Kan iemand dat ongevraagde mee naar efteling weghalen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:34

Heeft alles met elkaar te maken.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:34

Femke schreef:
[Mensen die nu vrolijk roepen "niet zo zeuren" kan ik aan 1 kant goed begrijpen.

Maar aan de andere kant; als niemand ooit ergens over zou zeuren, zou je in een ontzettend rottig land wonen inmiddels.
Zonder zeurende mensen in een maatschappij, komen er ook geen "eisen" aan een maatschappij en zonder de invloed van een burger die z'n mening laat weten, zou een maatschappij gewoon de voor de leiders ideale dingen doen. En dat is in veel gevallen NIET wat prettig is voor de burger.

Wonen wij nu in een rottig land omdat bokt besluit een linkje onder gebruikersnamen te zetten voor een Efteling meeting? :P
Haha sorry misschien word ik een beetje melig van dit topic.

ik zeur ook wel over dingen maar niet over, in mijn ogen, zo onbenulligs.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 13:35

Salsa schreef:
Tja wie de schoen past trekt hem aan. En nee het is zeker niet te vergelijken maar vraag me echt af waar het hier om gaat. (en ja heb het hele topic met één groot vraagteken gelezen en nee ik snap nog steeds de heftige reacties bij sommige mensen niet)

Nogmaals als je het allemaal zo vervelend vind hoef je niet op bokt te zitten. Niemand zit hier met een verplichting.

Ik denk dat je het ook alleen maar kunt snappen als je het hele gezeur in dit topic hebt gevolgd : [FZ] Veranderingen op Eenmaal-Andermaal
daaruit blijkt hoe men met 2 maten meet en daaruit komen de ergernissen. Dus niet iedereen zal deze drukte snappen.
Ik erger me hier aan maar snap veel topics van anderen ook niet. Dan snap ik ook niet waar ze zich druk over maken. Over welke kleur schabrak nou echt niet past op het paard? of welk vriendje het nou weer heeft uitgemaakt of welke baby er nou weer in zijn luier heeft gepoept. Lekker iedereen zich druk laten maken wat diegene wil.
Laatst bijgewerkt door cavaletti op 12-04-11 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:37

miccamaaike schreef:
Pffff mensen waar maken jullie je druk om zeg... kom op zeg, de wereld vergaat niet door iets onder je naam!

De wereld vergaat ook niet als je dagelijks 200 spammails binnenkrijgt.
Maar irritant is het wel, én ongevraagd...

Ik zou zeggen: respecteer dat anderen daar misschien een andere kijk op hebben dan jij zelf.
En nu doe jij eigenlijk precies hetzelfde maar een stapje vérder... Wij maken ons druk om iets met een reden, jij maakt je nu druk om mensen die zich druk maken. Wat heeft dat voor nut/reden/zin? Wij gaan ons er niet minder druk om maken, en ook voor jou vergaat de wereld niet als anderen zich druk maken.

Sterker nog, wat ik in mijn vorige post al uit probeerde te leggen; stel je eens een wereld voor waar geen enkele burger z'n mening zou geven over iets. Denk je dat we dan vanzelf door engeltjes en elfjes beschermd worden die onze leiders vertellen wat er voor ons geregeld moet worden? Nee natuurlijk niet... Zonder zeurende mensen komt er ook geen actie om iets aan te passen wat in het voordeel van íedereen kan zijn. Dat is helaas nou eenmaal zo.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:39

Suuskipje schreef:
Maar moet er nu echt zo'n ophef gemaakt worden over een simpel zinnetje of is dit eigenlijk gewoon door het nieuwe EA systeem wat aangekondigd is dat de mensen die daar veel posten een beetje kribbig zijn en daardoor alles zo groot opblazen? :D

Even mezelf gequote van de vorige pagina, want ik vermoed dat dit de redne is waarom sommigen zo fel reageren :)

Edit: Trouwens o.a. Femke en cavaletti, jullie maken ook reclame voor jullie eigen bedrijven in jullie onderschriften, is imo dan ook ongevraagde reclame waar ik geen trek in heb, zal ik daar dan ook maar een topic over openen

