Bokt-leaks

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:22

Diablo schreef:
Arabesk schreef:
Het voelt oneerlijk dat Slimmerik hier wel haar verhaal kan doen en dat voor het verhaal van RK en Kiwiko mensen moeten zoeken naar het geitforum.

Zei ik al, dan moet ook niet naard dat soort zaken verwijzen.

Maar....geef eens antwoord op de vraag die eerder gesteld is? Hoe ging dat met dat bellen van bokt?

Ik weet niet wie er gebeld heeft, maar ik weet dat ze bij P & O hebben nagevraagd of 'Naam + Achternaam' daar werkte of gewerkt had, om te kunnen checken of ik soms gebruik zat te maken van een ander account. Even los van hoe de kwestie in elkaar zit, vind ik dat toch wel héél ver gaan. Je gaat toch niet een bedrijf bellen 8)7 kom op he.

Maar goed, laat ik mijn mond maar houden, want bans bespreken en acties van mod's bekritiseren levert me dadelijk weer een OW of twee op en daar heb ik geen trek in.
Laatst bijgewerkt door Arabesk op 23-12-10 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:22

Cer schreef:
Lovely schreef:
Nobody cares. We hebben hier een discussie over iets heel anders en ik denk dat het verstandiger is dat je of constructief met die discussie mee probeert te doen of anders jezelf erbuiten houdt, want het doet de algemene indruk geen goed :n.

Ik ken de hele situatie niet (gelukkig!) maar ik vind het wel raar dat Frantic begint over de kinderbescherming, en dat verwijst klaarblijkelijk duidelijk naar Slimmerik, maar zij mag daar dan vervolgens niet op reageren ... Iemand ánders brengt dat toch op of lees ik nou zo scheel?

Wat Frantic is dus ook offtopic en niet slim als dit topic nog iets wil opleveren. Mensen die nog meer van Slimmeriks kant willen weten kunnen in haar profiel kijken en/of haar pben dat had ze ook best in een post duidelijk kunnen maken.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:23

manic schreef:
En dat heeft ze bij deze gedaan.

Ja, en 'jullie' gaan er vervolgens over door.. twee posts van haar tegenover meer van anderen :D Dus wie houdt t nu aan???

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:23

Diablo schreef:
inge81 schreef:
Nee in mijn ogen niet, als ze er wat over wil zeggen dan niet op bokt, omdat de andere partij dat ook niet kan. Laten we het wel een beetje eerlijk houden.

Dan moet er niet naar verwezen worden.

Diablo, ik denk dat iedereen weet over wie dat het allemaal gaat. Alleen de andere partij kan geen weerwoord, aanvulling of verdediging neerzetten op bokt, waarom zou Slimmerik dan wel een extra verdedigingstrategie in de ring mogen gooien?

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:24

Arabesk schreef:
Ik weet niet wie er gebeld heeft, maar ik weet dat ze bij P & O hebben nagevraagd of 'Naam + Achternaam' daar werkte of gewerkt had, om te kunnen checken of ik soms gebruik zat te maken van een ander account. Even los van hoe de kwestie in elkaar zit, vind ik dat toch wel héél ver gaan. Je gaat toch niet een bedrijf bellen 8)7 kom op he.

Maar goed, laat ik mijn mond maar houden, want bans bespreken en acties van mod's bekritiseren levert me dadelijk weer een OW of twee op en daar heb ik geen trek in.

Serieus????!! :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:24

Arabesk schreef:
Het voelt oneerlijk dat Slimmerik hier wel haar verhaal kan doen en dat voor het verhaal van RK en Kiwiko mensen moeten zoeken naar het geitforum.

Arabesk schreef:
Diablo schreef:
Zei ik al, dan moet ook niet naard dat soort zaken verwijzen.

Maar....geef eens antwoord op de vraag die eerder gesteld is? Hoe ging dat met dat bellen van bokt?

