manic schreef:Ik wist niet dat "huilie huilie doen" ook op de lijst van aanstootgevende uitdrukkingen stond, sorry.
Wie heeft tegen jou gezegd dat dit een aanstootgevende uitdrukking is?
Kijk, en dat bedoel ik nou.. jij zegt iets waarop ik reageer dat je het iets vriendelijker zou kunnen brengen.
Vervolgens verdraai jij de dingen zo, dat het ineens gaat over aanstootgevende reacties.
En zo ontstaan de meeste discussies..
Smeetjoew: Ben ik het wel mee eens..
Dat is ook de reden dat ik (nog) geen HAW-topic open.
Anya: Ik kom af en toe ook mensen tegen, zowel op Bokt als in mijn eigen omgeving, die dingen proberen op te dringen als Jehova's getuigen..
Dat vind ik jammer.. laat een ander gewoon doen waar die zin in heeft, zolang het maar niet schadelijk is voor het dier.
Ik vind de uitspraak van Papagroom wel kloppen..
Er is niks mis mee als je tips krijgt van mensen die geen wedstrijden rijden en ik denk ook dat daar hele goede tips tussen kunnen zitten.
Maar dan vind ik dat je dan je ervaring ergens anders vandaan hebt moeten halen.
Door bijvoorbeeld dagelijks bij een instructeur te kijken die paarden tot Z-niveau opleidt en berijdt.
Dan hoef je nog niet eens zelf goed te kunnen rijden, maar dan kun je wel goed bekijken wat voor hulpen er bij een bepaalde oefening horen..
Rocymax: Dat topic heb ik gezien. 
Ik dacht dat hij meer pagina's had?
Elma_: Je mag van mij alles zeggen hoor..