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 13:40

Suuskipje schreef:
Suuskipje schreef:
Maar moet er nu echt zo'n ophef gemaakt worden over een simpel zinnetje of is dit eigenlijk gewoon door het nieuwe EA systeem wat aangekondigd is dat de mensen die daar veel posten een beetje kribbig zijn en daardoor alles zo groot opblazen? :D

Even mezelf gequote van de vorige pagina, want ik vermoed dat dit de redne is waarom sommigen zo fel reageren :)

Zit wel een verband in, want ze meten met 2 maten. Dat efteling gezeur is spam. JE moet iets aanklikken om het weg te halen en dat moet niet mogen. En dat terwijl dus de rest van bokt juist op zulke zaken beperkt word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:41

Salsa schreef:
Femke schreef:
[Mensen die nu vrolijk roepen "niet zo zeuren" kan ik aan 1 kant goed begrijpen.

Maar aan de andere kant; als niemand ooit ergens over zou zeuren, zou je in een ontzettend rottig land wonen inmiddels.
Zonder zeurende mensen in een maatschappij, komen er ook geen "eisen" aan een maatschappij en zonder de invloed van een burger die z'n mening laat weten, zou een maatschappij gewoon de voor de leiders ideale dingen doen. En dat is in veel gevallen NIET wat prettig is voor de burger.

Wonen wij nu in een rottig land omdat bokt besluit een linkje onder gebruikersnamen te zetten voor een Efteling meeting? :P

LOL, nee.... je hebt m'n bericht totaal niet begrepen :')
We wonen nu NIET in een rottig land, omdat er juist al honderden jaren mensen zijn die zeggen wat ze ergens van vinden. Die voor hun mening opkomen als ze merken dat iets "niet prettig" is.
Dat is o.a. de reden dat vrouwen nu stemrecht hebben. Vrouwen destijds hadden ook "niet kunnen zeuren"... maar dan hadden we nu nog steeds geen recht om te stemmen.

Dat soort dingen bedoel ik daarmee te zeggen.

We kunnen nu met z'n allen over zo'n linkje (wat door sommigen wel degelijk als storend wordt ervaren) wel onze mond houden.
Maar als wij niet laten weten dat we het niet prettig vinden, dan weet het beheer ook niet dat sommige gebruikers dit naar vinden. En gaan ze volgende keer misschien nog een stapje verder, of blijven ze het doen, etc.... nou ja. Voorbeelden genoeg in ieder geval. ;)

In het kort: soms is het nodig om je mond ergens over open te trekken, om verergering van een bepaald punt in de toekomst te voorkomen. Nu is het misschien "maar" een lap tekst onder je naam waar je niet op zit te wachten... Volgende keer krijgt iedere bokker misschien wel bij ieder commercieel evenement gelijk een pb in z'n inbox....

Splinter

Ir111 schreef:
Suuskipje schreef:
Andere mensen zijn nu in Alphen aan den Rijn aan het treuren om overledenen en hier zeuren er een antal over een rood zinnetje onder je boktnaam op een internetforum...

Ik snap je punt. :) Het is ook zeker goed om zaken in perspectief te zetten, maar ik vind het wel een beetje een dooddoener om andermans ellende erbij te halen. Er zijn meestal wel ergere dingen in de wereld dan de 'narigheden'/'ellende'/'onplezierige dingen' die jezelf overkomen. Dat neemt niet weg je dat je jouw eigen onplezerigheden als onprettig ervaart. Dat zou dus eigenlijk niet meer mogen als je jouw stelling hanteert.

Nogmaals, ik begrijp je punt. En ik wil dat rode zinnetje zeker niet onder het kopje narigheden of ellende scharen. Maar irritant vind ik het wel, of er nou wel of niet een aardbeving in Japan geweest is. :D

helemaal mee eens Ir111 :j

Suzanne F.

Eleionomae schreef:
Mischien volgende keer bij zo'n massale jubileum meeting ook even na denken over de kosten....

Het is niet verplicht om mee te doen....

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:42

cavaletti schreef:
Salsa schreef:
Tja wie de schoen past trekt hem aan. En nee het is zeker niet te vergelijken maar vraag me echt af waar het hier om gaat. (en ja heb het hele topic met één groot vraagteken gelezen en nee ik snap nog steeds de heftige reacties bij sommige mensen niet)

Nogmaals als je het allemaal zo vervelend vind hoef je niet op bokt te zitten. Niemand zit hier met een verplichting.