Hahaha, briljant, toen wist je voor het eerst dat je een collega had die ook bokte? :D.
Bij mij is iets soortgelijks gebeurd, maar dergelijke sneue dingen worden altijd door de kosmos wel opgelost.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:25

Cer, is niet meer dan logisch dat mensen het zat zijn. Maar eigenlijk heb je gelijk, want met wat ze doet, hier zo reageren, wilt ze precies weer uitlokken waardoor het sommigen te veel wordt en het topic op slot gaat, uiteindelijk. Dus je hebt gelijk.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:25

Cer schreef:
manic schreef:
En dat heeft ze bij deze gedaan.

Ja, en 'jullie' gaan er vervolgens over door.. twee posts van haar tegenover meer van anderen :D Dus wie houdt t nu aan???

Iedereen die onder deze streep post? :D

Afbeelding

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:26

Ik wil eigenlijk voorstellen om het hier weer on topic te houden? Er staan nog andere vragen die ik wil beantwoorden, maar zou erg fijn zijn als daarvoor de streep van Skygirl aangehouden wordt ;)
Inge: Bedankt, en Manic ook, voor het verzamelen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:27

Tieneke schreef:
Cer, is niet meer dan logisch dat mensen het zat zijn. Maar eigenlijk heb je gelijk, want met wat ze doet, hier zo reageren, wilt ze precies weer uitlokken waardoor het sommigen te veel wordt en het topic op slot gaat, uiteindelijk. Dus je hebt gelijk.

Negeren lijkt mij dan het beste, en dan weer terug op het eerste onderwerp cq openingspost voor zover daar nog vragen van openstaan, of vragen bijgekomen zijn waar nog geen antwoord op is :j

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:27

Arabesk schreef:

Hebben ze echt gezegd dat ze van bokt waren dan? Da's dom zeg.....

inge81 schreef:
Diablo, ik denk dat iedereen weet over wie dat het allemaal gaat. Alleen de andere partij kan geen weerwoord, aanvulling of verdediging neerzetten op bokt, waarom zou Slimmerik dan wel een extra verdedigingstrategie in de ring mogen gooien?

Als er over haar gepraat wordt (en dat gebeurde nu niet door iemand die zich niet kan verweren, maar door iemand die hier gewoon op bokt is en dus antwoord kan geven), mag ze daar toch op reageren? Of wordt ze nu een soort van monddood gemaakt?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:29

Had de streep nog niet gezien..... :D

manic

Re: Bokt-leaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:29

Ik ben benieuwd Eline...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:30

Ik heb met open mond alles zitten lezen...
Mijn hemel.... Wat er door het beheer wordt gezegd over leden....

Dat had ik dus NIET van ze verwacht...
Zeker niet van een bepaalde aantal mods..

En nee, ik heb geen account op geit, maar het begint me nu toch wel te interesseren wat daar naar boven komt.
Maar nee, ik voel geen behoefte om een account te hebben.

Want ik geloof niét dat die quotes verzonnen zijn...
Vind het een beetje een laffe streek dat dus priveberichten, van bokkers naar het beheer, gewoon overal besproken worden achter de schermen. Nooit van prive gehoord?
Nou interesseert het mij weinig dat mensen weten wat ik met modjes besproken heb, maar ik kan mij er een goede voorstelling van maken als het écht over PRIVEzaken zou gaan...

Ik begin langzaamaan ook een beetje bokt-moe te worden...
Alleen in m'n vaste HK is het leuk... de rest komt me zowat mn strot uit..

Ik nok er ook mee met mij in te zetten voor een beter bokt.
Het enige wat ik voor bokt/mezelf/Jan blijf doen, zijn de excursies naar de slachterij.
En voor de rest, ik smijt de pet ernaar, ik ben het beu.

Had dit NIET achter het beheer gezocht...
En zeker niet achter de mods met wie ik zulk ''leuk'' PB contact heb gehad...! En diegene weten PRECIES wie ik bedoel....!

