Aantal profielvieuws.. Waarom kijk je naar iemands profiel?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 22:42

ik kijk ook altijd bij mensen die van die ongelofelijke rot reacties neerzetten..
of mensen die ergens commentaar op hebben.. zie je hun rij foto's of films.. nou zeg wow.. nog slechter.

soms dan zie je iemand echt meer dan 100(en) profielvieuws hebben na aanleiding van een berichtje..

maar meestal ben ik ook heel nieuwschierig.

blijf me verbazen hoeveel mensen echt alles erop zetten, mede omdat bokt ook voor mensen zonder profiel te lezen is. ja niet de profielen maar wel de berichten waar veel in staat.

zelf heb ik er niks in staan. gewoon omdat ik gene zin heb in klanten die mij vinden, en andere mensen.
die behoefte heb ik zelf ook niet.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 22:45

Ik ben heel nieuwsgierig en kijk graag naar de profielen van andere gebruikers. Vooral als ze heel negatief commentaar geven op een HAW of RIJ-ITP, om te zien hoe ze het er zelf vanaf brengen in het zadel ;)

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 22:46

ElCamino schreef:
Ik check vaak profiel van iemand wanneer ze erg negatief naar voren komen in een topic, vaak zijn de grootste ellendelingen wat reacties betreft degene met NIKS in hun profiel.
Ik ben heel open, profiel is ingevuld, hyves en facebook voor iedereen te zien, what you see is what you get.....

jep inderdaad, heb ik ook bewust, kan ik helemaal los ellendeling zijn, ideaaal zo anoniem

PussInBoots

Re: Aantal profielvieuws.. Waarom kijk je naar iemands profiel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 22:51

Ik kijk meestal om te zien wie iemand is. Wat ik uit een profiel kan halen en hoe iemand er uit ziet. Daar is een profiel toch voor?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 23:25

Ik kijk als mensen vervelende reacties plaatsen, leuke reacties plaatsen, soms voor meer foto's van een paard ofzo, of als ze in het buitenland wonen. Ik heb op zich niet veel info in m'n profiel, wel gehad maar vond het niet nodig ofzo, als mensen meer willen weten vragen ze maar. Tot die tijd kunnen ze wel wat foto's bekijken maar meer ook niet :P

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:29

Bij sommige mensen kijk ik af en toe in het profiel, omdat ik benieuwd ben naar updates. :j

Je hebt van die mensen die er regelmatig nieuwe foto's of tekst opzetten, dat kan heel leuk zijn.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:30

Ik probeer mijn profiel altijd wel up-to-date te houden. Vind dat zelf ook fijn als ik een profiel bekijken. Het is ook altijd prettig als de foto's werken :)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:34

Ik zelf ben altijd wel benieuwd naar de gene achter de berichten die ze plaatsen.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:35

Ik vind profielen kijken gewoon leuk, klik er regelmatig op, vaak vanwege een reactie op het forum, zowel boeiende reacties als lelijke of onnozele reacties. Vind foto's kijken ook erg leuk :D Dus ja profieltje klikken vindt ik leuk :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:36

Dribbel schreef:
Ik probeer mijn profiel altijd wel up-to-date te houden. Vind dat zelf ook fijn als ik een profiel bekijken. Het is ook altijd prettig als de foto's werken :)

Ik ben juist niet bepaald een held in updaten. :')

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:39

Ik kan soms 'teleurgesteld' zijn als iemand een leeg profiel heeft :+ Dan wordt mijn nieuwsgierigheid niet bevredigd ;-)

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:39

ElCamino schreef:
Ik check vaak profiel van iemand wanneer ze erg negatief naar voren komen in een topic, vaak zijn de grootste ellendelingen wat reacties betreft degene met NIKS in hun profiel.
Ik ben heel open, profiel is ingevuld, hyves en facebook voor iedereen te zien, what you see is what you get.....

