Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Femke schreef:[Mensen die nu vrolijk roepen "niet zo zeuren" kan ik aan 1 kant goed begrijpen.
Maar aan de andere kant; als niemand ooit ergens over zou zeuren, zou je in een ontzettend rottig land wonen inmiddels.
Zonder zeurende mensen in een maatschappij, komen er ook geen "eisen" aan een maatschappij en zonder de invloed van een burger die z'n mening laat weten, zou een maatschappij gewoon de voor de leiders ideale dingen doen. En dat is in veel gevallen NIET wat prettig is voor de burger.
Salsa schreef:Tja wie de schoen past trekt hem aan. En nee het is zeker niet te vergelijken maar vraag me echt af waar het hier om gaat. (en ja heb het hele topic met één groot vraagteken gelezen en nee ik snap nog steeds de heftige reacties bij sommige mensen niet)
Nogmaals als je het allemaal zo vervelend vind hoef je niet op bokt te zitten. Niemand zit hier met een verplichting.
miccamaaike schreef:Pffff mensen waar maken jullie je druk om zeg... kom op zeg, de wereld vergaat niet door iets onder je naam!
Suuskipje schreef:Maar moet er nu echt zo'n ophef gemaakt worden over een simpel zinnetje of is dit eigenlijk gewoon door het nieuwe EA systeem wat aangekondigd is dat de mensen die daar veel posten een beetje kribbig zijn en daardoor alles zo groot opblazen?
Suuskipje schreef:Suuskipje schreef:Maar moet er nu echt zo'n ophef gemaakt worden over een simpel zinnetje of is dit eigenlijk gewoon door het nieuwe EA systeem wat aangekondigd is dat de mensen die daar veel posten een beetje kribbig zijn en daardoor alles zo groot opblazen?
Even mezelf gequote van de vorige pagina, want ik vermoed dat dit de redne is waarom sommigen zo fel reageren
Salsa schreef:Femke schreef:[Mensen die nu vrolijk roepen "niet zo zeuren" kan ik aan 1 kant goed begrijpen.
Maar aan de andere kant; als niemand ooit ergens over zou zeuren, zou je in een ontzettend rottig land wonen inmiddels.
Zonder zeurende mensen in een maatschappij, komen er ook geen "eisen" aan een maatschappij en zonder de invloed van een burger die z'n mening laat weten, zou een maatschappij gewoon de voor de leiders ideale dingen doen. En dat is in veel gevallen NIET wat prettig is voor de burger.
Wonen wij nu in een rottig land omdat bokt besluit een linkje onder gebruikersnamen te zetten voor een Efteling meeting?
Haha sorry misschien word ik een beetje melig van dit topic.
ik zeur ook wel over dingen maar niet over, in mijn ogen, zo onbenulligs.
Ir111 schreef:Suuskipje schreef:Andere mensen zijn nu in Alphen aan den Rijn aan het treuren om overledenen en hier zeuren er een antal over een rood zinnetje onder je boktnaam op een internetforum...
Ik snap je punt.Het is ook zeker goed om zaken in perspectief te zetten, maar ik vind het wel een beetje een dooddoener om andermans ellende erbij te halen. Er zijn meestal wel ergere dingen in de wereld dan de 'narigheden'/'ellende'/'onplezierige dingen' die jezelf overkomen. Dat neemt niet weg je dat je jouw eigen onplezerigheden als onprettig ervaart. Dat zou dus eigenlijk niet meer mogen als je jouw stelling hanteert.
Nogmaals, ik begrijp je punt. En ik wil dat rode zinnetje zeker niet onder het kopje narigheden of ellende scharen. Maar irritant vind ik het wel, of er nou wel of niet een aardbeving in Japan geweest is.
cavaletti schreef:Salsa schreef:Tja wie de schoen past trekt hem aan. En nee het is zeker niet te vergelijken maar vraag me echt af waar het hier om gaat. (en ja heb het hele topic met één groot vraagteken gelezen en nee ik snap nog steeds de heftige reacties bij sommige mensen niet)
Nogmaals als je het allemaal zo vervelend vind hoef je niet op bokt te zitten. Niemand zit hier met een verplichting.
Ik denk dat je het ook alleen maar kunt snappen als je het hele gezeur in dit topic hebt gevolgd : [FZ] Veranderingen op Eenmaal-Andermaal
daaruit blijkt hoe men met 2 maten meet en daaruit komen de ergernissen. Dus niet iedereen zal deze drukte snappen.
