Achter de schermen

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:45

Revanches schreef:
Marlies heb je deze post gelezen;
Revanches schreef:
Nou hebben we juist geprobeerd en openheid erin te houden en niet meteen te slotteren bij (heftige) aanvallen
Topic had al veel eerder en meerdere malen op slot kunnen zitten. Maar telkens hebben we het toch nog enigszins kunnen bijsturen waardoor het topic nog steeds open is. Bepaalde dingen hebben wij voor lief genomen en geaccepteerd zoals het gaat. Dat zegt toch ook wel wat mag ik aannemen? Of zie je dan toch liever de geslotenheid middels een slotje?

Bepaalde dingen worden ook wel door de vingers gezien, en laten staan.
We hebben juist in dat topic nog bepaalde dingen laten staan, die misschien al wel verwijderd en aangesproken hadden mogen worden. In de hoop dat het vanzelf zou oplossen. Soms is dat het geval geweest, en soms niet, dan moet er af en toe toch een maatregel worden getroffen. En zoals je ziet is het topic ook nog steeds open en hebben we vele posts nog laten staan en niet direct verwijderd/aangesproken.

Dat is erg aardig.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:46

Storm schreef:
Geloof me Adil, als ik nog groen was geweest, had ik dit al op een heel andere manier met je besproken.
Ik spreek nu als Storm, en absoluut niet meer als mod.
Feit is wel dat de een meteen begint te schelden, terwijl de ander wél volwassen kan blijven.

Are you freaking kidding me???
Hoe moet dit worden gezien dan?! Wat een belachelijke opmerking Storm! En dan heb jij het over volwassen blijven? Over dingen uit zijn verband trekken gesproken..
Komaan zeg, dit kan echt niet hoor...

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:48

Mindfields schreef:
Dat hebben we ook in het begin gedaan, maar dat helpt dus absoluut niet.

Dat kan. Niks aan te deon. Je kunt alleen nog even op een nette manier melden dat jij je zegje hebt gedaan en dat jij klaar bent met de discussie met die persoon. Verder gewoon weer doorgaan voordat die persoon er was. Mensen mogen hun menign geven, maar moeten wel ontopic blijven en netjes blijven. Dat geldt ook voor het genoemde topic.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:49

Frozenstar schreef:
Storm schreef:
Geloof me Adil, als ik nog groen was geweest, had ik dit al op een heel andere manier met je besproken.
Ik spreek nu als Storm, en absoluut niet meer als mod.
Feit is wel dat de een meteen begint te schelden, terwijl de ander wél volwassen kan blijven.

Hoe moet dit worden gezien dan?! Wat een belachelijke opmerking Storm! En dan heb jij het over volwassen blijven? Over dingen uit zijn verband trekken gesproken..

Ik snap je heftige reactie wel, maar ik vermoed dat je hem heftiger op vat, dan hij werkelijk bedoeld was. Hij is erg dubbel. Ik denk dat storm er goed aan doet om wat meer duidelijkheid te geven over de opmerking. Zo kunnen er ook geen verkeerde reacties komen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:51

Mindfields schreef:
Dat hebben we ook in het begin gedaan, maar dat helpt dus absoluut niet.

Dat soort mensen zijn zeker heel vervelend, maar dan kun je twee dingen doen. Toch normaal blijven uitleggen/reageren en anders imo negeren. Er dus niet meer op reageren. Je bent nl. niet verplicht om op een post te reageren.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:53

Dribbel schreef:
Frozenstar schreef:

Ik snap je heftige reactie wel, maar ik vermoed dat je hem heftiger op vat, dan hij werkelijk bedoeld was. Hij is erg dubbel. Ik denk dat storm er goed aan doet om wat meer duidelijkheid te geven over de opmerking. Zo kunnen er ook geen verkeerde reacties komen.

Dan moet ze hem neerzetten zoals hij bedoeld is! Dit is gewoon erg infantiel, zoals ze zeggen he.. als je met je vingertje wijst, wijzen er 3 terug naar je. En ik denk dat Storm hier zeker wel van bewust is hoe dit over kwam.
Beetje uit emotie gereageerd he ;)
Tipje voor Storm, doe je zelf niet beter voor dan dat je bent.. vind je erg uit te hoogte doen.

Dribbel

Re: Achter de schermen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:55

Denk idd dat ze uit emotie reageerde. Zo kwam het wel op mij over. Dan zeg je dingen vaak wat harder. Dat komt vaker voor. Dat bespreken we hier juist.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 10:58

En als je je daar van bewust bent, dan kom je daar even op terug lijkt mij. Wel zo sociaal en menselijk...... Maar nu wordt er niks mee gedaan en in combinatie met haar andere berichten hier in het topic, krijg ik ook een beetje borrelende emoties! Gedverderrie.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:00

Wie zegt dat er niks mee gedaan wordt. Ik kan me voorstellen dat je bij heftige emoties even van bokt gaat hoor. Doe ik ook wel eens.