En wat zijn wij vervolgens met al die info? Fijn dat jij het leuk vind om je hele leven te delen met ons, maar ik zie het voordeel ervan niet in?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 11:24

Ik heb mijn profiel al weer een aantal jaren leeg. Dat bevalt mij prima :)) Wat een ander doet, moet hij of zij natuurlijk helemaal zelf weten. Maar aangezien internet overal vastgelegd en gedocumenteerd wordt betekend dat ook al de info die jij rondstrooit te koppelen is aan jouw persoontje.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 18:11

Ik kijk soms alleen in een profiel als ik een 'jaja zal wel' idee heb. Of van die meisjes die zeggen 'ik ben zooooooo lelijk' en waarna andere bokkers 'nee echt niet!' gaan zeggen. Word ik nieuwsgierig van :+

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 18:11

Winged schreef:
Ik kijk soms alleen in een profiel als ik een 'jaja zal wel' idee heb. Of van die meisjes die zeggen 'ik ben zooooooo lelijk' en waarna andere bokkers 'nee echt niet!' gaan zeggen. Word ik nieuwsgierig van :+

Heel herkenbaar, het laatste stukje :j

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 18:12

Kan daar echt niks aan doen :+

Hoewel ik trouwens wel vind dat veel mensen een scheef zelfbeeld hebben als ik het op foto's moet beoordelen... Maar dat is weer iets heel anders.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 18:14

Winged, dat is mens eigen :) als je niet lekker in je vel zit, dan kijk je heel anders naar jezelf :)
En wat je uitstraald, zie jezelf anders dan een ander :)

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 18:16

ik denk dat heel veel mensen van ons meelezers hebben ;) en via je profiel tussen je geposten berichten gaan terug lezen ;)
Iig daaraan kom ik wel aan zoveel profilevieuws. ;) Rete irritant dus.. elke keer oppassen wat je zegt

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 14:49

En meelezers.... die openen je profiel en bekijken zo je berichten.
Mijn profielviews gaan echt zo hard, dat ik me echt soms afvraag wie er wel niet met mijn berichten mee leest. :o

[edit] had overduidelijk niet de post boven me gelezen. :')

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 15:54

Bij jou is het ook wel heel erg Nathalie :=. Sorry, moest even in je profiel kijken om het te weten te komen :+.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 15:56

Ja, ik houd het bij! En ze vliegen echt omhoog. :oo

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 15:57

Zoiets zou mij ook wel een beetje beangstigen... Ga je niet heel erg letten op wat je wel en niet zegt?

Natuurlijk zou de hele wereld het kunnen lezen als ze willen, maar bij jou is het nog extra bevestigd zeg maar :).
Laatst bijgewerkt door Siets op 06-06-11 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 15:57

Siets schreef:
Bij jou is het ook wel heel erg Nathalie :=. Sorry, moest even in je profiel kijken om het te weten te komen :+.

Ik durf niet te kijken, is het zo hoog? :P

Ik ken ook meelezers, maar ach, ik laat ze maar. Als het echt intressant is, dan beginnen ze er maar over.
Het zegt meer over hun, die mij mee lezen, dan over mij. blijkbaar heb ik wél een leven ;)

Ook ik hou ze bij hahaha

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 15:58

EngeltjeS schreef:
Siets schreef:

Ik durf niet te kijken, is het zo hoog? :P

Ik ken ook meelezers, maar ach, ik laat ze maar. Als het echt intressant is, dan beginnen ze er maar over.
Het zegt meer over hun, die mij mee lezen, dan over mij. blijkbaar heb ik wél een leven ;)

Ook ik hou ze bij hahaha

Zeg maar 3/4 van 1000000 :D.
Laatst bijgewerkt door Siets op 06-06-11 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 15:58

ik kijk in iemands profiel als diegene naar mijn idee een onzin topic opent,vreemd iets verwoordt.
Meestal kijk ik dan ook even de eigen berichten na,of ik zo iemand dan serieus moet nemen.
Ook als iemand mij raakt op een een of andere manier...ziekte,dood paard,gewicht verliezen...van die dingen.