Ik denk dat je het ook alleen maar kunt snappen als je het hele gezeur in dit topic hebt gevolgd : [FZ] Veranderingen op Eenmaal-Andermaal
daaruit blijkt hoe men met 2 maten meet en daaruit komen de ergernissen. Dus niet iedereen zal deze drukte snappen.
Ik erger me hier aan maar snap veel topics van anderen ook niet. Dan snap ik ook niet waar ze zich druk over maken. Over welke kleur schabrak nou echt niet past op het paard? of welk vriendje het nou weer heeft uitgemaakt. Lekker iedereen zich druk laten maken wat diegene wil.

Hou dat dan lekker in het EA topic. Het EA heeft niks te maken met de Efteling meeting. Dit komt bij mij over als stoken omdat je het op een ander punt niet eens bent.

En ik erger me ook over topics van andere maar die laat ik dan lekker links liggen. Dat krijg je met een topic met zoveel leden van diverse catagorieën

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 13:42

Suuskipje schreef:
Suuskipje schreef:

Edit: Trouwens o.a. Femke en cavaletti, jullie maken ook reclame voor jullie eigen bedrijven in jullie onderschriften, is imo dan ook ongevraagde reclame waar ik geen trek in heb, zal ik daar dan ook maar een topic over openen

Tja hahaha dat is lef hebben, Ik heb geen zin in dat gevampier en sex gedoe in jouw onderschrift, Maak het nou niet erger want dan ga je de fout in.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:43

Femke schreef:
Salsa schreef:

LOL, nee.... je hebt m'n bericht totaal niet begrepen :')
We wonen nu NIET in een rottig land, omdat er juist al honderden jaren mensen zijn die zeggen wat ze ergens van vinden. Die voor hun mening opkomen als ze merken dat iets "niet prettig" is.
Dat is o.a. de reden dat vrouwen nu stemrecht hebben. Vrouwen destijds hadden ook "niet kunnen zeuren"... maar dan hadden we nu nog steeds geen recht om te stemmen.

Dat soort dingen bedoel ik daarmee te zeggen.

We kunnen nu met z'n allen over zo'n linkje (wat door sommigen wel degelijk als storend wordt ervaren) wel onze mond houden.
Maar als wij niet laten weten dat we het niet prettig vinden, dan weet het beheer ook niet dat sommige gebruikers dit naar vinden. En gaan ze volgende keer misschien nog een stapje verder, of blijven ze het doen, etc.... nou ja. Voorbeelden genoeg in ieder geval. ;)

In het kort: soms is het nodig om je mond ergens over open te trekken, om verergering van een bepaald punt in de toekomst te voorkomen. Nu is het misschien "maar" een lap tekst onder je naam waar je niet op zit te wachten... Volgende keer krijgt iedere bokker misschien wel bij ieder commercieel evenement gelijk een pb in z'n inbox....

Haha heb ik jouw bericht verkeerd geinterpeteerd. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:43

Suuskipje schreef:

Prima dat kun je vinden...
Maar het is wel zo binnen de regels van bokt dat het in je onderschrift mag staan.
Als de regels zodanig worden aangepast dat het niet meer mag, dan zal ik uiteraard mijn onderschrift netjes volgens die regels aanpassen.

En dit is nu precies waarom "zeuren" zo nuttig kan zijn. Als veel gebruikers laten horen dat ze commercie in onderschriften ongewenst vinden, dan kan het beheer daar iets mee doen.
Als niemand daar iets over zegt, maar iedereen 't ondertussen wel vervelend vindt... dan zit je met dat nare gevoel in je buik maar zal er nooit wat aan gedaan worden.
En dat maakt zeuren af en toe nou juist zo effectief en zelf goed.

Ongevraagd spam versturen onder de naam van alle gebruikers mag niet. Zo eenvoudig is het. En dáárom komt er protest op. :)

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 13:45

Salsa schreef:
Ik erger me hier aan maar snap veel topics van anderen ook niet. Dan snap ik ook niet waar ze zich druk over maken. Over welke kleur schabrak nou echt niet past op het paard? of welk vriendje het nou weer heeft uitgemaakt. Lekker iedereen zich druk laten maken wat diegene wil.