Als jij denkt dat iemand tegen de regels reageerd dan kun je temmen. Dat uitroep tekentje staat er niet zomaar

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:00

Er wordt hier ook veel gezeikt op het modereren van het topic, recentelijk heb ik zelf op een ander forum een heftige discussie gehad, het was superleuk en heel interessant, maar de persoonlijke aanvallen werden op een keer dusdanig erg dat ik hem dood heb moeten laten bloeden. Dat forum doet niet aan topics modereren, die hanteert het principe: alleen spam en verkeerde koopwaar verwijderen.
Dan discussiert het hier een heel stuk leuker.

Het adem in-adem uit principe is gewoon belangrijk, en als je denkt dat er door iemand constant uitgelokt wordt, dan mag daar toch gewoon voor getemd worden?

En af en toe een lompig bericht is, in mijn ervaring, vaak geen directe reden tot een ow of brulbrief.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:04

Dribbel schreef:
Wie zegt dat er niks mee gedaan wordt. Ik kan me voorstellen dat je bij heftige emoties even van bokt gaat hoor. Doe ik ook wel eens.

Als jij denkt dat iemand tegen de regels reageerd dan kun je temmen. Dat uitroep tekentje staat er niet zomaar

Ik zie niet dat zij er op terug is gekomen, wat voor mij een regen is om hier op te reageren.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:05

Regen? *pakt haar plu*

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:06

Frozenstar schreef:
Dribbel schreef:

Ik zie niet dat zij er op terug is gekomen, wat voor mij een regen is om hier op te reageren.

Niet iedereen zit 24/7 achter zijn of haar pc.
Misschien even afwachten?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:06

Nee sorry, hier geen ruimte nu voor humor. Je weet wat ik bedoel, daar gaat het om lijkt mij.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:07

Cayenne schreef:
Frozenstar schreef:

Niet iedereen zit 24/7 achter zijn of haar pc.
Misschien even afwachten?

Tuurlijk, maar ik ga niet afwachten of er uberhaupt nog een reactie komt, dan kan je altijd afwachten op Bokt. Dus post ik mijn mening hier over.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:08

Ik snap zeker wat je bedoeld, maar ik ga mee met Cayenne. Niet iedereen is altijd online en soms bok je even niet om tot rust te komen.

En dat jij er een mening over hebt dat mag hoor, maar ik vind dat je het wat anders had mogen stellen. Dat is mijn mening. Ik tem ook niet op je reactie, maar ik reageer er wel met mijn visie op.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:11

Dribbel schreef:
Ik snap zeker wat je bedoeld, maar ik ga mee met Cayenne. Niet iedereen is altijd online en soms bok je even niet om tot rust te komen.

En dat jij er een mening over hebt dat mag hoor, maar ik vind dat je het wat anders had mogen stellen. Dat is mijn mening. Ik tem ook niet op je reactie, maar ik reageer er wel met mijn visie op.

Ik hoor graag hoe ik het ander had mogen stellen, via PB dan om het hier ontopic te houden.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:14

Ik denk dat een redelijke termijn op 'afwachten' toch wel minstens een dag (24 uur) is, zelfs wel twee. Als na een week (of twee) geen reactie is geweest, dan kun je er imo idd wel vanuit gaan dat die nooit meer komt.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:16

Sammie schreef:
Ik denk dat een redelijke termijn op 'afwachten' toch wel minstens een dag (24 uur) is, zelfs wel twee. Als na een week (of twee) geen reactie is geweest, dan kun je er imo idd wel vanuit gaan dat die nooit meer komt.

Nee sorry, maar ik hou niet zo lang een user in de gaten of dat hij of zij nog wel reageert. ;)

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:18

Dan kan het zeker gebeuren dat je dingen mist en geen uitleg of reactie meer leest. Dat is aan jou. Ik zou het zelf wel doen.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:19

Dribbel schreef:
Dan kan het zeker gebeuren dat je dingen mist en geen uitleg of reactie meer leest. Dat is aan jou. Ik zou het zelf wel doen.

Fijn dat jij dat wel doet dan, maar ik kies daar niet voor. Als ik iets zie dan reageer ik.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:20

Dat snap ik hoor, maar ik dacht dat je de vervolgreactie van Storm op jouw reactie niet wilde afwachten.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:22

Nee het ging er om dat ik niet afwacht of Storm nog op haar eigen opmerking terug zou komen voor dat ik uberhaupt er op zou reageren.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:24

Dat moet je zelf weten, maar om dan vast te stellen dat iemand niet reageert is dus nogal voorbarig :)

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 11:27

Cayenne schreef:
Dat moet je zelf weten, maar om dan vast te stellen dat iemand niet reageert is dus nogal voorbarig :)

Ben hele benieuwd waar je dat vandaan haalt :D