De "gewone mods" beslissen dit soort dingen ook niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neroo schreef:Beetje jammer dat het zo is gelopen.
Vind het sowieso allemaal maar een beetje vreemd.
Er gebeurd zo ontzettend veel achter de schermen wat in die bodemloze put wordt gemikt.
Lijkt af en toe wel een sekte, imo nemen mensen bokt echt veel en veeeels te serieus.
Nessah schreef:Omdat ik de laatste tijd te weinig tijd in bokt heb gestoken door mijn prive situatie. Dat staat ook in mijn opening post.
Nessah schreef:@youngster : Als je mijn openingspost leest,zie je dat ik dat in het midden laat
Onassa schreef:Dit riekt weer naar iets wat ik liever niet ruiken wil, maar je kunt er tegenwoordig niet meer omheen.
Mijn gevoel zegt me nu gewoon dat Agnes "gedumt" is omdat ze met Kim een goede band heeft en ohhhhh dat mag niet hoor.Niemand op bokt mag Kim en (nog een paar andere) niet aardig vinden.
Zowel, dan ben je meteen de l*l!
Domme timing vind ik het trouwens ook nog eens een keer.
Zo bevestigt bokt weer eens dat het geen zuivere koek is met het beleid.
Agnes, ik wens je heel veel plezier weer op zwart, misschien is die kleur een stuk beter ook voor je gezondheid.
Nessah schreef:Wel wil ik er bij zeggen dat ik, ook achter de schermen, het niet eens was met de beslissing van Kiwiko. Achter de schermen heb ik daar ook een uitgebreid topic over geopend dat ik het erg moeilijk vond. Kim is voor mij een dierbaar persoon,iemand waar ik een erg goede band mee heb en iemand die ook in het "echte" leven ken. Of dit er wat mee te maken heeft dat ik nu zwart word, laat ik verstandig in het midden.
Groetjes, Agnes.
Scum schreef:Onassa schreef:Dit riekt weer naar iets wat ik liever niet ruiken wil, maar je kunt er tegenwoordig niet meer omheen.
Mijn gevoel zegt me nu gewoon dat Agnes "gedumt" is omdat ze met Kim een goede band heeft en ohhhhh dat mag niet hoor.Niemand op bokt mag Kim en (nog een paar andere) niet aardig vinden.
Zowel, dan ben je meteen de l*l!
Domme timing vind ik het trouwens ook nog eens een keer.
Zo bevestigt bokt weer eens dat het geen zuivere koek is met het beleid.
Agnes, ik wens je heel veel plezier weer op zwart, misschien is die kleur een stuk beter ook voor je gezondheid.
En dat is dus speculeren en onrust zaaien. Ik lees nergens in haar bericht dat ze gedumPt is om deze reden. Ga dat dan ook niet roepen
sporter schreef:Scum schreef:
En dat is dus speculeren en onrust zaaien. Ik lees nergens in haar bericht dat ze gedumPt is om deze reden. Ga dat dan ook niet roepen
Niet? als ik tussen de regels door lees ga ik wel die kant op. Kwa dumpen in iedergeval of dat iets met kim te maken heeft zou ik niet weten.
Onassa schreef:Hallo....kunnen we een beetje lezen???
Zeg dit niet genoeg???
Of ben ik nou zo onnozel?
Justy schreef:Heb je een reactie van het beheer nodig om in te zien dat er misschien ook nog een andere kant aan het verhaal is, zoals altijd bij elk verhaal? Ik heb geen flauw idee wat er verder speelt, maar ik denk dat het voorbarig is om conclusies te trekken die gebaseerd zijn op één kant van welk verhaal dan ook. Het is fijn voor Nessah dat zij haar verhaal heeft kunnen doen, maar ik denk dat niemand er beter van wordt als het beheer hier uitgebreid inhoudelijk op gaat reageren. Zoals Eline heel terecht opmerkt wordt het dan een welles-nietes-verhaal en ik denk dat noch Nessah, nog het team daarop zit te wachten. Nessahs verhaal is zeer waarschijnlijk haar interpretatie van het verhaal en daar heeft ze recht op. Maar om te denken dat het de enige interpretatie is lijkt me naïef, als ik dat zo mag uitdrukken.