemd zijn? Kan iedereen stemmen op diegene die hij/zij het meest geschikt vindt? Oke, dan bouw je het uitsluitend op populariteit/naamsbekendheid, maar achteraf kun je dan altijd nog gaan schiften.

(Zou ik zelf niet kunnen (poll starten) want heb dit hele topic niet doorgelezen en weet dus niet welke namen allemaal genoemd zijn Bloos! . Zit nog bij te komen van 14 pagina's Lovestory...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:29

Moderator worden. Om eerlijk te zijn lijkt het mij maar niets. Want eigenlijk moet je altijd objectief zijn en mag je niet lekker meebokken.

Dan zou ik mijn mening dus voor me moeten houden...........NO Way!!! Dan gaat de lol er snel af.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:31

Apple schreef:
Tyrza OK dan!!

Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht Sjuim. Lijkt mij een uitstekende keuze voor RT. Iemand met verstand van zaken en een behoorlijk onpartijdige houding op Bokt.

Had ik al genoemd op de eerste bladzijde van dit topic. Zij leek mij hiervoor heel geschikt, ze moet alleen wel willen Knipoog

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:33

holly schreef:
Ergens moet ik toegeven dat dit topic lang begint te worden.
Waarom is deze discussie nog verder nodig en kan er geen besluit worden gemaakt.
Ik denk dat er nu een aantal aanmeldingen zijn van personen waar men iets aan kan hebben.
Even een momentje nemen en stukjes tekst doorlezen van deze personen zou geen kwaad kunnen.Er valt best uit te halen wie er altijd weer kalm blijft en een beste kijk op dingen heeft.Iemand leuk vinden heeft daar niks mee van doen.
Ik denk dus eigenlijk dat het niet verkeerd is om een nieuw topic te starten met daarin de namen van de personen die zich aanbieden.
Als men daarin dan aangeeft welk persoon jij het beste naar voor vind komen uit de stukjes die je hebt gelezen, denk ik dat men wel tot de juiste moddie kan komen.
Of zie ik dit nu verkeerd?

Helaas kan dat niet.

Dit topic is een initiatief van een goed bedoelende bokker en andere goedbedoelende bokkers geven hier hun mening. Dit is verder geen initiatief van Bart, Heike of een van de moderators. Lijkt me dat zij een keus moeten maken.
Ik hoop natuurlijk dat die keus is: uit deze mensen een selectie maken en de bokkers dan uit een poll laten kiezen.