Citaat:
Hou dat dan lekker in het EA topic. Het EA heeft niks te maken met de Efteling meeting. Dit komt bij mij over als stoken omdat je het op een ander punt niet eens bent.

En ik erger me ook over topics van andere maar die laat ik dan lekker links liggen. Dat krijg je met een topic met zoveel leden van diverse catagorieën

Nee dat zie je fout. Het word er bijgehaald maar heeft niks met mijn ergernis te maken dat ik gewoon dat gezeur van die efteling niet wil. Daar heb ik niet om gevraagd en ik wist niet hoe ik het weg moest krijgen. Wat al te zot voor woorden is dat ik zelf moet zorgen dat die ongevraagde spam weg gaat.

Kiwipitje

Re: Kan iemand dat ongevraagde mee naar efteling weghalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:46

Nu wil ik ook bij alle gebruikers zo'n dingetje voor mijn tuinfeest van de zomer. Maakt toch niets uit als je niet komt? Je kan het gewoon wegklikken heur :)). En Bart.. wel graag in groen. De datum PB ik nog wel.

Engeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:46

Als jullie nu niet ophouden met dit gezeur komt de vliegende Fakir langs en zal jullie allemaal op het matje roepen!

Afbeelding

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:47

http://www.bokt.nl/adverteren/
1320 euro voor een grote banner...Levert dus wel wat op...
En...
Citaat:
Aangezien er op Bokt.nl maar een beperkt aantal bannerpositie beschikbaar is, worden de banners 'geroteerd'. Dit houdt in dat een gebruiker tijdens een bezoek aan Bokt.nl verschillende banners te zien krijgt. De frequentie waarmee een banner zichtbaar is op de site wordt bepaald door het aantal 'bannerviews' dat voor een periode is ingekocht.

Dus ze vangen voor een plaatsje meerdere keren die 1320 euro...Toch niet echt slechte handel...
Maar ze mogen er ook wel iets aan hebben\

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:48

Engeltje schreef:
Als jullie nu niet ophouden met dit gezeur komt de vliegende Fakir langs en zal jullie allemaal op het matje roepen!

Afbeelding

HEAR HEAR

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:48

WHAHAHA:

Bel me niet register Uw rechten als consument over klachten bij telemarketing. www.ConsuWijzer.nl/Telemarketing
Bedrijfsspam Blokkeren Gratis test van MessageLabs onderschept 99%, gegarandeerd Messagelabs.nl

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:52

Waat een mens zich wel niet over op kan winden :o

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 13:57

De aktie is leuk bedacht voor mensen die het leuk vinden, maar het ongevraagde spammen vind ik minder. En je kunt er gewoon niet vanuit gaan dat iedereen het prettig vind om zulke dingen in je privat space te hebben staan. Dat is een grote miscalculatie.
Het is waarschijnlijk maar een kleine groep die mee kan want het meerendeel woont te ver weg, heeft geen geld geen tijd of wat dan ook. Maar dat doet er niet eens toe het gaat om het ineens er zijn van een tekst waar ik niks van weet en niks mee kan.
Laatst bijgewerkt door cavaletti op 12-04-11 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:58

@ cavaletti
Beetje kinderachtig om, als ik over jouw onderschrift een opmerking maak dan zo'n reactie te geven over de mijne. Die van mij was dan nog ontopic ;)

Maar eerlijk, geef nou eens aan waarom je dit topic geopent heeft, is dit geweest door dat EA topic en je daarom nogal gepikeerd was en toen die rode lettertjes zag en totaal over de rooie ging?

En het wordt er neit bijgehaald, je zet zelf een opmerking over het EA systeem in je beginpost, maak de kat wijs dat dit dan niet de typische druppel was die de emmer deed overlopen bij jou.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:59

Nou ik kan niet spreken voor TS, maar voor mij niet. Ik vond puur en alleen die rode tekst irritant. Vooral dat ie in de Office versie ook rood was.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:00

In de Office versie is de tekst inmiddels grijs.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 14:01

Dat had ik al gezien ja :). Gelukkig maar!