Ik ben gevraagd om te stoppen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessah

Re: Ik ben gevraagd om te stoppen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 18:07

Zullen we gewoon respectvol blijven naar elkaar? :)

De "gewone mods" beslissen dit soort dingen ook niet.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:12

Dus als je netjes reageert en het topic open wil houden solliciteer je voor mod? Jongens, een beetje kort door de bocht.
Echt jammer dat ze moet stoppen en heel vervelend, maar het hoeft geen eindeloze discussie te worden. Daar heeft de TSer ook niet om gevraagd.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:12

Nessah, jammer dat je "moet" stoppen. Vond je een fijne mod! Bedankt voor alles!

En stiekem vind ik je paard helemaal geweldig <3
Zou het dus ook jammer vinden als er geen topics meer van je op bokt komen, al snap ik het wel...

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:17

Welkom terug in het zwart :j

Beetje jammer dat het zo is gelopen.

Vind het sowieso allemaal maar een beetje vreemd.
Er gebeurd zo ontzettend veel achter de schermen wat in die bodemloze put wordt gemikt.
Lijkt af en toe wel een sekte, imo nemen mensen bokt echt veel en veeeels te serieus.

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:19

jammer dat het zo moet lopen..
sterkte voor je prive situatie en veel plezier in het zwart verder

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:19

en zo krijg je na al je inzet een schop onder je h*l.
Bedankt voor alles agnes

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 18:22

Ik ga nu zelf offline, ik hoop dat jullie het hier netjes houden. Meningen mogen gezegd worden maar wel netjes aub :)

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:23

Neroo schreef:
Beetje jammer dat het zo is gelopen.

Vind het sowieso allemaal maar een beetje vreemd.
Er gebeurd zo ontzettend veel achter de schermen wat in die bodemloze put wordt gemikt.
Lijkt af en toe wel een sekte, imo nemen mensen bokt echt veel en veeeels te serieus.

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Welkom terug in het zwart, hopelijk kan je je trots op den duur een beetje opzij zetten en ook gewoon van de rest van het forum gebruik maken/genieten :)

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:24

Nessah schreef:
Omdat ik de laatste tijd te weinig tijd in bokt heb gestoken door mijn prive situatie. Dat staat ook in mijn opening post.

Eigenlijk kan ik me dat niet helemaal voorstellen dat dit de hoofdreden is :o
In mijn modtijd ben ik ook wel eens een poosje uit de running geweest en toen is mij dit nooit gevraagd/geeist.
Dus er zal hier ongetwijfeld meer mee spelen dan alleen te weinig tijd.

Maar bedankt voor je inzet! WB in het zwart!

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 18:25

@youngster : Als je mijn openingspost leest,zie je dat ik dat in het midden laat :)

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:28

Nessah schreef:
@youngster : Als je mijn openingspost leest,zie je dat ik dat in het midden laat :)

Ja maar vervolgens ga je bovenstaande posten. :)
Geeft niks als er meer aan de hand is, maar zeg dan gewoon dat je je niet meer prettig voelt in het team door omstandigheden ofzo. Te weinig tijd geloof ik in dit geval niet zo eigenlijk.
En het roept een hoop vragen op bij de bokkers en dit is natuurlijk weer DE uitgelezen kans om het beheer en beleid weer eens flink onderuit te schoffelen! :Y)
Overigens ben ik het met een aantal zaken ook niet eens geweest in mijn modtijd, maar dat is normaal denk ik!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:28

Ik ga me niet mengen in speculaties. Er zal ongetwijfeld een reden zijn waarom je gevraagd bent om te stoppen.

Verder wil ik je bedanken voor je inzet. Ik ga vast en zeker nog topics van je terugzien, hopelijk met SGW-foto's erop!

Het leven als zwarte bokker valt mij tot nu toe niet tegen. Ik weet zeker dat jij ook plezier aan Bokt zult beleven als zwarte bokker ;)

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:29

Dit riekt weer naar iets wat ik liever niet ruiken wil, maar je kunt er tegenwoordig niet meer omheen.
Mijn gevoel zegt me nu gewoon dat Agnes "gedumt" is omdat ze met Kim een goede band heeft en ohhhhh dat mag niet hoor.
Niemand op bokt mag Kim en (nog een paar andere) niet aardig vinden.
Zowel, dan ben je meteen de l*l!
Domme timing vind ik het trouwens ook nog eens een keer.
Zo bevestigt bokt weer eens dat het geen zuivere koek is met het beleid.
Agnes, ik wens je heel veel plezier weer op zwart, misschien is die kleur een stuk beter ook voor je gezondheid. ;)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:30

Onassa schreef:
Dit riekt weer naar iets wat ik liever niet ruiken wil, maar je kunt er tegenwoordig niet meer omheen.
Mijn gevoel zegt me nu gewoon dat Agnes "gedumt" is omdat ze met Kim een goede band heeft en ohhhhh dat mag niet hoor.Niemand op bokt mag Kim en (nog een paar andere) niet aardig vinden.
Agnes, ik wens je heel veel plezier weer op zwart, misschien is die kleur een stuk beter ook voor je gezondheid. ;)

En dat is dus speculeren en onrust zaaien. Ik lees nergens in haar bericht dat ze gedumPt is om deze reden. Ga dat dan ook niet roepen ;)

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:31

Ik heb je altijd in de gaten gehouden want wij roan eigenaren hebben nou eenmaal een band :D. Zat me van de week nog te verbazen over je jaar topic..! Ik kan jullie alleen maar als voorbeeld nemen. Bedankt voor het modden en ik hoop toch wel je paard zo nu en dan langs te zien komen :).