Kim : _/-\o_

hoé je aan die quotes van achter de schermen komt, geen idee.
maar ben blij dit te lezen... Het is niet de eerste keer dat ik mensen vertrouwd heb, die dus niet te vertrouwen zijn.
Aldoende leert men.... Die quotes van die mods.... En dan nog die reanimatie die ik heb moeten uitvoeren, erbij betrekken door een van de modjes... WALGELIJK! Dat ik daardoor ''volwassen'' zou hadden moeten worden... gatverdamme.. er hoeft geen kind te sterven om mij volwassen te laten worden...
BAH! :r
Ja ik ben veranderd, dat mag men weten, ik haal geen idiootheid meer uit, ik heb een LEVEN, want ik wéét nu hoe snel het voorbij kan zijn..
Maar bokt-mods,beheer,alles, geloof me... van mij krijgen jullie geen vertrouwelijke info meer.
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 23-12-10 15:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:37

Zo...hele topic doorgelezen, geeft toch een ander beeld van Bokt
Persoonlijk vind ik het raar dat er blijkbaar quotes van een mod-topic uit kunnen lekken naar iemand die gebant is. (los van of het terecht is of niet) Het hele ban gebeuren rond Kiwiko niet mee gekregen, dus daar houd ik me buiten ;)
Verder duidelijke antwoorden van Eline.

Vraag me nog wel af wat beheer en mods nu gaan doen met het gebeuren.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:39

Nou Jol, ik ga helemaal met je mee.

Lees al een poos mee op geit, maar bijna elke dag dat ik daar wat rondneus heb ik daar weer een eye-opener!

Kim, bedankt voor het openbaar maken van dit!
En Eline, bedankt voor de uitgebreide antwoorden!

Ik postte al steeds minder op het forum, maar beperkt het nu echt tot de fora&topics die ik leuk vind. Ben dus vooral te vinden in het SGW gedeelte en het wedstrijd gedeelte (en nog 2 HK's buiten dat). Spr-itp zat ik eerst ook veel, maar wat is de sfeer daar in korte tijd veranderd zeg! Zit ik dus ook niet meer graag.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:41

Oei, oei..
Dit is een groot fiasco voor het beheer van Bokt!

Ze snijden zichzelf steeds weer dieper en dieper in de vingers..
Autsj!

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:42

Ik heb ook een paar vragen. Allereerst een bedankje aan Eline voor het uitgebreide antwoord. Maar niet alles is me duidelijk.
Ik stel deze vragen uit belangstelling, niet om wie dan ook voor het blok te zetten of partij te kiezen.

Eline schreef:
De vragen van Chawi Vraag 1: Kloppen de quotes die KiWiko heeft laten zien op Geit?
Yup, de quotes kloppen. Ik weet niet of KiWiKo alles uit het topic geplaatst heeft en/of alle quotes precies overgenomen zijn, maar het meeste lijkt 1 op 1 te zijn gekopieerd.

Je schrijft over 'het meeste lijkt te zijn gekopieerd'. Betekent dit dat er zaken bij zijn die niet één op één zijn gekopieerd, m.a.w. zijn aangepast, weggelaten?

Eline schreef:
Is de bezwaarcommissie nog onafhankelijk te noemen: ja, zeker. Dat er in dit topic meegepost is, doet daar niets aan af.

Deze stelling begrijp ik niet. Het posten van de BC in 'dit topic' doet toch juist alles af aan onafhankelijkheid van de BC? Op basis waarvan is de onafhankelijkheid nu wel te garanderen?

Eline schreef:
Wat je wellicht ook gezien hebt, is dat er in het topic eigenlijk twee dingen door elkaar lopen: een bespreking van een schaduwaccount waarmee een post is geplaatst die tegen de regels in. En de bespreking van een geval van cyberpesten dat het ergste is dat wij (even helemaal los gezien van de voorgeschiedenis) tot nu toe op Bokt gezien hebben.............
.......
Dat is ook de reden dat er niet gevraagd is naar het verhaal van KiWiKo: heel cru maakt haar kant noch de andere kant niet uit voor de sanctie, die is gebaseerd op het gebruik van een schaduwaccount. Ik begrijp dat het lijkt alsof de balans scheef is om dat er van ‘de andere kant’ wel PB’s zijn ontvangen et cetera. Maar dat wijt ik aan wat ik bij vraag 2 ook gezegd heb: er lopen in het topic (helaas) twee zaken compleet door elkaar.

