Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ElCamino schreef:Ik check vaak profiel van iemand wanneer ze erg negatief naar voren komen in een topic, vaak zijn de grootste ellendelingen wat reacties betreft degene met NIKS in hun profiel.
Ik ben heel open, profiel is ingevuld, hyves en facebook voor iedereen te zien, what you see is what you get.....
ElCamino schreef:Ik check vaak profiel van iemand wanneer ze erg negatief naar voren komen in een topic, vaak zijn de grootste ellendelingen wat reacties betreft degene met NIKS in hun profiel.
Ik ben heel open, profiel is ingevuld, hyves en facebook voor iedereen te zien, what you see is what you get.....
Siets schreef:Bij jou is het ook wel heel erg Nathalie. Sorry, moest even in je profiel kijken om het te weten te komen
.
EngeltjeS schreef:Siets schreef:Bij jou is het ook wel heel erg Nathalie. Sorry, moest even in je profiel kijken om het te weten te komen
.
Ik durf niet te kijken, is het zo hoog?
Ik ken ook meelezers, maar ach, ik laat ze maar. Als het echt intressant is, dan beginnen ze er maar over.
Het zegt meer over hun, die mij mee lezen, dan over mij. blijkbaar heb ik wél een leven
Ook ik hou ze bij hahaha