Ik erger me hier aan maar snap veel topics van anderen ook niet. Dan snap ik ook niet waar ze zich druk over maken. Over welke kleur schabrak nou echt niet past op het paard? of welk vriendje het nou weer heeft uitgemaakt. Lekker iedereen zich druk laten maken wat diegene wil.
Suuskipje schreef:Suuskipje schreef:Maar moet er nu echt zo'n ophef gemaakt worden over een simpel zinnetje of is dit eigenlijk gewoon door het nieuwe EA systeem wat aangekondigd is dat de mensen die daar veel posten een beetje kribbig zijn en daardoor alles zo groot opblazen?
Even mezelf gequote van de vorige pagina, want ik vermoed dat dit de redne is waarom sommigen zo fel reageren
Edit: Trouwens o.a. Femke en cavaletti, jullie maken ook reclame voor jullie eigen bedrijven in jullie onderschriften, is imo dan ook ongevraagde reclame waar ik geen trek in heb, zal ik daar dan ook maar een topic over openen
Femke schreef:Salsa schreef:Wonen wij nu in een rottig land omdat bokt besluit een linkje onder gebruikersnamen te zetten voor een Efteling meeting?
Haha sorry misschien word ik een beetje melig van dit topic.
ik zeur ook wel over dingen maar niet over, in mijn ogen, zo onbenulligs.
LOL, nee.... je hebt m'n bericht totaal niet begrepen![]()
We wonen nu NIET in een rottig land, omdat er juist al honderden jaren mensen zijn die zeggen wat ze ergens van vinden. Die voor hun mening opkomen als ze merken dat iets "niet prettig" is.
Dat is o.a. de reden dat vrouwen nu stemrecht hebben. Vrouwen destijds hadden ook "niet kunnen zeuren"... maar dan hadden we nu nog steeds geen recht om te stemmen.
Dat soort dingen bedoel ik daarmee te zeggen.
We kunnen nu met z'n allen over zo'n linkje (wat door sommigen wel degelijk als storend wordt ervaren) wel onze mond houden.
Maar als wij niet laten weten dat we het niet prettig vinden, dan weet het beheer ook niet dat sommige gebruikers dit naar vinden. En gaan ze volgende keer misschien nog een stapje verder, of blijven ze het doen, etc.... nou ja. Voorbeelden genoeg in ieder geval.
In het kort: soms is het nodig om je mond ergens over open te trekken, om verergering van een bepaald punt in de toekomst te voorkomen. Nu is het misschien "maar" een lap tekst onder je naam waar je niet op zit te wachten... Volgende keer krijgt iedere bokker misschien wel bij ieder commercieel evenement gelijk een pb in z'n inbox....
Suuskipje schreef:Edit: Trouwens o.a. Femke en cavaletti, jullie maken ook reclame voor jullie eigen bedrijven in jullie onderschriften, is imo dan ook ongevraagde reclame waar ik geen trek in heb, zal ik daar dan ook maar een topic over openen
Salsa schreef:Ik denk dat je het ook alleen maar kunt snappen als je het hele gezeur in dit topic hebt gevolgd : [FZ] Veranderingen op Eenmaal-Andermaal
daaruit blijkt hoe men met 2 maten meet en daaruit komen de ergernissen. Dus niet iedereen zal deze drukte snappen.
Ik erger me hier aan maar snap veel topics van anderen ook niet. Dan snap ik ook niet waar ze zich druk over maken. Over welke kleur schabrak nou echt niet past op het paard? of welk vriendje het nou weer heeft uitgemaakt. Lekker iedereen zich druk laten maken wat diegene wil.
Citaat:Hou dat dan lekker in het EA topic. Het EA heeft niks te maken met de Efteling meeting. Dit komt bij mij over als stoken omdat je het op een ander punt niet eens bent.
En ik erger me ook over topics van andere maar die laat ik dan lekker links liggen. Dat krijg je met een topic met zoveel leden van diverse catagorieën
Citaat:Aangezien er op Bokt.nl maar een beperkt aantal bannerpositie beschikbaar is, worden de banners 'geroteerd'. Dit houdt in dat een gebruiker tijdens een bezoek aan Bokt.nl verschillende banners te zien krijgt. De frequentie waarmee een banner zichtbaar is op de site wordt bepaald door het aantal 'bannerviews' dat voor een periode is ingekocht.