Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) nog eens met alles dat ouder is dan een jaar. Wendy schreef:Punt is wat mij betreft in ieder geval dat EA met deze veranderingen juist niet open en eerlijker wordt, het tegenovergestelde effect wordt bereikt. En dat is jammer, want wat is dan de meerwaarde van een EA gedeelte op een site als bokt?
BartVB schreef:@Wendy; Op basis van PB's en email contact wordt wel bemiddeld in EA zaken, zie o.a.:
Oscar @ [FZ] Veranderingen op Eenmaal-Andermaal
Het aantal Privéberichten (per folder) is nu opgehoogd van 600 naar 1200, maximum aantal PB folders van 3 naar 5 zodat het afhandelen van transacties via PB nog wat makkelijker wordt. Overigens kun je je PBs zo instellen dat oude PBs automatisch weggegooid worden als je PB box vol zit en er een nieuwe PB binnenkomt.

wou direct 2 mappen erbij aan maken, krijg ik de melding: maximaal aantal mappen bereikt. En kan nog steeds maar 600 berichten opslaan.
Krijg hierdoor toch een beetje het idee dat jullie het maar lastig vinden al deze vragen en dat e.e.a. al lang besloten is (voor het gemak van de mod's) en dat het berust op onwil om de oude versie zo te laten tot de nieuwe er is. Uiteindelijk ligt de schuld toch een beetje bij jullie zelf: al zolang als ik op Bokt zit hoor ik over een nieuw systeem, maar er komt gewoon niets.... Nu is het beloofd voor dit jaar: wat maken die paar maanden het oude systeem nou nog uit dan? Heb zelfs aanbiedingen voorbij zien komen van mensen die wel willen modden op EA. Ik zou zeggen: wat is dan het probeem? Kom de belofte na van dit jaar een nieuwe EA (mag wel na 10 jaar) en laat het voor die laatste paar maandjes gewoon zoals het is. RoosIris schreef:BartVB schreef:@Wendy; Op basis van PB's en email contact wordt wel bemiddeld in EA zaken, zie o.a.:
Oscar @ [FZ] Veranderingen op Eenmaal-Andermaal
Het aantal Privéberichten (per folder) is nu opgehoogd van 600 naar 1200, maximum aantal PB folders van 3 naar 5 zodat het afhandelen van transacties via PB nog wat makkelijker wordt. Overigens kun je je PBs zo instellen dat oude PBs automatisch weggegooid worden als je PB box vol zit en er een nieuwe PB binnenkomt.
![]()
![]()
wou direct 2 mappen erbij aan maken, krijg ik de melding: maximaal aantal mappen bereikt. En kan nog steeds maar 600 berichten opslaan.

, als je een topic hebt met flink wat goed lopende spullen krijg je een overvloed aan pb's die je dan stuk voor stuk moet gaan zitten beantwoorden. Ik kan mij zo voorstellen dat sommige hier daar dan zowat een heuse dagtaak aan hebben! Bovendien weet ik nu al uit ervaring met pb's van EA dat veel mensen ook snel ongeduldig zijn als je niet direct je pb beantwoord en sturen er dan nog 1. Dan wordt het helemaal een grote onoverzichtelijke bende.