Onassa

Sorry, lettertje vergeten :P

youngster

Idd Scum, dat is ook echt een onzinnige reden overigens :+

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:33

Nessah schreef:
Wel wil ik er bij zeggen dat ik, ook achter de schermen, het niet eens was met de beslissing van Kiwiko. Achter de schermen heb ik daar ook een uitgebreid topic over geopend dat ik het erg moeilijk vond. Kim is voor mij een dierbaar persoon,iemand waar ik een erg goede band mee heb en iemand die ook in het "echte" leven ken. Of dit er wat mee te maken heeft dat ik nu zwart word, laat ik verstandig in het midden.

Groetjes, Agnes.

Hallo....kunnen we een beetje lezen???
Zeg dit niet genoeg???
Of ben ik nou zo onnozel?

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:34

Scum schreef:
Onassa schreef:
Mijn gevoel zegt me nu gewoon dat Agnes "gedumt" is omdat ze met Kim een goede band heeft en ohhhhh dat mag niet hoor.Niemand op bokt mag Kim en (nog een paar andere) niet aardig vinden.

En dat is dus speculeren en onrust zaaien. Ik lees nergens in haar bericht dat ze gedumPt is om deze reden. Ga dat dan ook niet roepen ;)

Niet? als ik tussen de regels door lees ga ik wel die kant op. Kwa dumpen in iedergeval of dat iets met kim te maken heeft zou ik niet weten.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:34

apart!!
wil je bedanken voor het modden want vond je altijd een geschikte!!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:35

bedankt voor je goede inzet.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:36

sporter schreef:
Scum schreef:

Niet? als ik tussen de regels door lees ga ik wel die kant op. Kwa dumpen in iedergeval of dat iets met kim te maken heeft zou ik niet weten.

Er is achter de schermen altijd respect geweest voor de vriendschap tussen Kiwiko en Nessah, zowel door de "gewone teamleden" als door de hoofdmods/beheer.

Heel veel succes in het zwart en hopelijk komen er voor jou betere tijden aan.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:37

Onassa schreef:
Hallo....kunnen we een beetje lezen???
Zeg dit niet genoeg???
Of ben ik nou zo onnozel?

Iemand vragen om te stoppen omdat hij/zij vriendjes met iemand is, is geen reden.
Wel als er kans is dat er info doorgespeeld wordt BIJV of dat je te partijdig bent en niet goed je modwerk meer kan uitvoeren! Dat zijn wel goede redenen.
Nou zeg ik niet dat dit gebeurt is overigens voordat ik weer mensen over me heen ga krijgen }:0

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:38

Hopelijk is de moeilijke prive periode gauw voorbij. Veel plezier in het zwart Nessah. Ik hoop wel dat je foto's blijft plaatsen van je verschrikkelijk gave paard!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:38

Justy schreef:
Heb je een reactie van het beheer nodig om in te zien dat er misschien ook nog een andere kant aan het verhaal is, zoals altijd bij elk verhaal? Ik heb geen flauw idee wat er verder speelt, maar ik denk dat het voorbarig is om conclusies te trekken die gebaseerd zijn op één kant van welk verhaal dan ook. Het is fijn voor Nessah dat zij haar verhaal heeft kunnen doen, maar ik denk dat niemand er beter van wordt als het beheer hier uitgebreid inhoudelijk op gaat reageren. Zoals Eline heel terecht opmerkt wordt het dan een welles-nietes-verhaal en ik denk dat noch Nessah, nog het team daarop zit te wachten. Nessahs verhaal is zeer waarschijnlijk haar interpretatie van het verhaal en daar heeft ze recht op. Maar om te denken dat het de enige interpretatie is lijkt me naïef, als ik dat zo mag uitdrukken.

Dit is ook wat bij mij opkwam. Ik wil niemand afvallen of negatief over iemand doen, maar we horen hier het verhaal van Nessah, dat mag, is haar goed recht. Elk verhaal heeft echter twee kanten, en van de andere kant hebben we niets gehoord, hoeft ook niet, is iets tussen Nessah en het beheer/hoofdmods. Waarom dan toch meteen heel het Bokt-beheer dan afkraken? Dat doet Nessah zelf niet eens. Ik vind dat een beetje oneerlijk tegenover de andere mods...

Nessah, bedankt voor je inzet. Hopelijk krijg je een vervanger die zijn/haar 'werk' net zo goed ten uitvoer kan brengen!