Sorry, ik weet dat dat niet duidelijk genoeg is. Misschien kunnen ze hier wat meer mee.
pasen + Bloemen. (chrysanten) Hmm...
Op zondag 16 april spreekt Paus Benedictus XVI* voor de eerste keer het Urbi et Orbi uit tijdens de traditionele paasviering op het Sint-Pietersplein. Bijna even traditioneel is de prachtige omlijsting met bloemen, bomen en planten, aangeboden door de Nederlandse sierteeltorganisaties Internationaal Bloembollen Centrum, Plant Publicity Holland en Bloemenbureau Holland.
Het Sint-Pietersplein is tijdens Pasen in gele, witte en groene tinten gehuld. Volgens hoofdarrangeur Charles van der Voort komen deze kleuren op een zonnige dag het beste tot hun recht. Pasen valt dit jaar vrij laat, dus de kans dat de zon zich laat zien is groot. Bovendien zijn geel en wit ook de pauselijke kleuren. En omdat Paus Benedictus XVI op 16 april zijn eerste Urbi et Orbi zal uitspreken, wil Van der Voort dat graag met gele en witte arrangementen onderstrepen. Ondanks de gebruikte kleurstelling zullen er tal van nuances zichtbaar zijn. In de arrangementen en tuinen worden enkele tientallen soorten bloemen en planten verwerkt met uiteenlopende kleurtinten, bloem- en bladvormen.
Laatst bijgewerkt door EngeltjeS op 31-03-11 22:06, in het totaal 3 keer bewerkt
Iris82
Geplaatst: 31-03-11 22:04
Olympia schreef:
Bedankt voor die bloemen.
Weet niet of het duidelijk genoeg is, maar ik denk dat ze goed genoeg kunnen speuren. Zitten een paar wijsneuzen tussen.
OneForza
Geplaatst: 31-03-11 22:05
Hij heeft een beestje... hallo beestje. huh?
EngeltjeS
Geplaatst: 31-03-11 22:06
Iris82 schreef:
Olympia schreef:
Bedankt voor die bloemen.
Weet niet of het duidelijk genoeg is, maar ik denk dat ze goed genoeg kunnen speuren. Zitten een paar wijsneuzen tussen.