Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Dat bedoel ik ook het eeuwige stemming proberen te maken met opmerkingen als:
sommige mensen die
bepaalde mensen
En dat door diverse posters onder elkaar gezet, creert een bepaalt idee over iemand.
Dan gedraagt er een zich als het kleine broertje dat zijn oudere broer steeds tegen de benen schopt
Op een gegeven ogenblik heeft oudere broer er genoeg van en geeft klein broertje een klap
Klein broertje loopt huilend naar mama en die geeft oudere broer straf, want hij had wijzer moeten zijn omdat hij de oudste is etc
Klein broertje staat het gniffelend te bekijken, weer gewonnen![]()
Cody"]
[quote="sarabande schreef:Maar een moddy die een discussie volgt en puur op de reacties in die discussie reageert (dus niet op eventuele priveproblemen) zal een neutrale ingreep plegen.
Laui! schreef:En dan als allerlaatste wil ik er ook nog een levenswijsheid tegenaan gooien: Perception is reality en het moeilijkste is om je in iemand anders perceptie te verplaatsen en die dan ook daadwerkelijk te begrijpen.
runningkawa schreef:Ik hoop alleen oprecht dat er niet een ja roeper voor terug komt.
Want dat zijn er al verschillende op bokt die dat doen, ook die nog geen moddie zijn.
Van die kleine zeikerdjes met een grote slijmerige bek, yekkie
Maar ook daar zullen we wel geen inspraak in hebben.