Dat het om twee verschillende zaken gaat, ben ik helemaal met je eens. Wat is de visie van het beheer op het verloop van deze twee verschillende zaken?

Eline schreef:
Hoe dan ook: dit topic en de manier waarop het verlopen is, verdient geen schoonheidsprijs. De twee zaken die door elkaar heen liepen vertroebelden de boel en emotie heeft zeker ook een te grote rol gespeeld, waardoor er in een te laat stadium gewoon alles sec op een rijtje gezet is. En die feiten liegen niet.

Eem open en eerlijk statement. De vraag die daarop volgt: waar leidt dit toe? Welke veranderingen kunnen de gebruikers tegemoet zien zodat dit niet nogmaals gebeurt?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:56

Ik denk dat aan bv. Jolliegirl een persoonlijk excuus niet zou misstaan. Net als naar Kim, ook al zal ze hier niet meer verschijnen. Sommige woorden die genoemd zijn... had echt niet mogen gebeuren en dat persoonlijk toegeven zou niet meer dan normaal zijn. Persoonlijk zou ik geen genoegen nemen met een uitleg als "verdiende geen schoonheidsprijs". Zeg waar het op staat, zonder verbloemingen. Geef zelf als mod toe dat die woorden in jouw positie fout waren.

Jasper, jouw laatste vraag is wel de belangrijkste. Hoe hiermee omgaan nu zodat het in de toekomst niet meer gebeurt? Ik hoop dat het antwoord niet is dat men beter gaat beveiligen...

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:57

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:21

wat een eyeopener zeg!

ik ga helemaal mee, waar blijft de andere kant van dit verhaal?
tenminste er word toch altijd naar 2 kanten gekeken?
Waarom nu dan niet?

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:31

Tieneke schreef:
Ik denk dat aan bv. Jolliegirl een persoonlijk excuus niet zou misstaan. Net als naar Kim, ook al zal ze hier niet meer verschijnen. Sommige woorden die genoemd zijn... had echt niet mogen gebeuren en dat persoonlijk toegeven zou niet meer dan normaal zijn. Persoonlijk zou ik geen genoegen nemen met een uitleg als "verdiende geen schoonheidsprijs". Zeg waar het op staat, zonder verbloemingen. Geef zelf als mod toe dat die woorden in jouw positie fout waren.

Jasper, jouw laatste vraag is wel de belangrijkste. Hoe hiermee omgaan nu zodat het in de toekomst niet meer gebeurt? Ik hoop dat het antwoord niet is dat men beter gaat beveiligen...

Eens!
Vind het wel goed van Eline dat ze hier netjes reageerd op de vragen; toch weer puntje voor het beheer (en die hebben ze nodig :D )
Maar blijft jammer dat de bokkers om wie het hier gaat zoals Kiwiko en RK ed hier dan weer níet kunnen reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:32

Die kunnen wel reageren hoor.. zijn goed in het aanmaken van SA'tjes.. :))

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:32

inderdaad, ik wil weten waar dit gedoe eindigt, aan dit mysterieuze gedoe hebben we niks! want dit blijft aanwakkeren en mensen worden meer en meer achterdochtiger..

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 16:34

Tuurlijk NoaC, fijn dat men met antwoorden komt, maar het blijft imo allemaal heeel voorzichtig en veilig geformuleerd ipv eens echt eerlijk to the point. Achter de schermen kon het wel heeeeel erg to the point, waarom dan niet het lef hebben om hier nu voor de schermen ook zo te antwoorden? Heb het dan niet over Eline specifiek, maar ook over de mods achter haar.